Ok, thx za info, bo ja tego nie wiedziećDrizzt wrote:W ES300h jest inny układ hybrydowy niż w IS300h, nowszej generacji, choć o podobnej mocy. Więc nie do końca możesz tak przekładać wrażenia z jazdy. Poza tym z resztą zgoda.

Ok, thx za info, bo ja tego nie wiedziećDrizzt wrote:W ES300h jest inny układ hybrydowy niż w IS300h, nowszej generacji, choć o podobnej mocy. Więc nie do końca możesz tak przekładać wrażenia z jazdy. Poza tym z resztą zgoda.
A jednak jeździ się nimi kompetnie inaczej, przede wszystkim ze względu na tylny napęd w IS. Ma tę zwinność w jeździe, a ES wręcz przeciwnie. Ja bym się nie zamienił mówiąc tylko i wyłącznie o przyjemności z jazdy (nie mylić z komfortem). Natomiast ES300h potrafi spalić mniej niż IS300h i tu jest pewien postęp w układzie hybrydowym. Po prostu ES częściej i do wyższych prędkości potrafi jechać na samym silniku elektrycznym. Mi IS pali średnio jakieś 7-7.5 litra, na co też absolutnie nie narzekam.Dawid0ss wrote: O dziwo waga obu aut bardzo zbliżona pomimo tak dużej różnicy w gabarytach
Tylko wiesz co, imo tylny napęd to ma uzasadnienie, gdy masz mocy 300+, a tak to masz cięższe auto i tunel środkowy. Czasy, gdy FWD wyrywało kierownicę z rąk, już się skończyły.Krol wrote:Pamietajmy, ze IS300h a ES300h to w zakupie ok 50kpln różnicy. Nie licze ubezpieczenia. To jednak inna kategoria auta. Nie jezdzilem ES bo mój budzet nie akceptował jego ceny. Jezdzilem Camry, to chyba ta sama platfirma i napęd. .I wybralem w podobnym budzecie IS 300h.
Tylny napęd IS jest bardzo przyjemny.
Ale gdybym rocznie mial robic np 10klm to zastanawialbym się nad wynajmem dlugoterminowym.
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests