GS300 mkIII Prins AutoGas

Wybór instalacji, pomoc techniczna, oraz wszystkie informacje związane z zakładaniem LPG do Lexusa GS
Post Reply
User avatar
WojtasIS250
Lex user
Posts: 215
Joined: 14 Mar 2015, o 16:08
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Cork
Location: Cork
Contact:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post by WojtasIS250 »

To przy takim spalaniu nie oplaca sie jezdzic wolno :zryw:
Cinkos wrote:Też prins ?
Tak, narazie tylko Prins sie podjal zrobic intalacje do GS300. Poki co dziala bez zarzutu a oszczednosc mega duza przy naszych przebiegach. Fuck tdi!!!!
maro85
Lex user
Posts: 107
Joined: 15 Feb 2015, o 19:36
Model Lexusa: IS 300 Sportcross
Skąd:: Ząbki
Contact:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post by maro85 »

MA-ZI wrote:W środę odebrałem swojego GS po zagazowaniu. Jestem super zadowolony, zabieg trwał 3 dni. Autko śmiga jak marzenie, w sumie przejechałem już ok 700km i powiem tak spalanie przy baaardzo szybkiej i nerwowej jedzie na autostradzie 15.6l gazu i 0.47l benzyny, przy umiarkowanej jeździe 13.7l gazu ile benzyny nie wiem, ale pewnie tyle samo. Podsumowując 100km w szybszym wariancie to 28PLN, w wolniejszym 24PLN, czyli jazda wychodzi taniej, niż słabym dieslem.

Moim zdaniem jak ktoś dużo jeździ, tak jak ja (ok 6-7 tyś km/miesiąc) nie ma się nad czym zastanawiać.

Zobaczymy w praniu jak będzie z eksploatacją.

Polecam na Śląsku warsztat Pana Najdzińskiego z Mikołowa , wszystko zamontowane tak jak należy bez dużych zniszczeń :)
Jaka cena w PL takiej instalacji?
MA-ZI
Nowy lex user
Posts: 12
Joined: 23 Jan 2016, o 21:16
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Śląsk
Contact:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post by MA-ZI »

Cena instalacji że zbiornikiem 82l w kole i z wlewem przy benzynie to 7'500PLN.
MA-ZI
Nowy lex user
Posts: 12
Joined: 23 Jan 2016, o 21:16
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Śląsk
Contact:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post by MA-ZI »

Tak, Prins.
Cinkos
Lex user
Posts: 107
Joined: 22 Feb 2013, o 00:18
Model Lexusa: GS 450h
Skąd:: Gdynia
Contact:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post by Cinkos »

Też będę chyba niedługo montował. BTW please daj znać jaki zbiornik wszedł ten 82l bo to byłoby super mieć tak duży zbiornik.
User avatar
Adolvo
Lex user
Posts: 239
Joined: 10 Sep 2014, o 07:51
Model Lexusa: LS460
Skąd:: mazowieckie
Contact:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post by Adolvo »

Cinkos wrote:Też będę chyba niedługo montował. BTW please daj znać jaki zbiornik wszedł ten 82l bo to byłoby super mieć tak duży zbiornik.
warto zdać sobie sprawę, że przy takim pełnym zbiorniku, sporo spada ładowność auta :scratch:
czasem przy dłuższych wojażach z kpl osób może się pojawić mały problem..
Image
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post by Yarecki »

Adolvo wrote:
Cinkos wrote:Też będę chyba niedługo montował. BTW please daj znać jaki zbiornik wszedł ten 82l bo to byłoby super mieć tak duży zbiornik.
warto zdać sobie sprawę, że przy takim pełnym zbiorniku, sporo spada ładowność auta :scratch:
czasem przy dłuższych wojażach z kpl osób może się pojawić mały problem..
Jak zatankujesz benzynę też spada ładowność :?:
Paliwo się wypala więc nie ma z tym problemu.
Kolejna sprawa to podana pojemność zbiornika LPG jest wartością brutto.
User avatar
Adolvo
Lex user
Posts: 239
Joined: 10 Sep 2014, o 07:51
Model Lexusa: LS460
Skąd:: mazowieckie
Contact:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post by Adolvo »

