

GS300 mk3 jest udaną konstrukcją, co prawda lepszy wybór to 3,5l V6 pali tyle samo, lepsza dynamika ale niestety trzeba dołożyć 10-15k zł.
Pozdro
Chyba tak można je spozycjonować. Najlepsza metoda to wybrać się do dealera, który ma na placu w komisie i GS i LS. Odbyć rundkę jednym i drugim, pobawić się gadżetami we wnętrzu i podjąć jedyną słuszną decyzję .... LSFranusSS wrote:A czy ktoś może powiedzieć coś na temat wyposażenia w GS300 / 350 ? Myślę, że najpierw kupię GS-a a potem będę myślał nad LS-em
Czyli GS to E-klasa Mercedesa tak ? - coś tego pokroju ?
a ja ci dodam jeszcze jeden, i tyle s-class ile widziałem (roczniki od 99 do 03 od s320 do s500)to mogę to powiedzieć z pełną pewnościąFranusSS wrote:Jak w Lexusach nazywa się ten system " inteligentnego tempomatu " który sam hamuje i przyspiesza przed przeszkodą, oraz jak to jest z obsługą autka bez kluczykowego ( keyless go ).
Pozdrawiam ~~
Widzę nikt się nie kwapi do pomocy poszperałem w necie i odpowiem sobie sam :
- GS300 posiada również specjalne zawieszenie ( dość twarde ),
- nie dużo miejsca z tyłu dla pasażerów,
- w standardzie system keyless go ( bez kluczykowa obsługa autka ),
- bi-xenon,
- pełna elektryka.
- dwu strefowa klima,
- bluetooth ( do telefonu ),
- tempomat itp.
Bardzo bogate wyposażenie w standardzie i jeszcze bogatsze w wersji Prestige, autko na prawdę zachęca.
3.0 litrowa V6 - osiąga 100 km/h w 7,2 s. - co jest dynamiczną jednostką.
Myślę, że jak sprzedam swoją W220 to kupię właśnie Lexusa GS300, pośmigam troszkę i będę myślał o LS430 ( chodź przyznam szczerze, że GS podoba mi się bardziej).
Może ktoś mi podpowie czy na prawdę jest tak tragicznie z miejscem w GS300 ? Czy mając prawie 190 cm wzrostu ktoś za mną jeszcze da radę usiąść ?
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest