Swap musi być jeśli dobrze pamiętam z LS400 96+ rok. Zaciski są 4-tłoczkowe, średnica 315mm. Mniejsza średnica czyli te co Cie nie interesują sa z starszych modeli. Hamulce z Supry są koło 1cm średnicy większe ale nieopłacalnie droższe. Ja zainwestowałem w najlepsze klocki i tarcze jakie sie dało żeby poprawić osiągi. Dodatkowym plusem swapa z LS jest to że mieści się felga 16" (nie każda ale mieści) a w suprze jest minimum 17.
Te 330mm i więcej o których piszesz to już przerost formy nad treścią. Dobre by było może do auta na tor. Mój zestaw z EBC potrafi z 1700kg masy i 18" felgami zablokować koła przy 200kmh. Większych prędkości nie próbowałem, ale wniosek prosty - starcza. Warunkiem było tylko wzorowe odpowietrzenie.
BTW. odsyłam do mojego tematu swapa w SC
viewtopic.php?f=41&t=1059