Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu NX
Post Reply
Klaudiusz
Lex Master
Posts: 1478
Joined: 29 Dec 2021, o 23:07
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Łódzkie
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by Klaudiusz »

odoja wrote:
Klaudiusz wrote: 20 May 2023, o 21:25
MDU wrote:Wracam do tematu mycia auta na myjni bezdotykowej . Każde skierowanie strumienia wody na klamkę zamyka i otwiera pojazd . Jak to wyłączyć na czas mycia ? Tylko dezaktywacja keyless na ekranie głównym ?
Mozesz zamknac pilotem i trzymajac przycisk zamykania nacisnin dwa razy otwierania. Dezaktuwuje keyless. Albo zostaw kliczyk w aucie. To mniej bezpiexzna opcja.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 
Czemu mnie bezpieczna?? Boisz się , że auto się zamknie?? Dziesiątki myć na myjni autem z zostawionym kluczykiem w środku, nigdy nic się nie działo. Nie ma się co bać moim zdaniem, trzeba byłoby mieć naprawdę pecha, żeby się zamknął,ewentualnie gdyby bateria w pilocie padła, może wtedy.
Chodzilp mi ze ktos moze odjechsc Ci autem :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
odoja
Lex user
Posts: 252
Joined: 1 Feb 2023, o 00:19
Model Lexusa: NX 24
Skąd:: Żywiec
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by odoja »

Aaaaa :) to już w ogóle byłby pech...
koloramat
Lex user
Posts: 155
Joined: 10 Dec 2022, o 11:59
Model Lexusa: NX
Skąd:: Dąbrowa
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by koloramat »

Znów, po raz już nie liczę który od soboty nie działała aplikacja Vodafone My Connected Car. Teraz zaczyna działać ale nie łączy się jeszcze z modułem samochodu. W zbiegu okoliczności również od soboty Lexus Link nie aktualizuje tras ani innych parametrów samochodu. Dziś poniedziałek a trasa z soboty jeszcze nie jest zaktualizowana. Aplikacja Lexus Link jest od samego początku właściwie bezużyteczna. Przykładowy komunikat o niezmięknięciu samochodu przychodzący po 30 minutach jest nonsensem. Zaś aktualizowanie trasy dwa dni po jej zrealizowaniu to już jakieś kuriozum.
Ciekaw jestem jak to byłoby gdyby banki miały tak awaryjne aplikacje i takich niemrawych programistów. To się po prostu w głowie nie mieści.
Ghotti
Lex Master
Posts: 1473
Joined: 12 Apr 2021, o 04:06
Model Lexusa: 350h
Skąd:: mazowieckie
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by Ghotti »

Nie wiem od czego to zależy, ale u mnie widnieje trasa z wczoraj 19:45.
350h omotenashi

26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
Ampersand
Lex user
Posts: 75
Joined: 2 Feb 2023, o 18:07
Model Lexusa: NX 350H
Skąd:: Polska
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by Ampersand »

Podobno Vodafone My Connected Car zrobili sobie w weekend Serwis nie informując użytkowników. Komentarza już nie dodam, sami sobie wstawcie...
Co do Lexus Link to mam podobnie czyli ostatnia trasa z soboty a wczoraj zrobiłem 200km...
NX 350H AWD F Sport Sonic Grey - Odebrany 01.2023
whero
Lex Driver
Posts: 472
Joined: 12 Oct 2021, o 14:20
Model Lexusa: rx, gs, nx
Skąd:: Pomorskie
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by whero »

Ampersand wrote: 22 May 2023, o 16:53 Podobno Vodafone My Connected Car zrobili sobie w weekend Serwis nie informując użytkowników. Komentarza już nie dodam, sami sobie wstawcie...
Co do Lexus Link to mam podobnie czyli ostatnia trasa z soboty a wczoraj zrobiłem 200km...

 
zobaczymy czy ktoś w końcu dostanie pozew zbiorowy za brak ogłaszanej funkcjonalności w aplikacji przez X miesięcy i się zakończy oferowanie produktów z funkcjami opartymi o aplikację / działanie ich serwerów a potem wszystko leży i kwiczy
koloramat
Lex user
Posts: 155
Joined: 10 Dec 2022, o 11:59
Model Lexusa: NX
Skąd:: Dąbrowa
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by koloramat »

Czy ktoś coś wie na temat akcji serwisowej - zmiana oprogramowania modułu DCM w modelach Toyoty i Lexusa (kod kampanii: XGG78 ) ?
Po linkiem jak niżej można wpisując VIN dowiedzieć się czy dany samochód obejmuje ta akcja serwisowa.

https://www.toyota.pl/serwis-i-akcesori ... -serwisowe
Valigora1
Lex user
Posts: 66
Joined: 2 Dec 2021, o 12:33
Model Lexusa: Elegance
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by Valigora1 »

Witam

Z ciekawości sprawdziłem swoją druga toyotę yaris i wyskoczyła ta kampania xgg78 ale jak wpisałem vin lexus nx350h odebranego w marcu to zamiast powyzszej wyskoczyła inna kampania tj.

Zmiana oprogramowania kamery monitorującej obszar przed pojazdem w modelach Corolla Cross, bZ4X, NX (kod kampanii: XGG95)

Oraz info o drugim kluczyku na który czekam.

Podany link do kampanii vin nie działa ja wszedłem przez
https://serviceactions.sites.toyota.pl/
Lexus NX 350h Elegance FWD + comfort + free zamówienie z 16.12.2021 r. Wyprodukował się 24.11.2022 r., 4 stycznia 2023 r. przybył do Europy niby do ZEEBRUGGE, od 17.01.2023 w Rostock, od dnia 23.01.2023r. w Mszczonowe, 25.02.2023 r. dotarł do salonu, odbiór w dniu 10.03.2023 r.
I.Q.
Lex user
Posts: 183
Joined: 31 Jan 2022, o 16:10
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Polska
Location: Polska
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by I.Q. »

Faktycznie - U mnie sa dwie akcje serwisowe (kod kampanii: XGG95) - oprogramowanie kamery 360, i druga (kod kampanii: YHG14) - dotyczy dostarczenia drugiego kluczyka ( przy odbiorze był tylko jeden)
Ciekawe że nie ma żadnego telefonu, SMS-a ani maila tylko trzeba samemu to sobie sprawdzać . Dziwne.
A u Was ??
Klaudiusz
Lex Master
Posts: 1478
Joined: 29 Dec 2021, o 23:07
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Łódzkie
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by Klaudiusz »

U mnie nie ma zadnej kampanii.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Post Reply

Return to “Lexus NX”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 6 guests