Zakup nowego lexusa RX 450 h+
-
- Lex user
- Posts: 26
- Joined: 16 Sep 2024, o 11:10
- Model Lexusa: ES
- Skąd:: Radom
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Co więcej, nawet jest spora różnica między dźwiękiem z telefonu ze Spotify vs Tidal. Na dużą korzyść tego drugiego. Testowałem również Apple Music - dźwięk akceptowalny
-
- Lex user
- Posts: 33
- Joined: 14 Oct 2024, o 11:32
- Model Lexusa: RX 450h+
- Skąd:: Nowy Sącz
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Słucham Tidala na słuchawkach Galaxy Buds2 Pro i odnoszę wrażenie że dźwięk jest lepszy, bardziej soczysty niż ten sam Tidal w Lexusie z Markiem Levinsonem. Natomiast nie wiem czy powinienem to w jakikolwiek sposób porównywać.
-
- Lex user
- Posts: 201
- Joined: 12 Jul 2024, o 16:10
- Model Lexusa: RX 450h+
- Skąd:: Śląsk
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Porównywanie brzmienia pomiędzy słuchawkami dokanałowymi a systemem audio w samochodzie chyba nie do końca ma sens. Ciekawe jak wypadłoby porównanie brzmienia tego samego utworu w samochodzie odtworzonego przez AA i przez bluetooth.
-
- Lex user
- Posts: 176
- Joined: 9 Oct 2022, o 15:22
- Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
- Skąd:: Wlkp
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Dla nowych posiadaczy RX 450h+. Po 10420 km spalanie srednie u mnie 2,7 l plus 21,3 kWh/100km.
W pazdzierniku czesciej pracowal silnik benzynowy - trasa ok 800 km z autostradami i drogami ekspresowymi plus poranna rozgrzewka w trybie HV.
Auto zrobilo w X ponad 1800 km spalajac srednio 4,4 l benzyny plus ok 22kWh/100 km, 56 % jazd w trybie elektrycznym.
W pazdzierniku czesciej pracowal silnik benzynowy - trasa ok 800 km z autostradami i drogami ekspresowymi plus poranna rozgrzewka w trybie HV.
Auto zrobilo w X ponad 1800 km spalajac srednio 4,4 l benzyny plus ok 22kWh/100 km, 56 % jazd w trybie elektrycznym.
- Attachments
-
- IMG_9127.png (38.02 KiB) Viewed 744 times
-
- Lex user
- Posts: 201
- Joined: 12 Jul 2024, o 16:10
- Model Lexusa: RX 450h+
- Skąd:: Śląsk
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Ja obecnie docieram więc jeżdżę cały czas w trybie HV po drogach krajowych i spalanie po 1218 km mam na poziomie 5,7. Wtym przebigu były 2 dłuższe przejazdy - jeden ponad 600 km a drugi ok 400
-
- Lex user
- Posts: 33
- Joined: 14 Oct 2024, o 11:32
- Model Lexusa: RX 450h+
- Skąd:: Nowy Sącz
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Ja mam przejechane dopiero 400 km
więc wyniki mało miarodajne, ale przedstawiają się nastepująco:
23.4 kWh/100 km
1.7l / 100 km
Tryb EV - 86%

23.4 kWh/100 km
1.7l / 100 km
Tryb EV - 86%
-
- Lex user
- Posts: 201
- Joined: 12 Jul 2024, o 16:10
- Model Lexusa: RX 450h+
- Skąd:: Śląsk
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
U mnie w EV 45% ale z premedytacją jężdżę na HV (no chyba że do 5 km w mieście to EV) bo jestem z obozu docierających silnik i resztę. Skoro docieranie to w normalnym samochodzie to 1000 km to muszę mniej więcej zrobić 2000 przed pierwszą zmianą oleju. Tak czy siak nie kupiłem PHEV-a dla jazdy na prądzie tylko dla osiągów w trasie i krótszym okresem jazdy na wysokich obrotach przy przyspieszaniu.
