Podpinam się pod pytanie kolegi. W moim 1G-FE trzeba będzie trochę silnik rozbebeszyć.
Edit.
Byłem z leszkiem na Karmelkowej. Raczej wrócę. Do plusów mogę zaliczyć uczciwość. Spodziewałem się dużego remontu a rozwiązaniem okazała się drobnostka. Z minusów, trochę taśmowo serwis funkcjonuje ale co kto woli. Za uszczelkę, którą każdy z nas może w tej chwili kupić za ok.50zł bez żadnych zniżek policzono bez mała 2x więcej ale to drobiazg.
Ogólne wrażenie - miejsce godne zaufania choć stosunkowo kosztowne.
[Wrocław] Jak wygląda sprawa warsztatów we Wrocławiu ?
- V-TEC
- Lex user
- Posts: 93
- Joined: 11 Feb 2016, o 23:20
- Model Lexusa: IS 200
- Skąd:: Wrocław
- Contact:
-
- Nowy lex user
- Posts: 2
- Joined: 30 Aug 2021, o 17:55
- Model Lexusa: IS 200
- Skąd:: Wrocław
- Contact:
Re: [Wrocław] Jak wygląda sprawa warsztatów we Wrocławiu ?
Dzień dobry,
trochę czasu minęło od ostatniego posta więc pozwolę sobie zadać pytanie ponownie. Szukam godnego polecenia serwisu by pogrzebać w IS 200 w okolicach Wrocławia/we Wrocławiu. Poci się łączenie skrzyni z silnikiem i chyba miska olejowa.
Usiłowałem postawić auto w Centrum Aut Japońskich na Karmelkowej, jednak panowie stamtąd nie odbierają telefonów i nie odpisali na wiadomość mailową. Traktuję to jako informację, że już mają wystarczającą ilość klientów.
Ktoś? Coś? Poleca kogoś?
trochę czasu minęło od ostatniego posta więc pozwolę sobie zadać pytanie ponownie. Szukam godnego polecenia serwisu by pogrzebać w IS 200 w okolicach Wrocławia/we Wrocławiu. Poci się łączenie skrzyni z silnikiem i chyba miska olejowa.
Usiłowałem postawić auto w Centrum Aut Japońskich na Karmelkowej, jednak panowie stamtąd nie odbierają telefonów i nie odpisali na wiadomość mailową. Traktuję to jako informację, że już mają wystarczającą ilość klientów.
Ktoś? Coś? Poleca kogoś?

-
- Nowy lex user
- Posts: 8
- Joined: 27 Aug 2015, o 20:42
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: Dolny Slask
- Contact:
Re: [Wrocław] Jak wygląda sprawa warsztatów we Wrocławiu ?
Nic.Temat umarł. Nikt już nie jeżdzi/nie ma problemów z IS200.
Też mam troche potencjalnej roboty z tym autem.
A może jednak?
Też mam troche potencjalnej roboty z tym autem.
A może jednak?

-
- Nowy lex user
- Posts: 4
- Joined: 14 Aug 2018, o 12:23
- Model Lexusa: is 200t
- Skąd:: Opole
- Contact:
Re: [Wrocław] Jak wygląda sprawa warsztatów we Wrocławiu ?
Ja nie polecam Japan techpo mwymianie statycznej oleju na zimnym strzelała mi skrzynia i czasem sie zawieszała na 6 beigu.
Byłem reklamowac al akurat nie pojawiło się i mnie zbyli, powinni odrazu mówić ze nie umieją tego robić.
2 raz umawiałem sprawdze auta przed zakupem umawiam się z klientem a nikt nic nie wie o sprawdzeniu auta.
Teraz kolega zmieniał tam hamulce i po przejechaniu kilkuist kilometrow śrobka mocują ca odpadała szkoda słów.
Byłem reklamowac al akurat nie pojawiło się i mnie zbyli, powinni odrazu mówić ze nie umieją tego robić.
2 raz umawiałem sprawdze auta przed zakupem umawiam się z klientem a nikt nic nie wie o sprawdzeniu auta.
Teraz kolega zmieniał tam hamulce i po przejechaniu kilkuist kilometrow śrobka mocują ca odpadała szkoda słów.
-
- Lex user
- Posts: 96
- Joined: 17 Mar 2014, o 20:48
- Model Lexusa: is300
- Skąd:: Wrocław
- Contact:
Re: [Wrocław] Jak wygląda sprawa warsztatów we Wrocławiu ?
Ja w dalszym ciągu serwisuje swoje auta na Puckiej i nie mam żadnych zastrzeżeń. Facet podchodzi do problemu po ludzku, robi jedno auto na raz i dłubie głównie sam. Nie szuka dziwnych zamienników, ale używa sprawdzonych firm, jeśli oryginały są w chorej cenie. Pracuje wyłącznie na nowych częściach, więc jak ktoś wspomni o używkach allegro, to on dalej nawet nie słucha.
Co mnie bardzo pozytywnie zaskakuje, że praktycznie wszystko jest w stanie zrobić w jeden dzień. Podoba mi się też to, że jak się umawiam na jakiś dzień na 08:00 coś zrobić, to on już zamawia wszystko, co będzie potrzebne do zrobienia + części, które mogą wyjść w trakcie grzebania. Jak czegoś nie wymieni, to oddaje normalnie do dostawcy i nie ma problemu. Jeszce mi się nie zdarzyło, by auto zostało dłużej z powodów nieprzewidzianych. Nie ma też dziwnych zmian cen, jak się go podpyta, to mówi - Jak pójdzie dobrze to 800, jak coś wyjdzie, to 1300 - temat zamknięty i jak auto zadbane to zawsze jest ta pierwsza opcja, ale i tak na wszelki wypadek ma już awaryjnie wszystkie części zamówione. Jest jeden problem - terminy! Jak ktoś chce coś się dowiedzieć, to proponuję dzwonić 08:00-08:30, bo potem przyjeżdżają części i od razu zabiera się do roboty i jak ktoś dzwoni np. po 09:00, to go szlag jasny trafia
Gościu serwisuje praktycznie wszystko, od fajnych terenówek, przez alfy romeo, mercedesy, Subaru, porschaki itd., choć za niemieckimi autami nie przepada, to francuskimi autami gardzi!


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests