Kaloteck wrote:
i cały czas na oryginalnej pneumatyce ?
Tak, pomiar na SKP przód ok 70%, tył 50%. Podnosi się w kilkanaście sekund, stoi równo...
Ale należy też pamiętać, że on przez całe swoje "życie" podskoczył na dołku pewnie ze 3 razy, nasze dziury mogą sobie szybko z zawieszeniem poradzić.... To typowe dla aut z zachodnich dróg
Póki co, to przez 5,5 tys km:
- wyważenie kół
- gemoetria (tak z ciekawości, bo podmalowany "tu i tam", ale wjechałem i wyjechałem - chłopaki mnie wyśmieli

)
- pióra wycieraczek
- 5 "śmiesznych" żaróweczek do przycisków na panelu
- filtry
- oczyszczenie klimy, przez pół roku postoju zgubił 100g
- poprawka listwy drzwi kierowcy, parę spinek
Oryginalne wydechy, katalizatory, brak wycieków, wewnątrz wszystko działa....
Mogę z niego nie wysiadać
