
Otóż problem z którym się borykam wyświetla się pod kodem po0093- large fuel leaking detected czyli wykryto duży wyciek paliwa.
Objawy: dlugo kręci na zimnym jak i na ciepłym silniku, na zimnym wchodzi w tryb awaryjny na początku wystarczyło zgasić i ponownie odpalić samochód i można było jechać. Z czasem się pogarszało i trzeba było gasić/odpalać kilkukrotnie. Az przestał odpalać.
Dokładnie obejrzałem cały system paliwowy, nie ma owego wycieku. Sprawdziłem tez wtryski są w normie feedback kolejno dla każdego +0.42, + 0.16, +0.42, +0.16. Odczyty z zimnego silnika przy 800rpm. Wymieniłem już maf sensor, zawór scv. Ściągnąłem tez dolot i go wyczyściłem (bardzo dużo nagaru było) po czyszczeniu wydaje się być lepiej. Co mnie niepokoi to map sensor pokazuje 80 kpa gdy komputer pokazuje 100kpa.
Egr zaślepiony zaslepką z dziurką, dpf off. w mapie wyłączony piąty wtrysk lecz fizycznie dalej jest podpięty.
Dodam ze auto bardzo opornie przyspiesza do 2k obrotów.
I jeszcze jedno ciśnienie na listwie skacze między 28tys a 39tys gdy target to 37tys na biegu jałowym
Jakieś pomysły?