mi działa lidlowy booster, do tego przedłużam kabel masy kabel rozruchowym i podłączam do silnika tak jak mówi instrukcjaLubiacyperfumy wrote: ↑28 Feb 2025, o 13:04 Witam, polecicie jakiegoś dobrego i bezpiecznego Boostera do 350h? W jakim miejscu minus podłączacie?
Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
-
- Lex user
- Posts: 221
- Joined: 17 Jul 2018, o 17:17
- Model Lexusa: RX 300 (mk IV) | NX 350h AWD
- Skąd:: Poznań
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Aktualnie: RX 300 Business Plus [mk IV FL] @2022 | NX 350h Prestige Design + Tazuna + Premium @2023
Był: NX 200t Elite + Business + Black [mk I pre FL] @2017
Był: NX 200t Elite + Business + Black [mk I pre FL] @2017
-
- Lex user
- Posts: 78
- Joined: 15 May 2022, o 12:40
- Model Lexusa: NX
- Skąd:: Rzeszów
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Nie wiem, czy ktoś z was przerabiał już temat, ale podzielę się informacjami. Będąc na serwisie, poprosiłem o sprawdzenie zawieszenie, bo podczas jazdy na nierównościach potrafił przód dobić do spodu bądź bujać jak taczka, ale i też przy podjazdach na krawężnikach, nierównościach gdzie pojawiał się wykrzyż, to pojawiały się dziwne odgłosy z zawieszenia.
Serwis stwierdził, że mogą wymienić gwarancyjnie amortyzatory, bo pojawiały się podobne zgłoszenia i pracują nad jakimiś nowymi amortyzatorami. Tylko że po wymianie przednich amortyzatorów i odbiorze samochodu problem pojawił się w kwestii komfortu, gdzie najeżdżając na nierówności wszystko czuć i nie ma takiego wybierania. Mam wersję MY24 i jeżdżąc wersją MY25, tam nastąpiły modyfikacje dot. wymiany amortyzatorów z mniejszym skokiem i przy hamowaniu miał zostać zniwelowany efekt "myszkowania". Ktoś z was przerabiał temat z amortyzatorami ?
Serwis stwierdził, że mogą wymienić gwarancyjnie amortyzatory, bo pojawiały się podobne zgłoszenia i pracują nad jakimiś nowymi amortyzatorami. Tylko że po wymianie przednich amortyzatorów i odbiorze samochodu problem pojawił się w kwestii komfortu, gdzie najeżdżając na nierówności wszystko czuć i nie ma takiego wybierania. Mam wersję MY24 i jeżdżąc wersją MY25, tam nastąpiły modyfikacje dot. wymiany amortyzatorów z mniejszym skokiem i przy hamowaniu miał zostać zniwelowany efekt "myszkowania". Ktoś z was przerabiał temat z amortyzatorami ?
-
- Nowy lex user
- Posts: 4
- Joined: 22 Apr 2025, o 09:15
- Model Lexusa: NX 350H
- Skąd:: Żukczyn
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Witam serdecznie! Jetem tu nowy i liczę na wyrozumiałość doświadczonych wyjadaczy. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem nowego Lexusa NX 350H, Prestige FWD. Kilka tygodni temu musiałem wyjechać poza miejsce zamieszkania więc postanowiłem włączyć alarm przyciskiem z pilota(wcześniej samochód stał w garażu bez włączonego alarmu i zablokowanych drzwi). Po powrocie okazało się, że nie mogę otworzyć auta, brak reakcji na przycisk pilota (drugiego także) a kiedy dotykam klamki słychać ciche "pykanie" jak gdyby drzwi chciały się otworzyć ale tego nie robią. Próba otwarcia z aplikacji również skutkuje komunikatem o błędzie. Podejrzewam rozładowany akumulator 12V i stąd moje pytanie. Czy mogę otworzyć drzwi za pomocą kluczyka mechanicznego, następnie otworzyć maskę silnika i podłączyć prostownik do punktów zgodnie z zaleceniami instrukcji i czy w związku z otwarciem drzwi alarm się uruchomi? Nadmieniam, że wcześniej samochód stał w garażu bez włączonego alarmu i zablokowanych drzwi także przez kilka tygodni i nie było problemów np. z rozruchem czy słabym akumulatorem. Z góry dziękuję za wskazówki.
-
- Lex user
- Posts: 27
- Joined: 19 Nov 2024, o 09:20
- Model Lexusa: NX350h AWD
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Zadzwon moze do Serwisu ASO opisz sytuacje i zdobądź wiedze od zrodla. Tutaj otrzymasz dobre rady ale ja wyznaje zasade ”kijem tego co nie pilnuje swojego ”.
- marek_wasowicz
- Lex user
- Posts: 145
- Joined: 22 Jun 2022, o 18:09
- Model Lexusa: NX 450h+
- Skąd:: małopolskie
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Padł akumulator.Zrób tak jak piszesz, otwórz mechanicznie, otwórz maskę, najlepiej podłącz booster i odpal z boostera, później pojeździj chwilę,żeby podładować aku.Na wieczór podłącz prostownik.Shymek wrote: ↑22 Apr 2025, o 11:39 Witam serdecznie! Jetem tu nowy i liczę na wyrozumiałość doświadczonych wyjadaczy. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem nowego Lexusa NX 350H, Prestige FWD. Kilka tygodni temu musiałem wyjechać poza miejsce zamieszkania więc postanowiłem włączyć alarm przyciskiem z pilota(wcześniej samochód stał w garażu bez włączonego alarmu i zablokowanych drzwi). Po powrocie okazało się, że nie mogę otworzyć auta, brak reakcji na przycisk pilota (drugiego także) a kiedy dotykam klamki słychać ciche "pykanie" jak gdyby drzwi chciały się otworzyć ale tego nie robią. Próba otwarcia z aplikacji również skutkuje komunikatem o błędzie. Podejrzewam rozładowany akumulator 12V i stąd moje pytanie. Czy mogę otworzyć drzwi za pomocą kluczyka mechanicznego, następnie otworzyć maskę silnika i podłączyć prostownik do punktów zgodnie z zaleceniami instrukcji i czy w związku z otwarciem drzwi alarm się uruchomi? Nadmieniam, że wcześniej samochód stał w garażu bez włączonego alarmu i zablokowanych drzwi także przez kilka tygodni i nie było problemów np. z rozruchem czy słabym akumulatorem. Z góry dziękuję za wskazówki.
-
- Nowy lex user
- Posts: 4
- Joined: 22 Apr 2025, o 09:15
- Model Lexusa: NX 350H
- Skąd:: Żukczyn
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Witam! Dziękuję bardzo koledze Markowi za wsparcie techniczne. Zrobiłem jak poradziłeś i wszystko działa a akumulator wymagał całonocnego ładowania. W związku z tym, że prostownik postanowiłem jednak podłączyć bezpośrednio do zacisków akumulatora samochód całą noc stał z otwartą klapą bagażnika ....... i tu pojawia się mały problem. Po powrocie z pracy do domu prostownik poinformował, że akumulator jest naładowany więc go odłączyłem. Samochód odpala jak złoto ale ......... nie mogę zamknąć bagażnika. Po naciśnięciu na którykolwiek z przycisków (klapa, kokpit, pilot) pojawiają się dwa piknięcia i zero reakcji. Czy ktoś miał podobny problem, czy może w związku z rozładowaniem akumulatora trzeba coś włączyć w ustawieniach auta? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
- marek_wasowicz
- Lex user
- Posts: 145
- Joined: 22 Jun 2022, o 18:09
- Model Lexusa: NX 450h+
- Skąd:: małopolskie
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Zamknij ręcznie
-
- Nowy lex user
- Posts: 4
- Joined: 22 Apr 2025, o 09:15
- Model Lexusa: NX 350H
- Skąd:: Żukczyn
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Zrobiłem jak powiedziałeś i wszystko działa jak należy. Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam.
-
- Lex user
- Posts: 46
- Joined: 10 Oct 2023, o 23:08
- Model Lexusa: CT200H
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Cześć,
Ponad pół roku temu odebrałem z salonu fabrycznie nowego Lexusa (NX350h). Szczerze mówiąc, wtedy w ogóle nie zwróciłem uwagi na ciśnienie w oponach. Po jakimś czasie zacząłem się zastanawiać, bo zauważyłem, że ciśnienie w trakcie jazdy (po kilku-kilkunastu kilometrach) potrafiło rosnąć nawet do 2,6–2,7 bara, co oznacza, że bazowo musiało być ustawione około 2,5 bara na zimno.
Od początku trochę narzekałem na sztywność zawieszenia – auto bardzo zbierało nierówności, było dość twardo. Zacząłem zgłębiać temat i okazało się, że to częsta praktyka: serwisy ustawiają ciśnienie wyższe niż zalecane (czyli 2,5 zamiast 2,3), żeby uniknąć problemów zimą – szczególnie gdy auto jest wydawane klientowi przy niskich temperaturach, gdzie ciśnienie spada samoistnie.
Postanowiłem więc ostatnio wyrównać wszystko zgodnie z zaleceniem producenta i napompowałem na zimno do 2,3 bara (rano, przy zupełnie zimnych oponach). Po przejechaniu 10–20 km ciśnienie rośnie teraz maksymalnie do 2,4–2,5 bara.
I tu zaczęły się moje wątpliwości:
Auto prowadzi się zupełnie inaczej – zrobiło się bardzo miękko, wręcz „pontonowo”. Zawieszenie buja, samochód wydaje się mniej stabilny, mniej przewidywalny, a przyczepność – moim zdaniem – spadła. Czuję się trochę, jakbym przesiadł się ze sztywnego SUV-a do miękkiego sedana sprzed 10 lat. Czujnik ciśnienia nic nie pokazuje, ale ja zwyczajnie czuję, że to nie jest to samo auto co wcześniej.
Pytanie do Was: na jakim ciśnieniu bazowym jeździcie (na zimnych oponach)?
Czy ktoś z Was ma podobne obserwacje co do różnic między 2,3 a 2,5 bara
Ponad pół roku temu odebrałem z salonu fabrycznie nowego Lexusa (NX350h). Szczerze mówiąc, wtedy w ogóle nie zwróciłem uwagi na ciśnienie w oponach. Po jakimś czasie zacząłem się zastanawiać, bo zauważyłem, że ciśnienie w trakcie jazdy (po kilku-kilkunastu kilometrach) potrafiło rosnąć nawet do 2,6–2,7 bara, co oznacza, że bazowo musiało być ustawione około 2,5 bara na zimno.
Od początku trochę narzekałem na sztywność zawieszenia – auto bardzo zbierało nierówności, było dość twardo. Zacząłem zgłębiać temat i okazało się, że to częsta praktyka: serwisy ustawiają ciśnienie wyższe niż zalecane (czyli 2,5 zamiast 2,3), żeby uniknąć problemów zimą – szczególnie gdy auto jest wydawane klientowi przy niskich temperaturach, gdzie ciśnienie spada samoistnie.
Postanowiłem więc ostatnio wyrównać wszystko zgodnie z zaleceniem producenta i napompowałem na zimno do 2,3 bara (rano, przy zupełnie zimnych oponach). Po przejechaniu 10–20 km ciśnienie rośnie teraz maksymalnie do 2,4–2,5 bara.
I tu zaczęły się moje wątpliwości:
Auto prowadzi się zupełnie inaczej – zrobiło się bardzo miękko, wręcz „pontonowo”. Zawieszenie buja, samochód wydaje się mniej stabilny, mniej przewidywalny, a przyczepność – moim zdaniem – spadła. Czuję się trochę, jakbym przesiadł się ze sztywnego SUV-a do miękkiego sedana sprzed 10 lat. Czujnik ciśnienia nic nie pokazuje, ale ja zwyczajnie czuję, że to nie jest to samo auto co wcześniej.
Pytanie do Was: na jakim ciśnieniu bazowym jeździcie (na zimnych oponach)?
Czy ktoś z Was ma podobne obserwacje co do różnic między 2,3 a 2,5 bara
- Plexus
- Lex user
- Posts: 111
- Joined: 11 Jun 2023, o 09:24
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Jeżdżę na tym co wpompowali przy wymianie kół i poza kontrolą, czy nie ma ubytków, nic nie interweniuję, bo ich nie ma.
O ile pamiętam, to serwis pompuje azotem, a nie powietrzem.
NX350h Prestige | MY 2024
Who is online
Users browsing this forum: Amazon [Bot] and 4 guests