cena wyśmienita moim zdaniem, nigdy nie miałem do czynienia z tą firmą bezpośrednio ale z tego co kojaże to jedna z czołowych firm produkujących zawiechy sportowe... ja bym brał bez zastanawiania się.
(apex ... tak chyba się mówi na dwie połączone szykany na torze wyściowym...)
Tak przy okazji sprężyn, mam założone Vogtland, w specyfikacji pisze że obniżają przód i tył 35mm, i wszystko było by ok, tylko że tył auta jest 2cm wyżej niż przód i trochę nie bardzo mi się to widzi, czy spotkał się ktoś z Was ze sprężynami które obniżają przód 35mm a tył 45-50mm?
Głupie pytanie: a nie założyłeś ich tył na przód? Nie wiem czy w ogóle da się to zrobić, czy są takie same, ale czasami sprężyny na przód i tył różnią się twardością/długością.
Pozdrawiam
Last edited by janasek on 21 May 2011, o 14:51, edited 1 time in total.
Ty wiesz że też sobie tak pomyślałem, ale to było zaraz po założeniu w serwisie, jak już stał gotowy na parkingu to tył był wyżej te 2 cm, też się wtedy o to zapytałem, ale mechanik pokazał mi stare sprężyny i różnią się na tyle że nie można ich pomylić, chociaż Polak potrafi . Jak nie znajdę samych sprężyn to zostaje do założenia gwint, trochę żałuje że od razu tego nie zrobiłem, ale co się odwlecze to nie uciecze
Ja to samo ... zalozylem tanie sprezyny obnizajace i wszystko spoko przynajmniej z przodem a tyl o wiele za miekki ... juz nie raz tlumikiem przygrzmocilem takze musialem odkrecic chlapacze bo chaczyly o odblaski co sa wtopione w asfalt ...
też mam vogtland i tył faktycznie jest troche wyżej... załaduj 2 osoby i bedzie gitara
wcale się nie zdziwie jak apex posadzi auto w ten sam sposób
Tein obniża na równi ale nie wiem jaki mają SPRING RATE i może się okazać że tył bedzie strasznie twardy