-
- Lex user
- Posts: 33
- Joined: 14 Oct 2024, o 11:32
- Model Lexusa: RX 450h+
- Skąd:: Nowy Sącz
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Bardzo niskie masz kWh/100. Jak to osiągasz?Marslo wrote: ↑31 Oct 2024, o 15:54 Dla nowych posiadaczy RX 450h+. Po 10420 km spalanie srednie u mnie 2,7 l plus 21,3 kWh/100km.
W pazdzierniku czesciej pracowal silnik benzynowy - trasa ok 800 km z autostradami i drogami ekspresowymi plus poranna rozgrzewka w trybie HV.
Auto zrobilo w X ponad 1800 km spalajac srednio 4,4 l benzyny plus ok 22kWh/100 km, 56 % jazd w trybie elektrycznym.
Po mieście jeździsz na EV czy w trybie auto? A jak w trasie?
A z innej beczki to często jeździsz/jeździcie z aktywnym tempomatem?
Czy jadąc gdzieś w trasę z ustalonym adresem docelowym auto dostosowuje kiedy jedzie na EV, hybrydzie i na paliwie? Wybiera optymalne używanie poszczególnych trybów żeby uzyskać najbardziej optymalne spalanie kWh i paliwa? Czy za dużo wymagam? Oczywiście biorę pod uwagę że jedzie się zgodnie z przepisami a nie 180 km/h
-
- Lex user
- Posts: 176
- Joined: 9 Oct 2022, o 15:22
- Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
- Skąd:: Wlkp
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Jak jezdze w trybie EV to jade najczesciej w trybie auto, zeby miec zapas mocy przy wyprzedzazniu. NIe uzywam klimy( wylaczona) za wyjatkiem bardzo goracych dni.
W jezdzie hybrydowej mam na aplikacji w pazdzierniku 77 proc, zona 84-85w swoim NX 450h+, wiec mam jeszcze rezerwy.
Zima ( luty/marzec br) mialem zuzycie ok 24-25 kWh/100 km , wiec po roku uzytkowania srednia bedzie raczej blizej 23-23,5 kWh/100 km jak sadze.
W trasie jesli moge jade na tempomacie jak jest niewielki ruch , ale i tak wtedy uzywam trybu HV. Ostatnio na expresowkach i autostradzie mialem miedzy 6,7 a 10 l / 100 km , w zaleznosci od predkosci i czestosci przyspieszen.
W jezdzie hybrydowej mam na aplikacji w pazdzierniku 77 proc, zona 84-85w swoim NX 450h+, wiec mam jeszcze rezerwy.
Zima ( luty/marzec br) mialem zuzycie ok 24-25 kWh/100 km , wiec po roku uzytkowania srednia bedzie raczej blizej 23-23,5 kWh/100 km jak sadze.
W trasie jesli moge jade na tempomacie jak jest niewielki ruch , ale i tak wtedy uzywam trybu HV. Ostatnio na expresowkach i autostradzie mialem miedzy 6,7 a 10 l / 100 km , w zaleznosci od predkosci i czestosci przyspieszen.
-
- Lex user
- Posts: 33
- Joined: 14 Oct 2024, o 11:32
- Model Lexusa: RX 450h+
- Skąd:: Nowy Sącz
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Ja jeżdżę w mieście tylko na EV, nie mam gdzie wykorzystać mocy gdyż średnia prędkość to 30 km/h. Dodatkowo mam ustawioną klimę na AUTO czyli podgrzewa mi kierownice i fotele gdy ma dogrzać w środku. Fajnie to działa w automacie.
A jak ładujecie baterie? Do pełna czy 80%? W salonie powiedzieli że z uwagi na dbałość o baterie preferowane jest ładowanie do 80% . To trochę bez sensu bo nigdy nie będzie naładowany do pełna a tym samym nigdy nie będzie możliwość wykorzystania maksa do jazdy na EV.
A jak ładujecie baterie? Do pełna czy 80%? W salonie powiedzieli że z uwagi na dbałość o baterie preferowane jest ładowanie do 80% . To trochę bez sensu bo nigdy nie będzie naładowany do pełna a tym samym nigdy nie będzie możliwość wykorzystania maksa do jazdy na EV.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest