
Promocja
- andrej7
- Lex Driver
- Posts: 333
- Joined: 13 Jan 2011, o 13:49
- Model Lexusa: IS 200, GS430 MkIII
- Skąd:: Tu i tam.
- Contact:
Re: Promocja
Po mocniejszym hamowaniu na 4 tarcze 3 byly fioletowe
nie zgłaszałem, możne klocki zmienię na inne jeszcze na próbę, może się zeszkliły.

W poszukiwaniu mocy...
-
- Lex Driver
- Posts: 381
- Joined: 27 Sep 2017, o 18:31
- Model Lexusa: GS300 MkII
- Skąd:: Poznań
- Contact:
Re: Promocja
Nie zawsze klocki się zeszkliwią, często bywa tak, że materiał cierny najzwyczajniej popęka od przegrzania. Ja hamując z większych prędkości zawsze robię to "na raty". Hamuję, odpuszczam na sekundę, hamuję i tak kilka razy.andrej7 wrote: możne klocki zmienię na inne jeszcze na próbę, może się zeszkliły.
Przy mocnym depnięciu też zauważyłem, że pod koniec hamowania mocno słabną hamulce ale nie wiadomo co jest winne. Trzeba by szybko zbadać temp tarczy i ich kolor.
Ps. Producenci tarcz zalecają "docieranie" przez około 200-300 km. Ja zawsze wyjadę zbiornik paliwa spokojnie a potem dzida

Alkohol niszczy skórę........głównie na kolanach i łokciach.
-
- Lex user
- Posts: 52
- Joined: 31 Mar 2019, o 23:44
- Model Lexusa: jeszcze bez
- Skąd:: Lodz
- Contact:
Re: Promocja
Mialem ich tarcze w Corolli gen VIII i tez bily po ok 5k kilometrow (po spokojnym docieranu przez ok 100km). Ciezko bylo ustalic czy wina montazu czy tarcz, ale raczej to drugie.andrej7 wrote:Moje po 5 tys piszczą i biją po paru mocniejszych hamowaniach. Pierwszy tysiąc jeździłem bardzo delikatnie. Kilka hamowań z 200 do 100 i zaczynają puchnąć niby hamulec wciśnięty a auto jedzie, ostygną to wracają do jako takiej normy. Luz na łożyskach był w normie przy montażu, zaciski zregenerowane, płyn hamulcowy zmieniony.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests