Instrukcja dla GS300 2006 zaleca lepkość 5W30. Instrukcja w PDF dostępna na stronie drivers.lexus.com

Instrukcja dla GS450h 2009 zaleca lepkość 5W30. Instrukcja w PDF dostępna na stronie drivers.lexus.com

nie przesadzasz? przypomnę, że rozmawiamy o wolnossącym V6....narażasz użytkowników na potencjalne problemy. Olej o takiej lepkości może nie zapewnić dostatecznej ochrony silnika podczas dużych obciążeń i wysokich temperatur.
Posegregowałeś te silniki a le w końcu 4 i 3 gr ma inny wtrysk niż 2gr?chrismave wrote:1. 4GR (największa tendencja do gromadzenia się nagaru)
2. 3GR
3. 2GR (ma DI i wtrysk pośredni i to go broni ale nie w 100%)
No to ładnie a ja myślałem że 4 i 3gr mają to samo co 2grchrismave wrote:4GR i 3GR mają tylko DI (bezpośredni)
2GR ma DI+pośredni (podwójny zestaw wtryskiwaczy)
Jakbym miał kupić to UZ, pancerna i najlepsza seria silników które poczyniła Toyota.
A co sądzisz o 3GR-FE (pośredni wtrysk) bo akurat taki posiadam i trochę przerażają mnie te tematy. 150k przebiegu i nic nie pali oleju i leje 5w30.chrismave wrote:4GR i 3GR mają tylko DI (bezpośredni)
2GR ma DI+pośredni (podwójny zestaw wtryskiwaczy)
Jakbym miał kupić to UZ, pancerna i najlepsza seria silników które poczyniła Toyota.
OK. GS450H to szczególny przypadek.feecle wrote:Nie podałeś żadnego źródła ale zgaduję, że to co wkleiłeś pochodzi z instrukcji dla modeli z nowszych generacji. Prawdą jest, że instrukcja dla GS450h z 2013 roku zaleca lepkość 0W20, ale zwróć uwagę, że jest to silnik 2GR-FXE a nie 2GR-FSE. Pomimo, że obydwa silniki należą do serii 2GR to mają nieco inną budowę np. pierścieni olejowych.
Rozumiem, że 1UR-FSE. On ma hybrydowy układ wtryskowy tzn. DI+port. Na niektóre rynki był 1UR-FE (tylko pośredni wtrysk). Tak czy inaczej Toyota zawsze dbała aby ich V8 było dopieszczone konstrukcyjnie.ledziu wrote:No to ładnie a ja myślałem że 4 i 3gr mają to samo co 2grchrismave wrote:4GR-FSE i 3GR-FSE mają tylko DI (bezpośredni)
2GR-FSE ma DI+pośredni (podwójny zestaw wtryskiwaczy)
Jakbym miał kupić to UZ, pancerna i najlepsza seria silników które poczyniła Toyota.
![]()
Co do UZa to już miałem i przypadkowo trafił się 1UR więc klamka zapadła a żyć trzeba dalejTeraz kwestia zebrania info.
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests