modyfikacja tylniego dyfra gs430 2
- BeeMiX
- Lex Driver
- Posts: 687
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:16
- Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
- Skąd:: NYC / Choszczno
- Location: NYC / Choszczno
- Contact:
Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2
GS300 mk1 ma tez 4.27 i powinno pasować
- KRYSPIN_lex
- Lex user
- Posts: 117
- Joined: 28 Dec 2016, o 17:02
- Model Lexusa: RX330 GS....
- Skąd:: Płock
- Contact:
Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2
BeeMiX wrote:GS300 mk1 ma tez 4.27 i powinno pasować

GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1840
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2
Po takiej zmianie skrzynia bedzie mogła ruszać z ostatniego przełożenia.Próbowałem kiedyś na siłę szukać dłuższego przełożenia do IS-a,ale teraz widzę że jednak nawet potężny moment silnika można zabić długimi przełożeniami.
Jedynie dla uzyskania większej V-max szukam dyfra z nieznacznie mniejszym przełożeniem.Obrotów silnika już raczej nie podkręcę.
Jedynie dla uzyskania większej V-max szukam dyfra z nieznacznie mniejszym przełożeniem.Obrotów silnika już raczej nie podkręcę.
- BeeMiX
- Lex Driver
- Posts: 687
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:16
- Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
- Skąd:: NYC / Choszczno
- Location: NYC / Choszczno
- Contact:
Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2
Nie no aż tak źle to nie będzie
U Ciebie przy Turbo im dluższy dyfer tym fajniej

-
- Lex Master
- Posts: 2582
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2
Przy 4,27 bałbym się że skrzynia będzie chciała zmieniać biegi zbyt często a przy jej ograniczeniach moż być to dla niej kłopotliwe.
-
- Lex user
- Posts: 32
- Joined: 29 Jul 2017, o 22:31
- Model Lexusa: GS430,IS200
- Skąd:: Łódź
- Contact:
Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2
Mogę coś podpowiedzieć w temacie.. miałem nie miły przypadek w gs430 2,w trasie przy 120 zblokowalo mi skrzynie...wał zwinął się jak mokry ręcznik prawdopodobnie dyfer tez padł. Kupiłem skrzynie i wał od 430,natomiast dyfer od 300. Wszystko chodziło idealnie. Nie odczułem lepszego przyspieszenia, natomiast miałem większe obroty w trasie. Przy 140km/h powinno być 3 tys obrotów,ja miałem 3.2.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests