Amorki pod aira będą kupione nówki.
Myślałem o komplecie KYB, chyba że faktycznie warto dopłacić do Blistein to może lepiej je zakupić ?
Air Ride GS MK II
-
- Lex user
- Posts: 83
- Joined: 9 Feb 2016, o 19:41
- Model Lexusa: GS430 MK II
- Skąd:: KONIN
- Contact:
- Czyzyk
- Lex Driver
- Posts: 307
- Joined: 26 Mar 2015, o 19:50
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Lipków
- Contact:
-
- Lex user
- Posts: 61
- Joined: 11 Oct 2016, o 00:12
- Model Lexusa: IS250 Prestige
- Skąd:: Berlin
- Contact:
Air Ride GS MK II
Powiedz cos wiecej jak to jest z tymi B6, bo rozumiem ze gwintu nie masz wiec regulacja wysokosci jest tylko na poduchach? Jakie konkretnie przeróbki robiłeś zeby zejsc tak nisko jak masz teraz?Czyzyk wrote:Ja za 500 stówek kupiłem używane Bilsteiny B6. W pełni regulowane amory!
Jak dla mnie to komfort nie jest istotny ale dla mej żony tak, wiec musze zapytac czy da rade ustawic twoj zestaw aby byl chociażby zbliżony do serii?

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
- Czyzyk
- Lex Driver
- Posts: 307
- Joined: 26 Mar 2015, o 19:50
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Lipków
- Contact:
Re: Air Ride GS MK II
Air ride nie jest seryjnym zawieszeniem. Nabite maksymalnie poduszki sprawiaja że auto lekko skacze, natomiast spuszczone powietrze mocno zmienia prowadzenie. Gwintu nie mam, okucia są na stałe do amora więc tu nei ma regulacji.
Co do modyfikacji zawieszenia to u mnie juz troche ich bylo. Zaczynajac od skracania amortyzatorów, potem cięcie i skracanie zwrotnic, a ostatnio cięte zostały wahacze górne żeby porobić cambery.
Co do modyfikacji zawieszenia to u mnie juz troche ich bylo. Zaczynajac od skracania amortyzatorów, potem cięcie i skracanie zwrotnic, a ostatnio cięte zostały wahacze górne żeby porobić cambery.

-
- Lex user
- Posts: 83
- Joined: 9 Feb 2016, o 19:41
- Model Lexusa: GS430 MK II
- Skąd:: KONIN
- Contact:
Re: Air Ride GS MK II
Witajcie.
Mam jeszcze małe pytanko odnośnie air.
Jestem już niedaleko montażu i zastanawiam się którędy przejść kablem plusowym z akumulatora? Jak macie to rozwiązane? Jest jakieś miejsce gdzie da się zgrabnie przeciągnąć (nie chcę wycinać specjalnie dziur)
Mam jeszcze małe pytanko odnośnie air.
Jestem już niedaleko montażu i zastanawiam się którędy przejść kablem plusowym z akumulatora? Jak macie to rozwiązane? Jest jakieś miejsce gdzie da się zgrabnie przeciągnąć (nie chcę wycinać specjalnie dziur)
- ghostmateus
- Lex Driver
- Posts: 554
- Joined: 5 Jan 2014, o 14:39
- Model Lexusa: GS 430
- Skąd:: Prudnik/Opole
- Location: Opolskie
- Contact:
Re: Air Ride GS MK II
Jeżeli chcesz to plus możesz bez przeróbek i dewastacji pociągnąć z prawej strony auta w progu i później przeciągnąć kabel przez ścianę za siedzeniem z tyłu(jest tam miejsce) do bagażnika.
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 3 guests