
[IS 300] Turbo vs Kompresor
- gmiter
- Lex Master
- Posts: 1247
- Joined: 9 Mar 2016, o 12:07
- Model Lexusa: IS350
- Skąd:: Gdynia
- Location: Gdynia
- Contact:
Re: [IS 300] Turbo vs Kompresor
Spoko, ja o nikim póki co nie słyszałem. Czekam na tuleje od kolegi i w wolny weekend zmieniam głowicę. Zobaczymy 

-
- Lex Master
- Posts: 2580
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: [IS 300] Turbo vs Kompresor
Jak to nie słyszałeś ? Była gadka na forum już kilka razy o tym...do tego ja miałem automat, michallw, beemix i jeszcze kilka osób które znam a nie wiem czy są na forach i wszyscy Ci powiedzą to samo...lipa.gmiter wrote:Spoko, ja o nikim póki co nie słyszałem. Czekam na tuleje od kolegi i w wolny weekend zmieniam głowicę. Zobaczymy
- gmiter
- Lex Master
- Posts: 1247
- Joined: 9 Mar 2016, o 12:07
- Model Lexusa: IS350
- Skąd:: Gdynia
- Location: Gdynia
- Contact:
Re: [IS 300] Turbo vs Kompresor
OK lipa ale z czym dokładnie? Ślizga się przy większym Nm? Robiliście coś ze skrzynią czy była w serii?ledziu wrote:Jak to nie słyszałeś ? Była gadka na forum już kilka razy o tym...do tego ja miałem automat, michallw, beemix i jeszcze kilka osób które znam a nie wiem czy są na forach i wszyscy Ci powiedzą to samo...lipa.gmiter wrote:Spoko, ja o nikim póki co nie słyszałem. Czekam na tuleje od kolegi i w wolny weekend zmieniam głowicę. Zobaczymy
Wybacz dociekliwość ale jestem na forum od 206 i możliwe że za krótko abym takie rozmowy kojarzył a chciałbym wiedzieć co stoi za problemami.
-
- Lex Master
- Posts: 2580
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: [IS 300] Turbo vs Kompresor
Jesteś dociekliwy hmmmgmiter wrote:lipa ale z czym dokładnie? Ślizga się przy większym Nm? Robiliście coś ze skrzynią czy była w serii?
Wybacz dociekliwość ale jestem na forum od 206 i możliwe że za krótko abym takie rozmowy kojarzył a chciałbym wiedzieć co stoi za problemami.

Jak już odcedzisz tuningowych fantastów z pięknym zdjątkami na fb i 10sekundowymi filmikami na yt, jak odcedzisz marketing made in usa, i jak się przejedziesz dobrze zrobionym 2jzgte a potem 2jzgte na seryjnej skrzynce to powiesz jestem dociekliwy...
Pewnie naczytałeś się o chłodniczkach, przewodach, zwiększeniu ciśnienia oleju itd...a to wszystko jest gówno bo musisz przerobić skrzynkę i wydać na to furę kasy, potem masz jazde ze strojeniem a potem masz knota który pracuje tak jak wcześniej pisałem...

Ale nie ma bidy jak zaczynałem przygodę z tuningiem to też tak miałem

Miało być więcej ale nie będzie

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests