
Podpinam rowniez fotki dla rozjasnienia sytuacji

https://zapodaj.net/522bb098c810a.jpg.html
https://zapodaj.net/715d4c24ae24b.jpg.html
https://zapodaj.net/e9c1ba5536680.jpg.html
Test co2 prawdy nie powie. Musiałbyś to zapodać na obciążeniu. Wystarczy, że na postoju upg trzyma i spalin w układzie chłodzenia nie będzie. Taki tester wykryje tylko konkret uszkodzenie uszczelki. Rozumiem, że po trasie wybija płyn z układu przez zbiorniczek ? Jeśli tak, to na bank masz lewe powietrze, które go wypycha. Imo przy obciążeniu jednak gdzieś delikatnie puszcza upg. No chyba, że masz gdzieś jakieś mega dziursko w układzie i dlatego chlapie.czaplazz wrote:Test szczelności układu na obecność CO2 wyszedl pomyslnie to nie wina uszczelki i kamien z serca mi spadl bo juz zaoszczedzilem pare tys plnRowniez rozmawialem z mechanikiem i proponowal mi bym wymienil na ogrinalny termostat. Ktos cos jakies sugestie ?
A tu fotka z testu
https://zapodaj.net/f2a7e6fad6a7a.jpg.html
Na postoju wciskanie gazu nic nie zmienia. Obciążenie w trakcie jazdy to zupełnie inna sprawa. No i wszystko tak naprawdę zależy od miejsca, gdzie puszcza uszczelka. Ten tester naprawdę wykryje tylko poważną awarię.czaplazz wrote:plyn jest czysty ,wentylator tez smiga a na tescie krecilem go tylko do 3 tys chcialem wiecej ale mechanim sie bal ze go pochlapie trzymajac gruche , rowniez po trasie odkrecalem zbiornik i wachalem w zbiorniczku i mi spalinami nic nie bylo czuc
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests