modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

User avatar
BeeMiX
Lex Driver
Posts: 687
Joined: 21 Sep 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Location: NYC / Choszczno
Contact:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post by BeeMiX »

GS300 mk1 ma tez 4.27 i powinno pasować
User avatar
KRYSPIN_lex
Lex user
Posts: 117
Joined: 28 Dec 2016, o 17:02
Model Lexusa: RX330 GS....
Skąd:: Płock
Contact:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post by KRYSPIN_lex »

BeeMiX wrote:GS300 mk1 ma tez 4.27 i powinno pasować
:piwo:
GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
User avatar
carinus
Lex Master
Posts: 1840
Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Contact:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post by carinus »

Po takiej zmianie skrzynia bedzie mogła ruszać z ostatniego przełożenia.Próbowałem kiedyś na siłę szukać dłuższego przełożenia do IS-a,ale teraz widzę że jednak nawet potężny moment silnika można zabić długimi przełożeniami.
Jedynie dla uzyskania większej V-max szukam dyfra z nieznacznie mniejszym przełożeniem.Obrotów silnika już raczej nie podkręcę.
User avatar
BeeMiX
Lex Driver
Posts: 687
Joined: 21 Sep 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Location: NYC / Choszczno
Contact:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post by BeeMiX »

Nie no aż tak źle to nie będzie :) U Ciebie przy Turbo im dluższy dyfer tym fajniej
ledziu
Lex Master
Posts: 2582
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post by ledziu »

Przy 4,27 bałbym się że skrzynia będzie chciała zmieniać biegi zbyt często a przy jej ograniczeniach moż być to dla niej kłopotliwe.
malus86
Lex user
Posts: 32
Joined: 29 Jul 2017, o 22:31
Model Lexusa: GS430,IS200
Skąd:: Łódź
Contact:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post by malus86 »

Mogę coś podpowiedzieć w temacie.. miałem nie miły przypadek w gs430 2,w trasie przy 120 zblokowalo mi skrzynie...wał zwinął się jak mokry ręcznik prawdopodobnie dyfer tez padł. Kupiłem skrzynie i wał od 430,natomiast dyfer od 300. Wszystko chodziło idealnie. Nie odczułem lepszego przyspieszenia, natomiast miałem większe obroty w trasie. Przy 140km/h powinno być 3 tys obrotów,ja miałem 3.2.
Post Reply

Return to “GS mk2 1997-2005”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests