Dlatego przy każdej wymianie klocków trzeba mieć pod ręką ATE Plastilube i Bremszylinder. Porządne wysmarowanie i spokój na długi czas.
Rodzaj smaru też jest w tym wypadku istotny. Niektórzy w prowadnice ładują smar miedziany i jest jeszcze gorzej.
Mechanik mi rozp.. hamulce
-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: Mechanik mi rozp.. hamulce
Myślę, że raz na dwa lata wystarczy
Rozumiem, że tyłem odzyskiwana jest energia?

Rozumiem, że tyłem odzyskiwana jest energia?
-
- Lex user
- Posts: 54
- Joined: 31 Mar 2015, o 23:45
- Model Lexusa: is250
- Skąd:: Toruń
- Contact:
Re: Mechanik mi rozp.. hamulce
trochę odkopane ale mam pytanie do znawców tematu,
mam zamiar zmienić tarcze ( na 334 mm ) i zaciski ( 4 tłoczkowe z gs430/is350 ) w moim is250
czy napotkam na ten sam problem z ECB ? będzie trzeba wczytać tarcze przez kompa ? Dodam , że będą to oryginalne advics które idą na pierwszy montaż. Bo problem może się zaczynać przy innych aftermarketowych tarczach ? czy jakieś wypięcie przekaźników abs coś pomoże ?
coś jak tu https://www.drive2.ru/l/3317448/
mam zamiar zmienić tarcze ( na 334 mm ) i zaciski ( 4 tłoczkowe z gs430/is350 ) w moim is250

czy napotkam na ten sam problem z ECB ? będzie trzeba wczytać tarcze przez kompa ? Dodam , że będą to oryginalne advics które idą na pierwszy montaż. Bo problem może się zaczynać przy innych aftermarketowych tarczach ? czy jakieś wypięcie przekaźników abs coś pomoże ?
coś jak tu https://www.drive2.ru/l/3317448/
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests