[IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
- BeeMiX
- Lex Driver
- Posts: 687
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:16
- Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
- Skąd:: NYC / Choszczno
- Location: NYC / Choszczno
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
CO to za SC poliftowy tam stoi ????
EDIT:
Juz znalalem na ich FB ze to tylko Soarer z laminatami
EDIT:
Juz znalalem na ich FB ze to tylko Soarer z laminatami
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posts: 1794
- Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
To mi się podoba ! Pięknie brzmi ! Widzę, że już robisz wożonko w pobliżu stadionuRonald wrote:Mam w garazu IS430. Po nowym roku samochod wraca na warsztat, ale to juz doslownie kropka nad "i" - lopatki przy kierownicy.
Czy jak bym sie cofna w czasie zrobil bym tak samo? NieKupil bym GS300 i uturbił na okolo 400-450 KM. Najwazniejsze pytanie mamy, za soba. Wiec nastepne to juz z "gorki"
Czy bylo warto? Jak dla mnie nie ma innej odpowiedzi, jak ta oczywista - ZDECYDOWANIE TAK!
Nie widzieliscie samochdu na zywo, nie czuliscie jak przyspiesza, wyrywa bieznik z opon i zarzuca tylem (nawet przy 130 km/h!!!). Aby Wam zobrazowac czym jest ten samochod, wyobrazcie sobie zwyczajne IS200, w stanie jak z fabryki, tyle ze w perfekcyjnym stanie. Zadnych modyfikacji, 100% stock. OK, macie go w glowie? To teraz przypomnicie sobie jak przyspiesza. Jak robi te okolo 10s do 100. Jaka ma elastycznosc przy 120. A teraz wyobraźcie sobie, ze macie 3x wiecej mocy. Zafhowuje sie doslownie jak by mialo nie 2, a conajmniej 3 razy tyle mlcy co seria!
Ruszamy. Gaz wcisniety na 1/10. Samochod wyrywa ze swiatel. Ktos z prawej chce sie wcisnac, bo pas mu sie konczy. Cisnie swojego TDIka na maxa i widac, ze szybciej nie moze. Jedzie niznacznie szybciej i udaje mu sie wjechac przed nas. Na liczniku prawie 90, a nawet gazu nie "wcisnelismy". Skrzynia nie pozwala silnikowi wyjsc poza 1300-2000 rpm. W srodku cisza. Slychac tylko szum opon.
Zwalniam, skrecam w prawo. Predkosc 40 km/h. Lekko gazu, skrzynia redukuje i momentalnie tyl ucieka - dyfer ze szpera od IS300 daje rade. Szybka kontra, odpuszczenie gazu i mysl w glowie "jak tym jezdzic, aby sie nie zabic?". Trakcja, to pojecie, czego obecne opony nie znaly nawet wtedy, gdy napedzala je rzedowa dwulitrowa szostka.
Przyspieszam. 80, 90, 100, 110 km/h. OK mozna dodac wreszcie wiecej gazu. Wciskam gaz do polowy - OK nie zrywa. Wciskam mocniej, skrzynia redukuje na trojke i - w akompaniamencie V8 na stozku - momentalnie nastepuje zerwanie przyczepnosci. Trwa to do okolo 140 km/h. Te opony... śmietnik. Trzeba zalozyc 17" od IS300 i dobrac nowe opony.
Znajduje kawalek prostej o wzglednie suchym asfalcie. Zwalniam, zatrzymuje sie. Gaz w podlodze. Lekko zrywa, 60 km/h, wrzuca 2kę. 3ka przy 90. Przyspieszenie do 100 km/h na slabych letnich w zime okolo 5s - WOW! 160, 180, 200, 220, konczy sie prosta. Zero zamulenia. Caly czas tak samo ciagnie!
https://youtu.be/Jnn0t01lutA
Samochod prowadzi sie identycznie jak standardowe IS200. Rozklad masy w ogole sie nie zmienil. Jak dla mnie jest identyczny. Tak samo buja sie na zakretach, tak samo pieknie sie prowadzi w poslizgu i tak samo dobrze hamuje.

- Riki
- Lex Driver
- Posts: 480
- Joined: 20 Oct 2013, o 23:24
- Model Lexusa: is 200
- Skąd:: Krasnystaw
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Gratulacje! czekam na finał tego swapa
Części do lexusów
IS 200-300 MK1
IS 220-250 Mk 2
Gs300-430 Mk2 Mk3
Ls 430 ufc 30
ls400 Ufc 20
-silniki
-skrzynie biegów
-el.blacharskie
-wiele innych
Więcje informacji 720 814 923 Lub pW
IS 200-300 MK1
IS 220-250 Mk 2
Gs300-430 Mk2 Mk3
Ls 430 ufc 30
ls400 Ufc 20
-silniki
-skrzynie biegów
-el.blacharskie
-wiele innych
Więcje informacji 720 814 923 Lub pW
- piotrek_camry
- Lex user
- Posts: 205
- Joined: 16 Oct 2016, o 21:37
- Model Lexusa: Camry x2
- Skąd:: Wojnów/Siedlce
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
W końcu coś co można nazwać modem
Ładnie się zbiera na filmie, ale widać, że trakcji mocno brakuje.

Ładnie się zbiera na filmie, ale widać, że trakcji mocno brakuje.
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posts: 1794
- Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Spoko, wpadnie kapeć 250 + dwa worki cementu do bagażnika i będzie gitpiotrek_camry wrote:W końcu coś co można nazwać modem![]()
Ładnie się zbiera na filmie, ale widać, że trakcji mocno brakuje.

- piotrek_camry
- Lex user
- Posts: 205
- Joined: 16 Oct 2016, o 21:37
- Model Lexusa: Camry x2
- Skąd:: Wojnów/Siedlce
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
A hamulce jakie tam siedzą?
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posts: 1794
- Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Czepiasz siępiotrek_camry wrote:A hamulce jakie tam siedzą?

-
- Lex Driver
- Posts: 457
- Joined: 6 May 2012, o 22:53
- Model Lexusa: IS 300
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Ronald możesz zdradzić jaki finalny koszt całej operacji?
-
- Lex user
- Posts: 136
- Joined: 8 Jan 2015, o 23:48
- Model Lexusa: IS430
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
5Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
[quote="BeeMiX"]CO to za SC poliftowy tam stoi ????/quote]
Tam na parkingu SSGarage stoi o ile pamietam chyba podchodzacy pod kolor czerwony SC400. Podczas prac nad moim Lexem, byl robiony tez ten wlasnie woz. Dokladali do niego turbo. Celem modyfikacji miala byc moc miedzy 450-500 KM. Tak slyszalem. Czy tak sie skonczylo - nie wiem.
Co do kosztow calego przedsiewziecia jakim jest IS430, podesle je niebawem. Mam wszystlo ladnie rozpisane na kompie. Teraz pisze z telefonu i nie mam do tego dostepu. Wiem jednak, ze poczatkowy koszt zakup zespolu napedowego+swap, przekroczyl prognozowane 30 000 zl...
Co do hamulcow. Pamietajcie, ze pesymistycznie IS430 mial powstac do konca maja. Na dzis auto jest mozna powiedzoec - po swapie. Hamulce, zawieszenie, to wszystko jeszcze przede mna. Co do samych hamulcow, ze wzgledu na moj styl jazdy, nie czuje potrzeby zmiany. Moge sie mylic. Czas pokaze co dalej.
Zawieszenie. Obecna charakterystyka bardzo mi odpowiada. Jest mieciutko. Jedyne co wyraznie mi przeszkadza, to przechyly nadwozia podczas driftu. Czy ktos z tu obecnych wie jak skutecznie i tanio pozbyc sie tego bujania? Jakies dodatkowe stabilizatory? Nie znam sie na tym. Wskazowki mile widziane.
Tam na parkingu SSGarage stoi o ile pamietam chyba podchodzacy pod kolor czerwony SC400. Podczas prac nad moim Lexem, byl robiony tez ten wlasnie woz. Dokladali do niego turbo. Celem modyfikacji miala byc moc miedzy 450-500 KM. Tak slyszalem. Czy tak sie skonczylo - nie wiem.
Co do kosztow calego przedsiewziecia jakim jest IS430, podesle je niebawem. Mam wszystlo ladnie rozpisane na kompie. Teraz pisze z telefonu i nie mam do tego dostepu. Wiem jednak, ze poczatkowy koszt zakup zespolu napedowego+swap, przekroczyl prognozowane 30 000 zl...
Co do hamulcow. Pamietajcie, ze pesymistycznie IS430 mial powstac do konca maja. Na dzis auto jest mozna powiedzoec - po swapie. Hamulce, zawieszenie, to wszystko jeszcze przede mna. Co do samych hamulcow, ze wzgledu na moj styl jazdy, nie czuje potrzeby zmiany. Moge sie mylic. Czas pokaze co dalej.
Zawieszenie. Obecna charakterystyka bardzo mi odpowiada. Jest mieciutko. Jedyne co wyraznie mi przeszkadza, to przechyly nadwozia podczas driftu. Czy ktos z tu obecnych wie jak skutecznie i tanio pozbyc sie tego bujania? Jakies dodatkowe stabilizatory? Nie znam sie na tym. Wskazowki mile widziane.
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posts: 1794
- Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Nawet jeśli przekroczy 35k to i tak V8 w tej budzie jest warte dla mnie każdych pieniedzy
Fajnie, że jednak zdecydowałeś się na AT. Jestem tylko ciekaw, jak to wyjdzie w praniu. Aby nie doszło do tego, że będziesz się obawiał dać więcej papu przez kickdown i natychmiastowy brak trakcji, bo taki temat ciężko przewidzieć
Ronald, a ile masz tam obecnie vmax tej bestyji ?

Fajnie, że jednak zdecydowałeś się na AT. Jestem tylko ciekaw, jak to wyjdzie w praniu. Aby nie doszło do tego, że będziesz się obawiał dać więcej papu przez kickdown i natychmiastowy brak trakcji, bo taki temat ciężko przewidzieć

Ronald, a ile masz tam obecnie vmax tej bestyji ?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest