\bardzo lubię wypowiedzi w stylu, "gdzieś to robić, coś tak mniej więcej, ileś tam, coś tam" itd.wojtekS wrote:Problem jest tej samej natury co w GS450h - podwójny system wtryskowy, jeden pośredni drugi bezpośredni.
Teoretycznie dałoby się to ogarnąć zakłądając dwie niezależne instalacje.
Ta do wtrysku pośredniego zwykła, ta do bezpośredniego coś w stylu wspomnianego STAGA400. Ona działa tak, że auto ileśtam cykli odbywa na LPG i ileśtam na PB - nie można całkowicie odciąć zasilania benzynowego dla wtryskiwaczy w głowicy ponieważ uszkodzą się z przegrzania, benzyna je chłodzi w czasie pracy.
W każdym razie jest to na tyle skomplikowany temat a i do końca efekt niejasny, że na chwilę obecną należy dać sobie spokój, ewentualnie poczekać na rozwój instalacji w których ciekły gaz jest wtryskiwany przez wtryskiwacze benzynowe.
Piszesz nieprecyzyjnie i z tej wypowiedzi nic nie wynika a chyba nie o to chodzi prawda.
Pisząc o wtryskiwaczach no\pb w głowicy no cóż wiele aut ma wtryski w głowicy i konwersja jest bezproblemowa, gdyż są na pośrednim wtrysku.
nie rozróżniasz zatem głowicy od komory spalania...
Fajnie byłoby gdyby osoby wypowiadające się w tematach technicznych szczególnie miały choćby minimum wiedzy na ten temat a nie szerzyły spam.
Stag pseudo DI to nic innego jak 4 generacja tylko z nieco innymi możliwościami.
Kolejnym krokiem są upragnione instalacje Wtryski gazy ciekłej prze wtryski noPB tylko, że proszę zwrócić uwagę na jedną kwestie a mianowicie ile lat na rynku jest IV generacja i do tej pory są poprawki, udoskonalenia a to jest dziecko które dopiero się urodzi i ile i jakich problemów dostarczy mało kto wie.
Pewne jest jedno iż w początkowej fazie ludzie zatęsknią za prostą IV generacją.