Od siebie napiszę
- radio -
jeśli zmieniarka się jeszcze nie popsuła to na pewno to nastąpi

- hamulce -
stukające zaciski spowodowane wyrobionymi prowadnicami (groszowa sprawa)
zapieczone hamulce (kompletna regeneracja wszystkich zacisków to koszt ok 700zł - tłoczki z ASO bo innych praktycznie nie ma, chyba że ktoś sobie dorobi sam, ich wymiary wrzucałem na forum )
- napęd -
koło zamachowe dwumasowe ( z tego co wybadaliśmy z stachulexem przy okazji robienia mojego to występowało ono w modelach przed liftowych, w dodatku wszystkie sprzedawane używki były zajechane więc ta usterka to raczej nagminny problem, warto więc przed zakupem sprawdzić czy nie szarpie przy ruszaniu, bo jeśli tak na pewno jest ono do roboty)
- silnik -
padające cewki (zamienniki i używki można dorwać za ok 150zł/szt, ori MEGA drogie)
- zawieszenie -
nasze drogi niestety dają w kość zawieszeniu, więc z czasem trzeba pomyśleć na zajrzeniem do zawiasu, ale to raczej eksploatacyjna sprawa niż usterka
Jeśli ktoś zna/spotkał się z innymi usterkami niech dopisuje.