Witam
Jak w temacie mam problem z tylnym zawieszeniem.

Po wymianie na gwint zaczęły się stuki w tylnym zawieszeniu z początku niewielkie z czasem coraz bardziej się nasilały. Na początku stuki było słychać na gwałtownych dziurach (gdy koło opadało) oraz gdy koło pracowało na boki (koleiny). Zdiagnozowaliśmy z mechanikiem uszkodzone tuleje pływające z obu stron, część stuków została zlikwidowana jeżeli chodzi o boczne ruchy. Pozostaje kwestia tych stuków przy opadającym kole. Co może być przyczyną bo dźwięk jest naprawdę intensywny. Gwint jest skręcony poprawnie nie ma luzów na górnym mocowaniu oraz na dole w oczku. Teraz będę wymieniał tuleje w wahaczu wzdłużnym bo są nieco ponadrywane i będę chyba musiał wymieniać po kolei puki nie znajdę winnego
Dlatego chciałbym zapytać czy gdybym potrzebował wymienić górny sworzeń czy jestem wstanie zrobić to tak aby wymienić sam sworzeń czy potrzeba cały wahacz? Na allegro znalazłem same sworznie do wymiany, ale patrząc się na wahacz nie widzę takiej możliwości mimo że numery zgadają się z katalogiem (poprawcie mnie jeżeli się mylę).
Link do sworznia i co powiecie o firmie
http://allegro.pl/sworzen-wahacza-tyl-g ... 86488.html
Z góry dzięki za pomoc