Yarecki wrote: Jak zatankujesz benzynę też spada ładowność :?:
Paliwo się wypala więc nie ma z tym problemu.
Kolejna sprawa to podana pojemność zbiornika LPG jest wartością brutto.
heh.. no czekałem na taką argumentację..
w takim razie zatankuj razem Pb i LPG i masz ładowności na 2 osoby..
od razu uprzedzę kolejny argument.. tak wiem.. można jeździć na okrągło na komorniku..

nigdzie nie napisałem że dlatego nie warto instalować LPG, tylko że trzeba mieć to na uwadze..
Image
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post by Yarecki »

Adolvo wrote:
Yarecki wrote: Jak zatankujesz benzynę też spada ładowność :?:
Paliwo się wypala więc nie ma z tym problemu.
Kolejna sprawa to podana pojemność zbiornika LPG jest wartością brutto.
heh.. no czekałem na taką argumentację..
w takim razie zatankuj razem Pb i LPG i masz ładowności na 2 osoby..
od razu uprzedzę kolejny argument.. tak wiem.. można jeździć na okrągło na komorniku..

nigdzie nie napisałem że dlatego nie warto instalować LPG, tylko że trzeba mieć to na uwadze..
A ja czekałem na taką ripostę :pijak: i nadal nie wierzę że taka argumentacja jest dla Ciebie ok.
Hmm, Ty tak na poważnie?
Kto o zdrowych zmysłach leje na full noPB szczególnie jak mu wchodzi 65L LPG.
Sorry nie szukajmy dziury gdzie jej nie ma.
Nikt nie każe jeździć na komorniku bo to zabija pompę.
Kolejną sprawą jest to iż jeśli chcemy latać na LPG kupujmy auta które da się właściwie zagazować by latały po osiągnięciu temp tylko na LPG a nie jakieś wydumki protezowe a później że za ciężko itd.
W naturze zawsze jest coś za coś. :ok:
User avatar
WojtasIS250
Lex user
Posts: 215
Joined: 14 Mar 2015, o 16:08
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Cork
Location: Cork
Contact:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post by WojtasIS250 »

wojtekS wrote:Akurat na to macie baaardzo proste rozwiązanie :)

Zwie się ono sprężyny tylne od GS450h ;)
Teraz to mnie irytuje, ze tyl siedzi troszke nizej niz wczesniej a przod definitywnie jest lekko uniesiony. Z checia wsadzilbym krotsze lub twardsze sprezyny na przod, co o tym sadzicie?
Yarecki wrote: A ja czekałem na taką ripostę :pijak: i nadal nie wierzę że taka argumentacja jest dla Ciebie ok.
Hmm, Ty tak na poważnie?
Kto o zdrowych zmysłach leje na full noPB szczególnie jak mu wchodzi 65L LPG.
Sorry nie szukajmy dziury gdzie jej nie ma.
Nikt nie każe jeździć na komorniku bo to zabija pompę.
Zazwyczaj mam pol baku benzyny jako, ze nie potrzebuje wiecej skoro wchodzi mi 65l gazu. Na szczescie nie mam 5 osobowej rodziny ani nie woze czesto znajomych wiec teoretycznie obnizona ladowonosc o ok. 100kg wcale mi nie przeszkadza.
Yarecki wrote: Kolejną sprawą jest to iż jeśli chcemy latać na LPG kupujmy auta które da się właściwie zagazować by latały po osiągnięciu temp tylko na LPG a nie jakieś wydumki protezowe a później że za ciężko itd.
W naturze zawsze jest coś za coś. :ok:
Twojego auta tez sie kiedys nie dalo zagazowac ale w koncu znalazl sie mega mozg ktory to zrobil. W naturze zawsze cos sie zaczyna i konczy. Jakos do audi i vw juz dawno zrobili intalacje do bezposredniego wtrysku wiec teraz czas na mniej popularnego Lexusa GS oraz IS. Najpierw zobacz, przejedz sie i ogarnij w temacie a pozniej dopiero twierdz, ze to jakies wydumki protezowe. Waga auta wzrasta o podobne wartosci w przypadku normalnego wtrysku i DI wiec nie rozumiem kto narzeka, ze ciezko. Przy normalnym wtrysku tez wozisz zapas Pb w baku. Technika idzie do przodu i musi sprostac wygorowanym wymaganiom ludzkosci... i nie da sie kazdemu dogodzic jednoczesnie w tym samym czasie.
Post Reply

Return to “Instalacje Gazowe”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests