Mam i ja całego na czarno
-
- Nowy lex user
- Posts: 19
- Joined: 7 Apr 2021, o 08:06
- Model Lexusa: IS 300h
- Skąd:: Wawa
- Contact:
Re: Mam i ja całego na czarno
Trochę off top, ale mam wątpliwości czy ten Civic to taki świetny wybór. Silnik 1.5 turbo Hondy ma poważne problemy z tzw. oil dilution, czyli rozrzedzaniem oleju silnikowego przez benzynę. W cenie UX brałbym Lexusa IS 300h póki jest jeszcze na wyprzedaży, ewentualnie taniej to Mazdę 3.
- spinoo
- Nowy lex user
- Posts: 10
- Joined: 28 Nov 2020, o 16:52
- Model Lexusa: UX 200
- Skąd:: Wrocław
- Contact:
Mam i ja całego na czarno
Ja jestem zadowolony . Po pierwsze kupiłem to auto to spokojnego przemieszczania się zatem nie ma mowy o wyciu skrzyni jezeli nie scigasz się z pod swiateł . Przy prędkosciach autostradowych i przelotach 500 km nie odczuwam dyskomfortu. Owszem przy gwałtownym przyspieszaniu słychać skrzynie ale zaraz czy w f sporcie nie ma akustcznego wspomagania dzwięku silnika . I wtedy jest ok . Po drugie wykończenie rownież jestem na tak bo wnetrze to przemawia do mnie . Nie mam problemu z materiałami ( zabezpieczyłem powłoką ) a co do ceny no cóz kazde porownanie bedzie obciązone błędem bo za 140 k mozna miec lexusa i kia proceed . Ja wybrałem lexusa.
Wysłane z mojego LM-G810 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LM-G810 przy użyciu Tapatalka
-
- Lex Driver
- Posts: 541
- Joined: 2 Jun 2016, o 19:25
- Model Lexusa: is200t
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: Mam i ja całego na czarno
Tylko KIA ma w odróżnieniu od UX ma bagażnik 

- spinoo
- Nowy lex user
- Posts: 10
- Joined: 28 Nov 2020, o 16:52
- Model Lexusa: UX 200
- Skąd:: Wrocław
- Contact:
Mam i ja całego na czarno
No i co to zmienia ? Kazdy kupuje pojazd ktory jest dla niego optymalny zatem jaki ma sens to porownywac . Gdybym lubił biwakowanie kupiłbym RX .
Wysłane z mojego LM-G810 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LM-G810 przy użyciu Tapatalka
-
- Nowy lex user
- Posts: 3
- Joined: 9 Mar 2022, o 16:29
- Model Lexusa: UX
- Skąd:: Olsztyn
- Contact:
Re: Mam i ja całego na czarno
Witam, jako nowy uczestnik forum odpowiadam z dużym opóźnieniem. Otóż ja do swojego UX dokupiłem na Aliexpress odpowiedni moduł, zakładany na zasadzie plug and play. Instalacja samodzielna. Funkcja składania lusterek po zamknięciu działa satysfakcjonująco, chociaż dość specyficznie. Radzę spróbować zrobić to samo ( jeżeli sprawa nadal jest aktualna).spinoo wrote:Trochę jednak chyba przesadzasz ? Chodziło mi o to że np skladanie lusterek z wnętrza pojazdu to jedna opcja a z centralnym to opcja druga . To jak z zamykaniem klapy . Samo kopnięcie jest oddzielną opcją. Uwazam ze to po prostu dziadowanie lexusa . Lexusa ( i to jest smutne) a nie toyoty.
Wysłane z mojego LM-G810 przy użyciu Tapatalka
Zbigniew
-
- Nowy lex user
- Posts: 3
- Joined: 21 Jun 2022, o 23:49
- Model Lexusa: NX300
- Skąd:: Łódź
- Contact:
Re: Mam i ja całego na czarno
Miałem okazję jechać UX200 i NX300 -rocznik 2020.
