Zdradzisz jaki koszt brutto oklejenia całego auta.
Wyglada swietnie, błyszczy sie jak po ceramice.
Zdradzisz jaki koszt brutto oklejenia całego auta.
W sumie racja, ale szczerze nie widzialem na żywo foli z ceramika, folia ppf sama w sobie jest mocno hydrofobowa i błyszczaca.
Ja jestem z okolic Łodzi. W Wawie kupowalem tylko auto.Esdipio wrote:O fajnie ze wstawiles z cenami. Ciekawy zestaw. U mnie lokalnie nikt mi takiego nie zaproponował. Nawet nie wiedzialem ze gril mozna jeszcze okleic. Moglbys zrobic jakies foty po aplikacji?Klaudiusz wrote: ↑14 Apr 2023, o 15:30 Czesc. W przyszlym tyg odstawiam na folie ppf, przod plus maska. Piano black na drzwiach. Klamki. Kawalek zderzaka tyl to 40zl za formatke wiec rowniez biore.
Taka mam wycene. Robocizna to okolo 500zl.
Wycena dla elementów dla Lexus NX350H:
maska (zalecamy aplikacje tego elementu z całego brytu - nie z formatki)
3M Scotchgard Pro series 200
Koszt wykrojników: 930,24zł netto
SSF Smart Security Film ULTRA
Koszt wykrojników :738,72zł netto
zderzak przedni
3M Scotchgard Pro series 200
Koszt wykrojników: 808,86zł netto
SSF Smart Security Film ULTRA
Koszt wykrojników : 642,33zł netto
gril
3M Scotchgard Pro series 200
Koszt wykrojników: 228,14zł netto
SSF Smart Security Film ULTRA
Koszt wykrojników : 181,17zł netto
Czas realizacji wynosi 3-5 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia.
Powłoka na fronty felg. 1. Ultracoat Metal Guard 15ml - 169,15zł | 2. Gtechniq C5 15ml - 134,30 zł
Powłoka na tapicerkę skórzaną: Colourlock w tym przypadku odpada, gdyż połacenie 300zł za powłokę Top Life ma sens tylko przy skórach w 100% naturalnych. Dlatego proponuję wariant tańszy Gyeon LeatherShield 152,92zł lub droższy CarPro C.Quartz Leather Coat 254,92 zł. (lub systematyczne czyszczenie i konserwacja co 3-4 msc.)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Myslisz ze maske tez warto okleic? Bo ten zderzak dosc wysoko wchodzi na maske.
Co do skór to mam naturalna i sam aplikuje colourlock co 3-4mies i efekt jest zadowalajacy.
Kude... masz naprawde dobre ceny. Jak mozesz cos dla naszej społecznosci zalatwic to moze rozwaze wycieczke do Warszawy
Co do ceny to dużo zależy od foli. Ja mam z certyfikatem gwarancyjnym 10 lat. Koszt oklejenia praktycznie całości ( bez dachu (na dachu tylko okleiłem pas maszyniści 20cm)) to kwota 15k. Dodatkowo w cenie impregnacja skór , zabezpieczenie alufelg NO i wewnątrz folia na piano blacik przy lewarku i na drzwiach.EsdipioZdradzisz jaki koszt brutto oklejenia całego auta.ILORAZ INTELIGENCJI
ja inne
Wyglada swietnie, błyszczy sie jak po ceramice.
Ceramika i samoregenerująca się folia PPF to całkowicie dwie rożne rzeczy
Z gwarancją nie ma problemu, bo ona w praktyce i tak nie działa. Ale zerknij na podcasty Stacja: Konserwacja na yt, człowiek siedzi w toyotach i lexach od ładnych paru lat i ma bogate portfolio "nówek nieśmiganych", które z salonu jadą do niego lawetą na zabezpieczenia, gdzie on zrzuca całość zawiasu, zderzaki, plastiki, potem usuwa "fabryczną" rdzę, poprawia błędy montażu (a jest ich niemało), kładzie masy poliuretanowe i woski, elementy zawieszenia zabezpiecza epoksydem, wypełnia woskami profile zamknięte, wszystko montuje z powrotem, robi geometrię itd. Nie mam szczegółowych wycen, ale NX na pełnym wypasie (nowy, niejeżdżony) czyli zabezpieczenie masami, epoksydem i suchym woskiem plus wyciszenie to jakieś 40 tys. Bez wyciszenia ok. 25. A potem coroczne bezpłatne przeglądy podwozia i poprawki na obitych elementach. Rutynowo wstawia też polimerowe klocki do podnoszenia samochodu (fabrycznych brak, serwisy podnośnikami niszczą progi). W przypadku używek koszt wyższy o piaskowanie rdzy. Oczywiście można zamawiać roboty częściowe, np. sam wosk czy najbardziej narażone fragmenty podwozia. Facet ma kolejkę na dobre pół roku, ale pełny wypas zabiera mu jakieś 2 tygodnie roboty -- 100 godzin plus 50 kg mas i wosków. Czy warto? Jeśli masz zamiar zmienić auto po paru latach to nie warto. Ale jeśli chcesz pojeździć te 8-10-12 lat (czyli np. zostawić auto w rodzinie), to IMO zdecydowanie warto, biorąc pod uwagę aktualną jakość zabezpieczeń lexów i toyek (a raczej jej brak). Obejrzałem kilkadziesiąt jego filmów, poczytałem komenty klientów i pogadałem z nim przez telefon -- wszystko razem budzi zaufanie, a mam swoje lata i byle ciul mnie nie wkręci na gładkie gadkieEsdipio wrote: ↑14 Apr 2023, o 16:34Ja mialem w poprzednim aucie czarna folie na dachu, spojlerze i lusterkach i przez 5 lat siedziala mocno i nic nie odeszlo. Jedynie lekkie odbarwienia od ptasich odchodow ale naprawde minimalne.tipsi wrote: ↑14 Apr 2023, o 14:38 Ja chyba bym (będę) robił całość ppf plus pełna antykorozja podwozia (masy PU, epoksyd na zawias i wosk). Co do wygłuszenia to się jeszcze namyślę, zależnie od tego, czy uznam to za niezbędne. Zastanawiam się jedynie nad rzeczywistą trwałością folii ppf, czy po paru latach nie będzie odłazić na brzegach itd.
Calosc folie ppf na NX to pewnie koszt pewnie z 15k.... to juz chyba lekka przesada.
Podwozie temat otwarty ale tu bym juz konsultowal z delarem czy aby to nie naruszy gwarancji.
Masz jakies wyceny?
25 k na sama antykorozje to moim zdaniem lekka przesada, ale nie watpie ze jest to profesjonalnie zrobione i napewno sa osoby ktore sie na to decyduja.tipsi wrote: ↑15 Apr 2023, o 21:57Z gwarancją nie ma problemu, bo ona w praktyce i tak nie działa. Ale zerknij na podcasty Stacja: Konserwacja na yt, człowiek siedzi w toyotach i lexach od ładnych paru lat i ma bogate portfolio "nówek nieśmiganych", które z salonu jadą do niego lawetą na zabezpieczenia, gdzie on zrzuca całość zawiasu, zderzaki, plastiki, potem usuwa "fabryczną" rdzę, poprawia błędy montażu (a jest ich niemało), kładzie masy poliuretanowe i woski, elementy zawieszenia zabezpiecza epoksydem, wypełnia woskami profile zamknięte, wszystko montuje z powrotem, robi geometrię itd. Nie mam szczegółowych wycen, ale NX na pełnym wypasie (nowy, niejeżdżony) czyli zabezpieczenie masami, epoksydem i suchym woskiem plus wyciszenie to jakieś 40 tys. Bez wyciszenia ok. 25. A potem coroczne bezpłatne przeglądy podwozia i poprawki na obitych elementach. Rutynowo wstawia też polimerowe klocki do podnoszenia samochodu (fabrycznych brak, serwisy podnośnikami niszczą progi). W przypadku używek koszt wyższy o piaskowanie rdzy. Oczywiście można zamawiać roboty częściowe, np. sam wosk czy najbardziej narażone fragmenty podwozia. Facet ma kolejkę na dobre pół roku, ale pełny wypas zabiera mu jakieś 2 tygodnie roboty -- 100 godzin plus 50 kg mas i wosków. Czy warto? Jeśli masz zamiar zmienić auto po paru latach to nie warto. Ale jeśli chcesz pojeździć te 8-10-12 lat (czyli np. zostawić auto w rodzinie), to IMO zdecydowanie warto, biorąc pod uwagę aktualną jakość zabezpieczeń lexów i toyek (a raczej jej brak). Obejrzałem kilkadziesiąt jego filmów, poczytałem komenty klientów i pogadałem z nim przez telefon -- wszystko razem budzi zaufanie, a mam swoje lata i byle ciul mnie nie wkręci na gładkie gadkieEsdipio wrote: ↑14 Apr 2023, o 16:34Ja mialem w poprzednim aucie czarna folie na dachu, spojlerze i lusterkach i przez 5 lat siedziala mocno i nic nie odeszlo. Jedynie lekkie odbarwienia od ptasich odchodow ale naprawde minimalne.tipsi wrote: ↑14 Apr 2023, o 14:38 Ja chyba bym (będę) robił całość ppf plus pełna antykorozja podwozia (masy PU, epoksyd na zawias i wosk). Co do wygłuszenia to się jeszcze namyślę, zależnie od tego, czy uznam to za niezbędne. Zastanawiam się jedynie nad rzeczywistą trwałością folii ppf, czy po paru latach nie będzie odłazić na brzegach itd.
Calosc folie ppf na NX to pewnie koszt pewnie z 15k.... to juz chyba lekka przesada.
Podwozie temat otwarty ale tu bym juz konsultowal z delarem czy aby to nie naruszy gwarancji.
Masz jakies wyceny?
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests