Silnik zimny = wysokie obroty

User avatar
Damian87
Lex Driver
Posts: 674
Joined: 11 Jul 2011, o 14:53
Model Lexusa: IS 200
Skąd:: łódzkie
Contact:

Post by Damian87 »

Również jestem ciekaw o co chodzi z tym strojeniem?:)
madkiw
Lex Driver
Posts: 341
Joined: 20 Oct 2014, o 20:12
Model Lexusa: IS 200
Skąd:: Wrocław
Contact:

Re: Silnik zimny = wysokie obroty

Post by madkiw »

dzida wrote:
Dawid0ss wrote:
dzida wrote:Na zimno mało przyjemnie się jeździ - szarpie (manualna skrzynia) - jest bardzo czuły na dotknięcie i odpuszczenia geja gazu. Na ciepło już nic takiego nie ma.
Strojenie do poprawy. Miałem tak kiedyś przez chwilę. Poprawa strojenia rozwiązała problem, jakby ręką odjął :-) Pzdr
To ja też przyłączam się do pytania - strojenie czego? :biggrin2:
User avatar
blue
Lex Maniak
Posts: 983
Joined: 2 Jan 2014, o 20:16
Model Lexusa: IS200 Sport
Skąd:: Kraków
Contact:

Re: Silnik zimny = wysokie obroty

Post by blue »

Może chodzi o wyjęcie bezpieczników i adaptację? Bo stroić oryginalne ECU w N/A w sumie można (poprawa fabrycznych map) ale kosztowo chyba lepiej co miesiąc resetować bezpiecznikiem ;)
User avatar
Dawid0ss
Lex Master
Posts: 1797
Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: Silnik zimny = wysokie obroty

Post by Dawid0ss »

madkiw wrote:To ja też przyłączam się do pytania - strojenie czego? :biggrin2:
U mnie pomogło dostrojenie LPG. Auto też miało tendencje do wyraźnego poszarpywania przy odpuszczaniu gazu.
Jeśli nie macie LPG, to może po prostu koło dwumasowe daje trochę ciała, dopóki się nie rozgrzeje.
Pzdr
Post Reply

Return to “IS mk1 1998-2005”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest