Możesz rozglądać się za LS430 poliftem, nie wygląda jak Nubira z przodu mnie też to odrzuca


Ale na fajny egzemplarz trzeba szykowac 40+ bliżej 50.

Na dynamikę, wyposażenie, wygląd absolutnie nie narzekam. To co nazywasz dziadkowozem to dla mnie jest japońską klasyką z tamtych lat.Mastah wrote:Generalnie pozycja za kierownicą w LS400 jest bardzo słaba, czuć ze to już dziadkowóz. Przymierzałem się ale to nie jest to pod wzgledem dynamiki, audio, wyposażenia, wyglądu, nawet bagażnik jest mega mały jak na tak duze auto jak w e46.
No może w UCF20 niekoniecznie przy takich prędkościach, ale ogólnie Małżonka - to zasadniczo Jej auto - stwierdziła, że samochód jest trochę niebezpieczny, bo jedziesz odizolowany od rzeczywistości i chciałoby się zrelaksowany zdrzemnąć.Mastah wrote: Ogolnie predkosci 200-220 są usypiające w tym aucie ...
Code: Select all
Witam,
przepraszam za późna odpowiedź. Hak jest dostępny - czas oczekiwania 2 dni, cena po rabacie to 2211,36 zł. Jest to cena za sam hak. Bez wiązki.
Bagażnik również jest dostępny - czas oczekiwania 2 tygodnie, cena 1219,10 zł.
Pozdrawiam.
Złe zdanie wyrobiłeś sobie chyba patrzac na przedliftadj-napster wrote:Mastah, polift mnie nie przekonuje, z zewnątrz wyglądało by nadal jak coś taniego i brzydkiego. Auto musi się wyróżniać ale nie w ten sposób![]()
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests