Jak będziesz lał płyn to zobaczysz stan na tej ,,przeźroczystej" skali. Płyn można wlewać na dwa sposoby albo przez ten metalowy korek albo przez ten plastikowy (który opisałeś jako po lewej na dole) - i z niego dolewasz też do zbiornika wyrównawczego, ja przez niego zawsze dolewam..
Płyny można mieszać to jest trochę tak jak z olejem - lepiej mieć jakikolwiek niż nie mieć go wcale... Jak nie wiesz jaki był płyn i chcesz czysty układ to zrób płukankę układu chłodzenia i po tym będziesz wiedział jaki wlejesz...
Dolewasz zawsze na ZIMNYM!! nigdy na gorącym
Jednym słowem nie czekaj tylko zalej płyn tak żeby mieć do kreski i na następny dzień sprawdź jeszcze raz jego stan (zawsze trochę ze zbiornika wyrównawczego może jeszcze zejść do chłodnicy tym bardziej po czyszczeniu układu i zalaniu od nowa) albo płukanka i nowy płyn....