Temat zimowek załatwiony poszły tutaj na forum wrzuciłem je tez na olx i tez odzew był dwóch zainteresowanych z czego złożył jeden propozycje, ale dogadane na forum już było. Klient zadowolony ja wyszedłem na 0 i się pozbyłem problemu ogólnie szybko poszło. Dwa dni temu olx i info tutaj dziś je odebrałem i odwiozłem
@ Ghotti
Test wypada na korzyść CrossClimate 2, ale testowany samochód to Golf z typową oponą 205/55R16.
Poza tym testowane Pirelli to Cinturato a nie Scorpion.
Cinturato nie występuje w "naszym" rozmiarze.
Scorpion ma technologię SEAL INSIDE i ELECT. ELECT dedykowane do samochodów elektrycznych i Plug In.
Mi najbardziej zależy na Seal Inside, żeby nie martwić się o koło zapasowe, taki trochę Run Flat.
Chociaż i ta opcja ma być dostępna w Scorpionach.
Michelin to wzorzec opon całorocznych. Już CrossClimate jedynka była bardzo dobra. Sam jeżdżę na takich w moim UX i uważam, że jest super.
Aktualnie prawie 45TKM i profil ok 6mm, muszę dodać, że jeżdżę raczej pasywnie.
Ja już zdecydowałem, będzie PIRELLI SCORPION™ ALL SEASON SF2 235/50 R20, a że mam jeszcze trochę czasu do odbioru (nawet termin produkcji jeszcze nieznany), może będą dostępne "pełne" RUN FLAT-y.
@ Waldek 75
Klient zadowolony, ale z której opony?
Jezdzilem q5 quattro na Scorpionach calorocznych 4-5 lat (tyle wytrzymal bieznik). Nie mialem z nimi zadnych problemow, szczegolnie w zimie, auto jezdzilo po sniegu jak po szynach. Na sniegu spora robote robi naped na 4 kola i zakladam, ze w NX bedzie to dzialalo jak w Audi. Rocznie robie okolo 15.000 km wiec opony caloroczne to dla mnie idealne rozwiaznie. We wczesniejszym aucie (a6 quattro) mialem opony letnie i zimowe. Po 8 latach wyrzucalem opony z bieznikiem 5-6 mm, czyli calkiem zdrowym, ale guma sparciala ze starosci.
Poza tym zimy mamy jakie mamy, w grudniu potrafi byc +20 stopni, a podobno opony zimowe najlepiej sprawdzaja sie w temperaturze ponizej +7 stopni.
Aktualnie jezdze 2 rok na Nokianach calorocznych i rowniez spisuja sie bardzo dobrze.
Podsumowujac: jak ktos robi male przebiegi do 15 tys. km rocznie to opony caloroczne sprawdza sie idealnie.
I Prawdopodobnie roznica w jezdzie na kazdej oponie calorocznej z segmentu premium bedzie malo zauwazalna.
350h F-Sport + Fuji + panorama, Graphite Black/Flare Red, stopnie boczne, hak, videorejestrator.
Zamówiony: 29.12.2021
Przetwarzanie zamówienia: 28.06.2023
Rozpoczęcie produkcji: 3.07.2023
Opuścił fabrykę: 7.07.2023
W transporcie: 14.08.2023 (12.08 doplynal do Belgii)
Dotarl do salonu: 08.09.2023
Odbior: 14.09.2023
Te PIRELLI SCORPION™ ALL SEASON SF2 to nowa seria całorocznych skorpionów, myśle, że tak jak w przypadku Michelin „dwójka” będzie jeszcze lepsza od „jedynki”