pss pisze:dobra to jak chciałem kupić to tego nie wyłapałem ; )
RX ma nowy system Blade Scan w którym poprawili niby te lampy obniżając ilość diód do 10.
NX ma stary system i zostawili nazwę po prostu AHS... czyli dwie różne lampy ; )
Jak sprawdzałem tylko NX ma w spec quad led. Pewnie RX to dostanie jak zaktualizują na model 24. To, że LS'24 nie ma tego quad LED, jest dla mnie ciekawostką.Może ma się nowość wygrzać w innych modelach
settlerk pisze: ↑7 lis 2023, o 17:38
Jak sprawdzałem tylko NX ma w spec quad led. Pewnie RX to dostanie jak zaktualizują na model 24. To, że LS'24 nie ma tego quad LED, jest dla mnie ciekawostką.
Nie widzę podstaw by RX dostał Quad LED, skoro intencjonalnie dostał Blade Scan, jako lepszy i droższy, więc coś w tym musi być, tak samo LS. Blade Scany to unikalny system na skalę światową więc jest to flagowe rozwiązanie, które Lexus pcha do swoich "lepszych" aut. NX to masówka, dostał jakieś tam matrixy byle ludzie nie narzekali bo inni producenci też mają. Nie wchodzę w polemikę co jest tak na prawdę lepsze i bardziej wydajne, ale z punktu widzenia marketingowego to na pewno Blade Scan to produkt, który ma wyróżniać topowe modele.
Aktualnie: RX 300 Business Plus [mk IV FL] @2022 | NX 350h Prestige Design + Tazuna + Premium @2023
Był: NX 200t Elite + Business + Black [mk I pre FL] @2017
NX 350h AWD Prestige + Design + Tazuna + Premium => zamówiony: 2.03.2023,
planowany odbiór: sierpień 2024,
produkcja rozpoczęta: 26.07.2023,
opuścił fabrykę: 4.08.2023,
w drodze (przypłynął do portu): 18.09.2023
u dealera 31.10.2023
odbiór: 21.11.2023
settlerk pisze: ↑7 lis 2023, o 17:38
Jak sprawdzałem tylko NX ma w spec quad led. Pewnie RX to dostanie jak zaktualizują na model 24. To, że LS'24 nie ma tego quad LED, jest dla mnie ciekawostką.
Nie widzę podstaw by RX dostał Quad LED, skoro intencjonalnie dostał Blade Scan, jako lepszy i droższy, więc coś w tym musi być, tak samo LS. Blade Scany to unikalny system na skalę światową więc jest to flagowe rozwiązanie, które Lexus pcha do swoich "lepszych" aut. NX to masówka, dostał jakieś tam matrixy byle ludzie nie narzekali bo inni producenci też mają. Nie wchodzę w polemikę co jest tak na prawdę lepsze i bardziej wydajne, ale z punktu widzenia marketingowego to na pewno Blade Scan to produkt, który ma wyróżniać topowe modele.
Czy czasem RX nie jest masówka w skali globalnej? Czy blade scan jest lepszy skoro nie wycina swiatla przed samochodem a jedynie po bokach? Czy LS nie jest technologicznie pare lat za murzynami? Czy to prawda ze LS dostal Carplay dopiero w tym roku? Czy to nie tak ze RX dostal bladescan bo nie bylo podzespolow do produkcji RXa? Tak wiele pytań i tak malo odpowiedzi.
settlerk pisze: ↑7 lis 2023, o 17:38
Jak sprawdzałem tylko NX ma w spec quad led. Pewnie RX to dostanie jak zaktualizują na model 24. To, że LS'24 nie ma tego quad LED, jest dla mnie ciekawostką.
Nie widzę podstaw by RX dostał Quad LED, skoro intencjonalnie dostał Blade Scan, jako lepszy i droższy, więc coś w tym musi być, tak samo LS. Blade Scany to unikalny system na skalę światową więc jest to flagowe rozwiązanie, które Lexus pcha do swoich "lepszych" aut. NX to masówka, dostał jakieś tam matrixy byle ludzie nie narzekali bo inni producenci też mają. Nie wchodzę w polemikę co jest tak na prawdę lepsze i bardziej wydajne, ale z punktu widzenia marketingowego to na pewno Blade Scan to produkt, który ma wyróżniać topowe modele.
Czy czasem RX nie jest masówka w skali globalnej? Czy blade scan jest lepszy skoro nie wycina swiatla przed samochodem a jedynie po bokach? Czy LS nie jest technologicznie pare lat za murzynami? Czy to prawda ze LS dostal Carplay dopiero w tym roku? Czy to nie tak ze RX dostal bladescan bo nie bylo podzespolow do produkcji RXa? Tak wiele pytań i tak malo odpowiedzi.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W skali globalnej pewnie RX przoduje ale głównie ze względu na US. RX ma tam też zbyt długą historię by nagle ludzie się przerzucili na NXa. Ale poza USDM to NX króluje, przecież NX jest też na Azję w wersjach z benzyniakiem 2.5 bez hybrydy.
LS jest już leciwy to prawda, a FL w 2020 (w zasadzie 21) dał sensowne multimedia, ale jeszcze te stare co np w RX IV FL (coś na wzór MM19 + dotyk), dopiero teraz LS dostał Lexus Link Pro, więc Carplay i AA już tam jest od 3 lat.
A to czy do RXa nie było podzespołów i dali Blade Scany bo bieda na magazynach to chyba tylko wie Toyota. Wg mnie nie, bo np przecież nawet wstrzymali zamówienia na kamery 360 w NX byle starczyło na RXa.
Aktualnie: RX 300 Business Plus [mk IV FL] @2022 | NX 350h Prestige Design + Tazuna + Premium @2023
Był: NX 200t Elite + Business + Black [mk I pre FL] @2017
NX 350h AWD Prestige + Design + Tazuna + Premium => zamówiony: 2.03.2023,
planowany odbiór: sierpień 2024,
produkcja rozpoczęta: 26.07.2023,
opuścił fabrykę: 4.08.2023,
w drodze (przypłynął do portu): 18.09.2023
u dealera 31.10.2023
odbiór: 21.11.2023
Trochę jestem zaskoczony tą dyskusją bo mam wrażenie że jednak wycina jadący z naprzeciwka pojazd ( a przynajmniej u mnie) - chyba że łapie też i inne obiekty po drugiej stronie ) albo źródła światła). Jeśli przed sobą mamy ( nawet niezbyt mocne) inne źródła światła ( czerwone auta poprzedzającego, jakieś latarnie, albo więc pojazdów nadjeżdzających bo zakręt) to faktycznie - nie jest zadolny powycinać wszystkich tych obiektów. Ale jak przed nami ciemno i pojawia się jeden pojazd ( czy to znaprzeciwka czy poprzednik) to jest on ładnie wycinany. Wydaje mi się że w Volvo to wycinanie działało lepiej ale tu teżnie ma dramatu.