Szczerze mówiąc jak za te pieniądze spodziewałem się czegoś więcej zwłaszcza po UX.
Jakość tworzywa na drzwiach jakby to była Toyota C-HR (tylne) -przód jak Cię mogę. Nie wiem w czym tkwi fenomen UXa ale z jednej strony paździerz, a z drugiej strony ma w sobie coś.
Zawieszenie sztywne w porównaniu z NX -inna klasa i to czuć. Silnik na wysokich obrotach i wyjąca skrzynia z drugiej strony bardziej usportowiony
CVT daje radę i tu bym nie czepiał się.
Miejsce z tyłu dla dwójki nastolatków ok -rodzinne niekoniecznie -C-HR jakoś ma więcej miejsca, a porównywalny segment.
Bagażnik -mikro miejsca, a ergonomia żadna. NX mega wygodny i pełno miejsca.
UX -miejski crossover o niespotykanej bryle NX -przestronny rodzinny SUV czy większy crossover.
To taki rzut okiem na dwa Lexy i Toyotę. Zdecydowanie nowocześniejszy design w UX i powiew klasyki w NX. Ja idę w komfort bez dwóch zdań.
Chociaż zdziwiony jestem i tak, że w wersji po FL w NX biednie wypada wyposażenie (Elegance Optimum) -brak parktronika, elektrycznej klapy -jak na auto z tej półki to cieniutko.
Szczerze mówiąc jak za te pieniądze spodziewałem się czegoś więcej zwłaszcza po UX.
Jakość tworzywa na drzwiach jakby to była Toyota C-HR (tylne) -przód jak Cię mogę. Nie wiem w czym tkwi fenomen UXa ale z jednej strony paździerz, a z drugiej strony ma w sobie coś.
Zawieszenie sztywne w porównaniu z NX -inna klasa i to czuć. Silnik na wysokich obrotach i wyjąca skrzynia z drugiej strony bardziej usportowiony

Miejsce z tyłu dla dwójki nastolatków ok -rodzinne niekoniecznie -C-HR jakoś ma więcej miejsca, a porównywalny segment.
Bagażnik -mikro miejsca, a ergonomia żadna. NX mega wygodny i pełno miejsca.
UX -miejski crossover o niespotykanej bryle NX -przestronny rodzinny SUV czy większy crossover.
To taki rzut okiem na dwa Lexy i Toyotę. Zdecydowanie nowocześniejszy design w UX i powiew klasyki w NX. Ja idę w komfort bez dwóch zdań.
Chociaż zdziwiony jestem i tak, że w wersji po FL w NX biednie wypada wyposażenie (Elegance Optimum) -brak parktronika, elektrycznej klapy -jak na auto z tej półki to cieniutko.
-
- Lex user
- Posts: 24
- Joined: 1 Aug 2024, o 11:18
- Model Lexusa: 350h
- Skąd:: Poznań
- Contact:
Re: Mam i ja całego na czarno
Jaki konkretnie moduł zakupiłeś i jaki soft?szwzbig wrote: ↑9 Mar 2022, o 19:02Witam, jako nowy uczestnik forum odpowiadam z dużym opóźnieniem. Otóż ja do swojego UX dokupiłem na Aliexpress odpowiedni moduł, zakładany na zasadzie plug and play. Instalacja samodzielna. Funkcja składania lusterek po zamknięciu działa satysfakcjonująco, chociaż dość specyficznie. Radzę spróbować zrobić to samo ( jeżeli sprawa nadal jest aktualna).spinoo wrote:Trochę jednak chyba przesadzasz ? Chodziło mi o to że np skladanie lusterek z wnętrza pojazdu to jedna opcja a z centralnym to opcja druga . To jak z zamykaniem klapy . Samo kopnięcie jest oddzielną opcją. Uwazam ze to po prostu dziadowanie lexusa . Lexusa ( i to jest smutne) a nie toyoty.
Wysłane z mojego LM-G810 przy użyciu Tapatalka
Zbigniew
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest