za 2 tygodnie odbiór w końcu po 11 msc opóźnienia kupując 1.5 roku temu wziąłem zimówki z felgami (CHĘTNIE SPRZEDAM TANIEJ NIŻ SALON CHCE TERAZ!! ), ale w wysokie góry nie jeżdżę w ogóle zimy na mazowieckich równiach też mało więc zrodził się pomysł na all season michelin lub pirelli.
Ktoś coś o poniższych, opinie o wielosezonowych? 235/50 r20
Pirelli Scorpion All Season SF2
Michelin CrossClimate 2 SUV
Też jestem zwolennikiem opon całorocznych, mieszanki gumy są coraz lepsze, większość markowych opon całorocznych zimą nie jest gorsza od dedykowanych. Jedynie w gorące lata opony całoroczne szybciej się zużywają i maja nieco gorsza trakcję.
Aktualnie jeżdżę UX250 na oponach Michelin CrossClimate, po 2,5 roku i ok. 43tkm mam jeszcze 6mm profil.
Dodam, że jeżdżę raczej pasywnie.
Czekam na odbiór NX 450h+ również w tym samochodzie wymienię oryginalne Bridgestony runflat na całoroczne.
Tym razem ze względu na technologie selfseal wybór padł na Pirelli.
Zapewne prędzej odbierzesz swoje auto więc może to ty jako pierwszy potestujesz Pirelli.
Micheliny wytrzymają moim zdaniem min 50 tkm do zimy, przed którą auto będę sprzedawał.
A u mnie na odwrót. Jeździlem na nowych Michalin CC i w porównaniu do zimowych opon max badziew wtedy kiedy są najbardziej potrzebne czyli przy załamaniu pogody.
Myśleliśmy że się nam wydaje ale ustawilißmy dwa auta AWD obok siebie jedno na w/w crossclimat a drugie na starych zimach i ...na drugi dzień CC już były w ogłoszeniach.
Powiem krótko CC na śniegu vs zimowa opona są dnem.
Ja się zastanawiam nad Pirelli Scorpion Zero All Season. Mam zamówione zimówki ale jeszcze się zastanawiam bo w Warszawie to praktycznie nie ma śniegu a i miejsce w garażu bym zaoszczędził. No i z lenistwa nie musiałbym dwa razy w roku zasuwać do serwisu.
Mam tak samo dokładnie wiesz czym się różnią te pirelli? Nazwa tylko? Bo są sf2 i zero może to tylko kwestia nazwy …
Ja zimówki muszę kupić i chce je od razu sprzedać
Ta pierwsza SCORPION™ ZERO ALL SEASON nie ma oznakowania 3PMSF, nie może zastąpić opony zimowej w sezonie zimowym.
Poza tym nie ma technologii selfseal (właściwości samouszczelniające przy drobnych uszkodzeniach).
Druga ma już pełna specyfikacje na całoroczne użytkowanie z piktogramem góry i śnieżynki.
Dodatkowo oznaczenie ELECT specjalnie dla aut elektrycznych i plugin