Panowie, te zaworki działaja 0 1. Jeżeli się zacinają, to bedziecie mieli wypadanie zapłonów a nie drżenie. Przerabiałem ten temat w GS430. Tydzień walczyłem pod blokiem. Wyczyściłem przepływkę, przepustnicę, zaworki... i nic.
Podjechałem do serwisu umówić się na rozrząd i luzy zaworowe... Tam mnie wygonili, bo się okazało,że w serwisie było robione jedno i drugie i panowie stwierdzili, że nie możliwe aby po 20 000 padły zawory. Błąd miałem...juz nie pamietam ale jest na pewno gdzieś na forum.
Przed ostatnim moim podejściem, zamykając maskę znalazłem....
Wężyk od zaworka odmy... skubany leżał obok zaworka

nie wiem jak to się stało... kilka cm dalej wykręcałem zaworek VVTi i tego nie widziałem.
Na próbę go skróciłem i założyłem. Inne auto.
Teraz w LS miałem dziwną przypadłość... Od czasu do czasu zadrżał, na benzynie potrafił sypnąć CE po oczach...
Po zdjęciu osłony jak wymieniałem termostat, moim oczom ukazał się pęknięty wężyk od dyszy lubryfikatora. Tamtędy zasysał lewe powietrze i czasami drżał....
Poszukajcie nieszczelności, najtaniej a na 99% to będzie to
