Witam,
Kolega z forum od NXa założył temat, że w jego samochodzie ściąga na prawą stronę.
http://lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=39&t=22595
Dla szerszego zasięgu zakładam wątek dla ISa
Dla testów puściłem na dłużej kierownicę i mam to samo. Ściąga delikatnie, tylko w prawo. Najlepszy w okolicy serwis od zbieżności pomierzył kąty, odległości i idealnie wszystko. Zero luzów w zawieszeniu. Jednak jak puszcze kierownicę przy prędkości powyżej 100km/h jest od razu ruch kierownicy 0.5cm w górę i auto zaczyna powolutku zjeżdżać do krawędzi.
Czy ktoś z Was z tym się zetknął? Proszę zróbcie testy i dajcie znać. Najlepiej powyżej 100km/h +
IS ucieka na prawą stronę
- asmaxx
- Lex user
- Posts: 50
- Joined: 13 Mar 2020, o 20:05
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: Katowice
- Contact:
IS ucieka na prawą stronę
Last edited by asmaxx on 4 May 2021, o 11:45, edited 1 time in total.
-
- Lex user
- Posts: 76
- Joined: 23 Jan 2019, o 01:06
- Model Lexusa: IS NX
- Skąd:: Global
- Contact:
Re: IS ucieka na prawą stronę
Mam to samo w swoim 2012 IS250AWD. Myslalem, ze gdzies w dziure zaoralem i mi geometria byla pisana, ale nie przypominam sobie. W swoim NX nie zauwazylem, ale sprawdze.
Re: IS ucieka na prawą stronę
Jeden z ostatnich MotoDzienników Jacka Balkana na YT był o tym, choć dotyczył nowych Kia bodajże.
-
- Nowy lex user
- Posts: 6
- Joined: 7 Nov 2020, o 08:30
- Model Lexusa: IS200T
- Skąd:: Kluczbork
- Contact:
Re: IS ucieka na prawą stronę
WItam,
miałem to samo w moim IS'e 2017 r. zaraz po zakupie w 10.2020 r. pomimo tego że z dokumentami otrzymałem wydruki z ustawienia geometrii. Auto ściągało w prawo i aby jechać prosto to kierownica musiała być lekko przekrzywiona w lewo. Byłam bardzo zniesmaczony. Postanowiłem zareklamować w ramach umowy rękojmi. Reklamacja została uznana i na koszt salonu Lexus zostało wykonane sprawdzenie i regulacja geometrii w Szic Toyota Opole. Po wyjechaniu z serwisu auto jedzie jak po szynach prościutko, kierownica idealnie prosto. Polecam tam wykonać sprawdzenie i regulację.
miałem to samo w moim IS'e 2017 r. zaraz po zakupie w 10.2020 r. pomimo tego że z dokumentami otrzymałem wydruki z ustawienia geometrii. Auto ściągało w prawo i aby jechać prosto to kierownica musiała być lekko przekrzywiona w lewo. Byłam bardzo zniesmaczony. Postanowiłem zareklamować w ramach umowy rękojmi. Reklamacja została uznana i na koszt salonu Lexus zostało wykonane sprawdzenie i regulacja geometrii w Szic Toyota Opole. Po wyjechaniu z serwisu auto jedzie jak po szynach prościutko, kierownica idealnie prosto. Polecam tam wykonać sprawdzenie i regulację.
- asmaxx
- Lex user
- Posts: 50
- Joined: 13 Mar 2020, o 20:05
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: Katowice
- Contact:
Re: IS ucieka na prawą stronę
Neutrino wrote:Jeden z ostatnich MotoDzienników Jacka Balkana na YT był o tym, choć dotyczył nowych Kia bodajże.
Byłem w ASO jeszcze itd itd wszystko idealne

Podsumowując, spędziłem x godzin u mechaników, x zł straconych, x czasu, ale na szczęście ten kamień z serca jest bezcenny xD
ps jeździłem różnymi autami i aż tak czułego układu nie miałem na pochylenie drogi.
-
- Lex user
- Posts: 36
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:04
- Model Lexusa: IS 250
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: IS ucieka na prawą stronę
Jakiś czas temu miałem taką sytuację. W ASO na głowie stawali aby znaleźć przyczynę, nawet pokusili się się na wymianę tulei wahaczy. Zamontowali od ISF-a twierdząc, że mają większy kąt natarcia i będzie lepiej. Ale niestety to też nie pomogło.
Wtedy padło magiczne pytanie od jednego z mechaniorów… a może to opony ?
Opony były jeszcze z montażu fabrycznego, zrobiłem na nich jakieś 30 tyś, bieżnik głębokość 7 mm czyli 60%. No i Bingo. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Wtedy padło magiczne pytanie od jednego z mechaniorów… a może to opony ?
Opony były jeszcze z montażu fabrycznego, zrobiłem na nich jakieś 30 tyś, bieżnik głębokość 7 mm czyli 60%. No i Bingo. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
-
- Nowy lex user
- Posts: 1
- Joined: 11 Oct 2021, o 14:49
- Model Lexusa: -
- Skąd:: Poznań
- Contact:
Re: IS ucieka na prawą stronę
Ronin wrote:Jakiś czas temu miałem taką sytuację. W ASO na głowie stawali aby znaleźć przyczynę, nawet pokusili się się na wymianę tulei wahaczy. Zamontowali od ISF-a twierdząc, że mają większy kąt natarcia i będzie lepiej. Ale niestety to też nie pomogło.
Wtedy padło magiczne pytanie od jednego z mechaniorów… a może to opony ?
Opony były jeszcze z montażu fabrycznego, zrobiłem na nich jakieś 30 tyś, bieżnik głębokość 7 mm czyli 60%. No i Bingo. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Potwierdzam. Miałem tak samo, po wymianie opon wszystko śmigało, jak trzeba.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests