Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
-
- Lex Master
- Posts: 1473
- Joined: 12 Apr 2021, o 04:06
- Model Lexusa: 350h
- Skąd:: mazowieckie
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
U mnie tez pusto. Kluczyk tez jeden mam
350h omotenashi
26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
-
- Lex user
- Posts: 183
- Joined: 31 Jan 2022, o 16:10
- Model Lexusa: NX 350h
- Skąd:: Polska
- Location: Polska
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
sprawdzałeś Akcje Serwisowe (toyota.pl) ? Dostałeś dwa kluczyki przy odbiorze ?? Masz kamerę 360" ??
-
- Lex Master
- Posts: 1478
- Joined: 29 Dec 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Tak. Sprawdzalem. Nie mam kluczyka drugiego. Nie mam kamer 360.I.Q. wrote:sprawdzałeś Akcje Serwisowe (toyota.pl) ? Dostałeś dwa kluczyki przy odbiorze ?? Masz kamerę 360" ??
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Lex user
- Posts: 183
- Joined: 31 Jan 2022, o 16:10
- Model Lexusa: NX 350h
- Skąd:: Polska
- Location: Polska
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
dziwne że jedni maja a inni nie ( może musisz poczekać na ten kluczyk)Klaudiusz wrote: ↑23 May 2023, o 20:23Tak. Sprawdzalem. Nie mam kluczyka drugiego. Nie mam kamer 360.I.Q. wrote:sprawdzałeś Akcje Serwisowe (toyota.pl) ? Dostałeś dwa kluczyki przy odbiorze ?? Masz kamerę 360" ??
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Lex user
- Posts: 155
- Joined: 10 Dec 2022, o 11:59
- Model Lexusa: NX
- Skąd:: Dąbrowa
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Powodem napisania przeze mnie informacji o kampaniach serwisowych jest próba rozstrzygnięcia problemu awaryjnego działania aplikacji Lexus LINK. Spróbuję ustalić - zakładam przy Waszej pomocy - czy istnieje związek z brakiem zmiany oprogramowania modułu DCM (kod kampanii XGG78) z faktem, że Lexus LINK nagle od piątku 19.05.2023 przestał zapamiętywać ostatnio zrealizowaną trasę i błędnie wskazuje także poziom paliwa.
Jeśli ktoś może potwierdzić, że po sprawdzeniu przez VIN swojego samochodu pod linkiem jak niżej
https://www.toyota.pl/serwis-i-akcesori ... -serwisowe
jego auto kierowane jest na zmianę oprogramowania DCM (kod XGG78) a mimo to nadal aplikacja Lexus LINK zapamiętuje ostatnio zrealizowaną trasę i wskazuje prawidłowy w procentach poziom paliwa.
Jeśli tak to oznaczałoby to, że brak zmiany oprogramowania modułu DCM nie ma wpływu na Lexux LINK i problem lezy po stronie oprogramowania chmury, a nie modułu.
Jeśli ktoś może potwierdzić, że po sprawdzeniu przez VIN swojego samochodu pod linkiem jak niżej
https://www.toyota.pl/serwis-i-akcesori ... -serwisowe
jego auto kierowane jest na zmianę oprogramowania DCM (kod XGG78) a mimo to nadal aplikacja Lexus LINK zapamiętuje ostatnio zrealizowaną trasę i wskazuje prawidłowy w procentach poziom paliwa.
Jeśli tak to oznaczałoby to, że brak zmiany oprogramowania modułu DCM nie ma wpływu na Lexux LINK i problem lezy po stronie oprogramowania chmury, a nie modułu.
-
- Lex Master
- Posts: 1478
- Joined: 29 Dec 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Tak. Modul DCM to wlasnie usluga Lexus Link. Moze byc akcja serwisowa ale obecnie wstrzymana bo prawdopodobny fix wcale nie byl fixem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Lex user
- Posts: 48
- Joined: 4 Aug 2022, o 12:06
- Model Lexusa: NX 350h
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Ja mam dwie akcje serwisowe ale nie ta dotycząca modułu DCM
Wyraziłem chęć przyjazdu na naprawę przez formularz. Ciekawe czy w ogóle zadzwoniąZmiana oprogramowania kamery monitorującej obszar przed pojazdem w modelach Corolla Cross, bZ4X, NX (kod kampanii: XGG95)W pojazdach objętych kampanią Autoryzowane Stacje Dilerskie Toyota dokonają zmiany oprogramowania sterownika kamery monitorującej obszar przed pojazdem. Naprawa zostanie przeprowadzona bezpłatnie. Szczegóły dostępne w Autoryzowanych Stacjach Dilerskich.
Zmiana oprogramowania tablicy wskaźników oraz modułu ostrzegania o przeszkodach w bZ4X oraz Lexus NX (kod kampanii: YGG05)W pojazdach objętych kampanią Autoryzowane Stacje Dilerskie dokonają zmiany oprogramowania tablicy wskaźników oraz modułu ostrzegania o przeszkodach. Naprawa zostanie przeprowadzona bezpłatnie. Szczegóły dostępne w Autoryzowanych Stacjach Dilerskich.

Last edited by kovalsky on 23 May 2023, o 21:08, edited 1 time in total.
350h omotenashi + luxury + teammate + sonic titanium + hak
29.10.2021 - zamówienie
14.02.2023 - odebrany
29.10.2021 - zamówienie
14.02.2023 - odebrany
-
- Lex user
- Posts: 183
- Joined: 31 Jan 2022, o 16:10
- Model Lexusa: NX 350h
- Skąd:: Polska
- Location: Polska
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Faktycznie Lexus Link pokazywał przejechana trase "kilka dni temu" ale dzisiaj właśnie sprawdziłem pokazał trase dzisiejszą i paliwo również pokazał dobrze. Nie byłem na akcji serwosowej więc był to błąd chmury Lexusa/Toyotykoloramat wrote: ↑23 May 2023, o 20:55 Powodem napisania przeze mnie informacji o kampaniach serwisowych jest próba rozstrzygnięcia problemu awaryjnego działania aplikacji Lexus LINK. Spróbuję ustalić - zakładam przy Waszej pomocy - czy istnieje związek z brakiem zmiany oprogramowania modułu DCM (kod kampanii XGG78) z faktem, że Lexus LINK nagle od piątku 19.05.2023 przestał zapamiętywać ostatnio zrealizowaną trasę i błędnie wskazuje także poziom paliwa.
Jeśli ktoś może potwierdzić, że po sprawdzeniu przez VIN swojego samochodu pod linkiem jak niżej
https://www.toyota.pl/serwis-i-akcesori ... -serwisowe
jego auto kierowane jest na zmianę oprogramowania DCM (kod XGG78) a mimo to nadal aplikacja Lexus LINK zapamiętuje ostatnio zrealizowaną trasę i wskazuje prawidłowy w procentach poziom paliwa.
Jeśli tak to oznaczałoby to, że brak zmiany oprogramowania modułu DCM nie ma wpływu na Lexux LINK i problem lezy po stronie oprogramowania chmury, a nie modułu.
-
- Lex Master
- Posts: 1478
- Joined: 29 Dec 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
W weekend byl upgrade aplikacji. Tylko sie nie pochwalili nikomu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Lex user
- Posts: 155
- Joined: 10 Dec 2022, o 11:59
- Model Lexusa: NX
- Skąd:: Dąbrowa
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
cyt: Nie byłem na akcji serwosowej więc był to błąd chmury Lexusa/ToyotyI.Q. wrote: ↑23 May 2023, o 21:08Faktycznie Lexus Link pokazywał przejechana trase "kilka dni temu" ale dzisiaj właśnie sprawdziłem pokazał trase dzisiejszą i paliwo również pokazał dobrze. Nie byłem na akcji serwosowej więc był to błąd chmury Lexusa/Toyotykoloramat wrote: ↑23 May 2023, o 20:55 Powodem napisania przeze mnie informacji o kampaniach serwisowych jest próba rozstrzygnięcia problemu awaryjnego działania aplikacji Lexus LINK. Spróbuję ustalić - zakładam przy Waszej pomocy - czy istnieje związek z brakiem zmiany oprogramowania modułu DCM (kod kampanii XGG78) z faktem, że Lexus LINK nagle od piątku 19.05.2023 przestał zapamiętywać ostatnio zrealizowaną trasę i błędnie wskazuje także poziom paliwa.
Jeśli ktoś może potwierdzić, że po sprawdzeniu przez VIN swojego samochodu pod linkiem jak niżej
https://www.toyota.pl/serwis-i-akcesori ... -serwisowe
jego auto kierowane jest na zmianę oprogramowania DCM (kod XGG78) a mimo to nadal aplikacja Lexus LINK zapamiętuje ostatnio zrealizowaną trasę i wskazuje prawidłowy w procentach poziom paliwa.
Jeśli tak to oznaczałoby to, że brak zmiany oprogramowania modułu DCM nie ma wpływu na Lexux LINK i problem lezy po stronie oprogramowania chmury, a nie modułu.
OK, ale może nie była ona konieczna i moduł DCM ma najnowsze oprogramowanie.
Czy po wpisaniu VIN tutaj https://www.toyota.pl/serwis-i-akcesori ... -serwisowe - samochód jest objęty akcją serwisową (kampania XGG78) ???
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests