nierówna praca na N oraz błędy

muzz
Lex Driver
Posts: 527
Joined: 4 Apr 2015, o 20:44
Model Lexusa: IS200
Skąd:: WWA
Contact:

nierówna praca na N oraz błędy

Post by muzz »

Przegrzanie?
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: nierówna praca na N oraz błędy

Post by carsik »

dobrze idzie, która i dlaczego?
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
muzz
Lex Driver
Posts: 527
Joined: 4 Apr 2015, o 20:44
Model Lexusa: IS200
Skąd:: WWA
Contact:

nierówna praca na N oraz błędy

Post by muzz »

Ciemna. Dlaczego nie wiem. Aż tak dobrze jeszcze 3uz nie znam. ;)
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: nierówna praca na N oraz błędy

Post by carsik »

ej, no dobrze Ci idzie. To proste, kiedy olej ciemnieje wiadomo, bo został przegrzany. A wysoka temperatura bierze się z wysokiego AFR. Za mało paliwa było. Stąd na tej stronie podparte zawory wydechowe w większości i wypadanie zapłonów na cylindrach.

Nie ma znaczenia jaki to silnik, w każdym dzieją się podobne zjawiska.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
muzz
Lex Driver
Posts: 527
Joined: 4 Apr 2015, o 20:44
Model Lexusa: IS200
Skąd:: WWA
Contact:

nierówna praca na N oraz błędy

Post by muzz »

No w sumie tak. Każda inna przyczyna zrobiła by podobne spustoszenie w obu głowicach.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: nierówna praca na N oraz błędy

Post by owczar »

A co było przyczyną różnego AFR?
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: nierówna praca na N oraz błędy

Post by Yarecki »

owczar wrote:A co było przyczyną różnego AFR?
Złe zasilenie w LPG jednej ze stron.
Trochę to dziwne bo to auto w normalnym użytkowaniu lata w CL właściwie zawsze więc sobie coś skoryguje, natomiast korzystanie OL świadczy iż było dobrze upalane.
Jeśli nie było to znaczy że ma przebieg x 2 o czym świadczył jego stan i cena w Niemczech.
Last edited by Yarecki on 24 Oct 2015, o 22:12, edited 2 times in total.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: nierówna praca na N oraz błędy

Post by owczar »

U mnie na PB tez były różne kolory. Luzy zaworowe były identyczne. Ciemniejsza była ta od strony gdzie wprowadzona jest odma.
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: nierówna praca na N oraz błędy

Post by carsik »

obecność odmy w pokrywie nie ma nic wspólnego z barwą oleju a już szczególnie z asfaltem, który ten olej zostawia na głowicy i pokrywie. Co do faktycznych przyczyn trzeba będzie poszperać jak uruchomię silnik. Na razie czekamy na trochę drobiazgów z ASO i po poskładaniu będziemy się martwić, silnik ma pracować należycie i bez błędów. Być może to wina Sondy a może coś nie tak z LPG, valteki to raczej mało dokładne wtryskiwacze, a widać że listwy są różne więc coś było już kombinowane
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: nierówna praca na N oraz błędy

Post by owczar »

Ok, ale jak wytłumaczyć różnicę kolorów, jeśli auto jeździło tylko na PB, a korekty ltft na obu bankach były niemal identyczne? Gdyby rzeczywiście na jednym było za ubogo to korekty byłyby o wiele niższe od drugiego. Poogladalem trochę zdjęć z usa i wiele wałków rozrządu wygląda tam jak tutaj ten ciemniejszy.
Post Reply

Return to “GS mk2 1997-2005”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest