Witam, borykam się z nietypowym problemem. Ręce już mi opadają.
Wibracje na ped*le hamulca przenoszące się na budę tylko powyżej 100km/h ale jedynie podczas wciskania ledwo co (około 3-5% ) pedała hamulca. Przy mocnym depnięciu nic się nie dzieje.
Wymienione:
- łożyska
- piasty
- tarcze ( na starych występował problem, zmieniłem na nowe i oddałem na reklamację wszystko ok ) Rotinger
- klocki (black diamond)
- wszystkie tuleje, sworznie zawieszenie przód
- amortyzatory + sprężyny
- regenerowane zaciski sprawdzane kilka razy jak działają tłoczki. Wszystko ok. (swap w220)
- felgi proste
- Regeneracja zacisków tył, nowe tarcze klocki
Nie ma żadnego trzepania kierownica, czuć na niej tylko tak jakby przenoszącą się wibrację z zacisków.
Zaciski dokręcone.
Pomiary czujnikiem zegarowym wykonane wszystko w normach.
Wibracje na budzie i ped*le hamulca
-
- Nowy lex user
- Posts: 18
- Joined: 11 May 2017, o 14:57
- Model Lexusa: IS300
- Skąd:: Jasionka
- Contact:
- michal_zys
- Lex user
- Posts: 27
- Joined: 30 Sep 2017, o 18:16
- Model Lexusa: RX350
- Skąd:: Łódź
- Contact:
Re: Wibracje na budzie i ped*le hamulca
BoosTone wrote:Witam, borykam się z nietypowym problemem. Ręce już mi opadają.
Wibracje na ped*le hamulca przenoszące się na budę tylko powyżej 100km/h ale jedynie podczas wciskania ledwo co (około 3-5% ) pedała hamulca. Przy mocnym depnięciu nic się nie dzieje.
Wymienione:
- łożyska
- piasty
- tarcze ( na starych występował problem, zmieniłem na nowe i oddałem na reklamację wszystko ok ) Rotinger
- klocki (black diamond)
- wszystkie tuleje, sworznie zawieszenie przód
- amortyzatory + sprężyny
- regenerowane zaciski sprawdzane kilka razy jak działają tłoczki. Wszystko ok. (swap w220)
- felgi proste
- Regeneracja zacisków tył, nowe tarcze klocki
Nie ma żadnego trzepania kierownica, czuć na niej tylko tak jakby przenoszącą się wibrację z zacisków.
Zaciski dokręcone.
Pomiary czujnikiem zegarowym wykonane wszystko w normach.
Miałem podobne objawy w swoim, po nagrzaniu hamulców - trzepało budą. Nie trzepało sterem trzeba było szukać z tyłu.
Przy lekkim wciśnięciu hamulca auto przyhamowywało co obrót koła.
Pomogła wymiana szczęk od ręcznego i przetoczenie tylnych tarczobebnów
-
- Lex user
- Posts: 43
- Joined: 30 May 2019, o 21:55
- Model Lexusa: NX 300
- Skąd:: Olsztyn
- Contact:
Re: Wibracje na budzie i ped*le hamulca
Miałem bez mała identyczną sytuację, dość szybko po wymianie tylnych tarcz zaczęło się delikatne bicie wyczuwalne na nie wyzywamy na forum i na całej budzie, szczególnie przy większych prędkościach i delikatnym traktowaniu hamulca. Pomiary bicia na zimno mieściły się w normie (0,01 albo 0,02) ale na skutek mojego uporu zmierzyli bicie na dobrze rozgrzanych tarczach i się okazało, że jest większe o cztery setki niż na zimnych. Wtedy poszła reklamacja przez warsztat tarcz blueprint, zmiana na rotingery i montaż nowych z pomiarem bicia. W trakcie montażu dwukrotnie zmiana ułożenia tarcz po pomiarach bicia. I jak dotychczas ponad 20 000 km. jest nadal idealnie. And.BoosTone wrote:
Pomiary czujnikiem zegarowym wykonane wszystko w normach.
- eusebio18
- Nowy lex user
- Posts: 4
- Joined: 16 Dec 2020, o 16:43
- Model Lexusa: RX 450h
- Skąd:: Zielona Góra
- Location: Zielona Góra
- Contact:
Re: Wibracje na budzie i ped*le hamulca
Nigdy nie spotkałem się z tego typu problemem.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests