Korekty dlugoterminowe ujemne is200

User avatar
j0hnDEER
Lex user
Posts: 132
Joined: 8 Aug 2013, o 09:41
Model Lexusa: is200
Skąd:: PCE
Contact:

Re: Korekty dlugoterminowe is200

Post by j0hnDEER »

Pewnie że się da , w przyszłym tyg potestujemy
User avatar
luki90
Lex Driver
Posts: 309
Joined: 10 Apr 2015, o 21:23
Model Lexusa: IS200
Skąd:: WWA
Contact:

Re: Korekty dlugoterminowe is200

Post by luki90 »

no da się sprawdziłem w manuału :D ale jest bardzo ciężko z dostępem, albo ściągasz przepustnice albo listwę wtryskową. TP sprawdza się na odpalonym czy na samym zapłonie ?
www.facebook.com/kolorowakoszulka
User avatar
j0hnDEER
Lex user
Posts: 132
Joined: 8 Aug 2013, o 09:41
Model Lexusa: is200
Skąd:: PCE
Contact:

Re: Korekty dlugoterminowe is200

Post by j0hnDEER »

Image
Image


Pogoda nie zachęca do dłubania przy TPS więc pojezdzilem miasto/trasa spokojnie i do odcinki. Zrobiłem z 20 km zbierając min / max wartości

Widać że z sondami jest coś nie tak bo mimo zmiany korekt ( wartości Max ) nie przekraczaja 4.5. Pytanie czy wskazanie sond to wynik czy przyczyna. Narazie komputer sobie kompensuje braki gdzie np za 2 lata wywali np *P0172/P0175 albo błąd sondy.

"When to replace the sensor

If your vehicle was manufactured within the past 15 years, the oxygen sensor should be replaced every 60,000 to 90,000 miles. This sensor is a wear item and does fail over time."
User avatar
gmiter
Lex Master
Posts: 1247
Joined: 9 Mar 2016, o 12:07
Model Lexusa: IS350
Skąd:: Gdynia
Location: Gdynia
Contact:

Re: Korekty dlugoterminowe ujemne is200

Post by gmiter »

Wyniki sa prawidłowe. Korekty długoterminowe skorygowane przez wypadkowe korekt krótkoterminowych. Sondy dobrze pracują dla danego zakresu korekt długoterminowych.
Zawsze tak jest że jeżeli korekty długoterminowe sie ustabilizuja na jakiejś wartości i ECU dopasuje je do aktualnych warunków to sondy pracują normalnie a korekty krótkoterminowe oscylują wokół zera.

Szukaj problemu w innym miejscu, pisanie w 10 tematach nie rozwiąże problemu, dostałeś podpowiedzi i nie ustawiłeś dalej TPS jak powinno to być..
User avatar
j0hnDEER
Lex user
Posts: 132
Joined: 8 Aug 2013, o 09:41
Model Lexusa: is200
Skąd:: PCE
Contact:

Re: Korekty dlugoterminowe ujemne is200

Post by j0hnDEER »

Tps ustawiony i dalej po -10 . Szukam dalej, coś miesza w obu bankach. Wątpię że ciekna wtryski na obu bankach i w dodatku 2 komplet. Zostaje zmierzyć ciśnienie paliwa czy np regulator nie przeklamuje. Filtr świeżo wymyty i nasmarowany . Ciekawe jest ze wystarczy że klime włączę i jest na zero.
User avatar
j0hnDEER
Lex user
Posts: 132
Joined: 8 Aug 2013, o 09:41
Model Lexusa: is200
Skąd:: PCE
Contact:

Re: Korekty dlugoterminowe ujemne is200

Post by j0hnDEER »

Sondy na obu bankach wymienione i to był ich czas. Silnik wyrazie dostał trochę werwy, sondy w końcu ładnie oscylują. Niestety nie poprawiło to korekt na jałowym jedynie je wyrównało na bankach. Będzie cieplejszy dzień to zajrzę w zawory choć wątpię bo jest za równo na obu bankach.

Na LPG i na benzynie ( po resecie ) jest ta sama historia w czasie jazdy korekty ok a na jałowym -10
User avatar
j0hnDEER
Lex user
Posts: 132
Joined: 8 Aug 2013, o 09:41
Model Lexusa: is200
Skąd:: PCE
Contact:

Re: Korekty dlugoterminowe ujemne is200

Post by j0hnDEER »

Problem zdiagnozowany. Byłem przekonany ze jak jest nieszczelność to jest ubogo zresztą logiczne, niestety jak widać nie zawsze - Plack w rękę, STFT włączone i psikam i pięknie widać jak nieszczelne są gumki do wtrysków. Zresztą jak mają być szczelne jak są twarde jak beton. STFT pięknie szybują po -20
Last edited by j0hnDEER on 12 May 2017, o 14:51, edited 1 time in total.
medyss
Lex Driver
Posts: 496
Joined: 17 Nov 2013, o 17:11
Model Lexusa: IS 200 Classic
Skąd:: mazowsze
Contact:

Re: Korekty dlugoterminowe ujemne is200

Post by medyss »

dużo roboty z wymiana tych oringów na wtryskach? :)
User avatar
kupiec1985
Lex Driver
Posts: 523
Joined: 22 Jul 2013, o 12:11
Model Lexusa: IS200 SC
Skąd:: Karlino
Location: Karlino
Contact:

Re: Korekty dlugoterminowe ujemne is200

Post by kupiec1985 »

nie jest to problem , odkręcasz puchę z filtrem potem całą listwę wtrysków , wyciągasz gumki zmieniasz wsadzasz dociskasz skręcasz i masz :)
Post Reply

Return to “IS mk1 1998-2005”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest