WojtasIS250 wrote:Twojego auta tez sie kiedys nie dalo zagazowac ale w koncu znalazl sie mega mozg ktory to zrobil. W naturze zawsze cos sie zaczyna i konczy. Jakos do audi i vw juz dawno zrobili intalacje do bezposredniego wtrysku wiec teraz czas na mniej popularnego Lexusa GS oraz IS. Najpierw zobacz, przejedz sie i ogarnij w temacie a pozniej dopiero twierdz, ze to jakies wydumki protezowe. Waga auta wzrasta o podobne wartosci w przypadku normalnego wtrysku i DI wiec nie rozumiem kto narzeka, ze ciezko. Przy normalnym wtrysku tez wozisz zapas Pb w baku. Technika idzie do przodu i musi sprostac wygorowanym wymaganiom ludzkosci... i nie da sie kazdemu dogodzic jednoczesnie w tym samym czasie.
Panie ja jeździć tym nie musze to tak jak kiedyś pakowali mixer do sekwencji tak teraz wala protezę do DI.
Branże znam lepiej, niż Ci się wydaje a pisanie że do VW zrobili jest na wyrost.
Nie do każdego to raz, dwa jest ich najwięcej i tam producenci szukają kasy a 3 to lex ma pośredni z bezpośrednim to ciągnie za sobą sporo problemów/kosztów by to zrobić właściwie.
Poza tym DI ma tyle niewiadomych i nieprzewidzianych drogich problemów że głowa mała, ale bawcie się dobrze.
Ja nie znoszę półśrodków i tyle.