[IS200] Sondy Lambda
-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: [IS200] Sondy Lambda
Ciśnienie jest ok. Do strojenia konieczna myszy obserwacja sond, korekt krótkich i długich itd. Przy schodzeniu z obrotów nie wiadomo czy go zalewa bo tego nie widać.
- Damian87
- Lex Driver
- Posts: 674
- Joined: 11 Jul 2011, o 14:53
- Model Lexusa: IS 200
- Skąd:: łódzkie
- Contact:
- Damian87
- Lex Driver
- Posts: 674
- Joined: 11 Jul 2011, o 14:53
- Model Lexusa: IS 200
- Skąd:: łódzkie
- Contact:
Re: [IS200] Sondy Lambda
obniżyłem dzisiaj mnożnik w zakresie który podałeś ale to nic nie dało... różnica na lpg i PB jest taka że na LPG obroty spadają do 5XX a na PB do 9XX. nie wiem co jest pięć ;(dodam co zauważyłem że przy jeździe pod większym obciążeniem - na włączonej kliomatyzacji jest OK...
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: [IS200] Sondy Lambda
Generalnie analiza ustawień lpg na postawie mapek STAGowy to jak bzykanie przez nie jedną a 20 prezerwatyw i to z dętki od starej ciężarówki 

-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: [IS200] Sondy Lambda
Zdalnie ciężko jest pomóc. Polecam pojechać na strojenie do kogoś kto to ogarnia i ma sondę szerokopasmową. Zapłacisz 150zł, zobaczysz jak to się robi fachowo i będziesz miał pewność, że za pół roku nie będzie regenerował głowicy. A to co się przy okazji dowiesz to Twoje.
- Damian87
- Lex Driver
- Posts: 674
- Joined: 11 Jul 2011, o 14:53
- Model Lexusa: IS 200
- Skąd:: łódzkie
- Contact:
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: [IS200] Sondy Lambda
Jasne, to zrozumiałe.owczar wrote:Zdalnie ciężko jest pomóc. Polecam pojechać na strojenie do kogoś kto to ogarnia i ma sondę szerokopasmową. Zapłacisz 150zł, zobaczysz jak to się robi fachowo i będziesz miał pewność, że za pół roku nie będzie regenerował głowicy. A to co się przy okazji dowiesz to Twoje.
Ciągłe wachlowanie tym mnożnikiem na podstawie ułożenia mapek robi więcej złego niż dobrego.
Do tego podchodzi się raz i kończysz strojenie bo inaczej, to to można se jeździć stroić na raty i nigdy dobrze nie będzie.
Generalnie sam mnożnik to nie wszystko a powiedziałbym to dopiero początek.
Korekta RPM dopiero zrobi włąściwą robotę.
Wystrojone auto na sam mnożnik bez tej korekty nie ma prawa działać jak należy.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests