Tydzień jeżdzenia i takie oto wnioski wyciagnałem:
http://testysamochodowe.pl/lexus-ct200h/
Pozdrawiam
don_pazurro
test - Lexus CT200h
-
- Nowy lex user
- Posts: 16
- Joined: 26 Jan 2011, o 13:52
- Model Lexusa: brak
- Contact:
-
- Nowy lex user
- Posts: 12
- Joined: 15 Dec 2011, o 22:42
- Model Lexusa: LS600
- Skąd:: Krakow
- Location: Krakow
- Contact:
Re: test - Lexus CT200h
Dostałem to autko na czas naprawy i przyznam, ze zupełnie nie powala na kolana. Nowa Corolla ma taki sam wypas, jezdzi sie nią lepiej, jest większa i dużo tańsza. CT200 ma bardzo głośne rotory, przy hamowaniu cały czas masz wrażenie konczacych sie klocków, co mocno psuje wrażenia z jazdy. No i spalanie ... Można zużywać 4.5l, w trybie eco ale wtedy trabia na ciebie na skrzyżowaniach, auto fatalnie przyspiesza
dla mnie jakkolwiek akceptowany był tylko tryb sport, dla takiego auta 136KM, w dzisiejszych czasach, nie poraża. Przy tym trybie i normalnej jeździe palił 7/8l, czyli tyle samo co inne auta tej wielkości. Ja miałem wersje za 150tys, miała ręcznie regulowane fotele, brak tempomatu i innych pierdol, które w autach poniżej 100k są już standardem. Ostatnia rzecz zawiecha, zestrojona na VW, dobrze sie trzyma drogi ale o komforcie tak jak w priusie można pomarzyć.

-
- Nowy lex user
- Posts: 16
- Joined: 26 Jan 2011, o 13:52
- Model Lexusa: brak
- Contact:
Re: test - Lexus CT200h
Masz sporo racji, szczegolnie w kwestii wyposazenia, ale jednak jakosc CT200h to poziom nieosiaglany dla Corolli, Aurisa itd. Nie wiem co miales z tymi hamulcami, ja nie moge potwierdzic takiej glosnej pracy. Co do dynamiki - w trybie normal jest moim zdaniem spoko, akceptowalnie jak na tego typu auto, ale oczywiscie tryb sport daje w miare dynamiki. Trzeba wziac poprawke, że to auto do spokojnej jazdy, jak ktos oczekuje poweru to nie ze 136 KM mocy. Co do zawiasu - tu sie nie zgodze - Prius jest duzo gorszy, dobija na poprzecznych nierownosciach ,w tej dziedzinie CT200h gra w innej lidze. Tzn komfort jest oczywiscie ograniczony, bo auto b. sztywne, ale trzma sie drogi genialnie. osobiscie wole to, niz bujanie jak na transatlantyku. W małym aucie to nie wada.
Rozumiem jednak co Cię rozczarowalo - tu nie ma aż takiego poczucia, że jedziesz Lexem. Ja miałem opcje za blisko 180 tys., ale siedzialem tez w prostszych wersjach i tam przyznaje - odczucia zgoła odmienne.
Rozumiem jednak co Cię rozczarowalo - tu nie ma aż takiego poczucia, że jedziesz Lexem. Ja miałem opcje za blisko 180 tys., ale siedzialem tez w prostszych wersjach i tam przyznaje - odczucia zgoła odmienne.
- janasek
- Lex Master
- Posts: 1491
- Joined: 3 Oct 2010, o 15:21
- Model Lexusa: SC 400
- Location: Poznań
- Contact:
Re: test - Lexus CT200h
Właśnie, ja siedziałem (właśnie, tylko siedziałem) w wersji bardziej podstawowej bez skór i zpachniało mi dokładnie Priusem, słabe plastki, nie wszystkie miłe w dotyku, ogólnie odczucie dosyć tandetnego auta nie kompakta klasy premium zaczynjącego się od ponad 100 tyś zł. W moich odczuciach Prius w skórach robi lepsze wrażenie niż podstawowa wersja CT 200h (bez skór) a jak dla mnie tak nie powinien prezentować się Lexus.don_pazurro wrote:.... Ja miałem opcje za blisko 180 tys., ale siedzialem tez w prostszych wersjach i tam przyznaje - odczucia zgoła odmienne.
Pozdrawiam
Luxusem jadę... 

- michalm320
- Lex Master
- Posts: 1242
- Joined: 20 Jul 2011, o 21:20
- Model Lexusa: Celica VII
- Skąd:: Tomaszów Maz./Turek
- Contact:
- janasek
- Lex Master
- Posts: 1491
- Joined: 3 Oct 2010, o 15:21
- Model Lexusa: SC 400
- Location: Poznań
- Contact:
Re: test - Lexus CT200h
Ja akurat do kasty nie mogę się przyczepić bo mi sie podoba. Design jes nowoczesny i dynamiczny, taki właśnie powinien być Lexus, ale wnętrze jakoś nie do końca pasuje do tego obrazka.michalm320 wrote:No i Prius jest zwyczajnie ładny czego nie można powiedzieć po CT
Pozdrawiam
Last edited by janasek on 3 Jan 2012, o 19:43, edited 1 time in total.
Luxusem jadę... 

- michalm320
- Lex Master
- Posts: 1242
- Joined: 20 Jul 2011, o 21:20
- Model Lexusa: Celica VII
- Skąd:: Tomaszów Maz./Turek
- Contact:
Re: test - Lexus CT200h
Przód z pewnych perspektyw jest trochę dynamiczny. Ale bryła nie wiele ma wspólnego z dynamiką. Takie pudełkowate jest. Wnętrze to w ogóle jest porażka. Trochę przekombinowali ten model. No i ta hybryda... po co, na co... ani to fajne, ani praktyczne, ani oszczędne a wyprodukowanie tego zatruło bardziej środowisko niż eksploatacja tego auta przez kilka lat.

- dS
- Lex Master
- Posts: 2799
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:30
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Wołomin
- Contact:
Re: test - Lexus CT200h
Podczas jednego z warszawskich spotów w ubiegłym roku , mieliśmy okazję pomacać CT200h jeszcze przed oficjalną premierą. Moje wrażenia są takie że jakoś wykonania wnętrza jest dobra, a nawet bardzo dobra na tle innych kompaktów a zwłaszcza Priusa dla którego CT ma być alternatywą właśnie pod względem jakości wykonania. Po pomacaniu CT i IS gen.2 stwierdzam że wnętrze jest praktycznie tej samej jakości. Może w wersji ze szmacianą tapicerką wrażenia są gorsze ale kto kupuje markę klasy premium i szmaciane wnętrze

IMO mankamentem CT jest bardzo mały bagażnik, wsadzenie tam 2 większych walizek może być problemem.Na szczęście tylną kanapę da się złożyć więc da się przewieść przedmioty gabarytowo większe niż przy użyciu IS.

A bryła?




może nie jest to Subaru STI ale charakterek ma. Choć może fotki tego nie oddają. Mi na żywo dużo bardziej się podobał niż na fotkach.


IMO mankamentem CT jest bardzo mały bagażnik, wsadzenie tam 2 większych walizek może być problemem.Na szczęście tylną kanapę da się złożyć więc da się przewieść przedmioty gabarytowo większe niż przy użyciu IS.

A bryła?




może nie jest to Subaru STI ale charakterek ma. Choć może fotki tego nie oddają. Mi na żywo dużo bardziej się podobał niż na fotkach.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
-
- Nowy lex user
- Posts: 16
- Joined: 26 Jan 2011, o 13:52
- Model Lexusa: brak
- Contact:
Re: test - Lexus CT200h
wygląd to zawsze kwestia gustu, ale dynamiki to mu nie brakuje raczej, pudełkowaty nieco jest ,ale charakter i dynamikę posiada.michalm320 wrote:Przód z pewnych perspektyw jest trochę dynamiczny. Ale bryła nie wiele ma wspólnego z dynamiką. Takie pudełkowate jest. Wnętrze to w ogóle jest porażka. Trochę przekombinowali ten model. No i ta hybryda... po co, na co... ani to fajne, ani praktyczne, ani oszczędne a wyprodukowanie tego zatruło bardziej środowisko niż eksploatacja tego auta przez kilka lat.
Wnętrze w wersji top na bank jest lepiej wykonane niż w IS, lepsze materiały, szczególnie plastik w konsoli centralnej wraz z klawiszami robi lepsze wrazenie, śmiem twierdzić, że nawet lepiej konsola centralna wykonana niż w GS. Nie mówię o wszystkich detalach, ale o tym wlasnie elemencie centralnym.
co do kosztów wyprodukowania hybrydy - nie ulegaj proszę presji dwóch czy trzech artykułów, to bardzo złożony temat, tak naprawdę sprawa "niepoliczalna", zgłebiałem temat ile się tylko dało - z uwagi na całkowity recykling baterii po ich zużyciu (specjalne miejsca skupu w Japonii, Danii, już kilka w Niemczech), więc tzw. "koszty wytworzenia" przedstawiają się na plus hybrydy, ale to temat rzeka, polecam coś, nad czym spędziłem sporo czasu, sorry za OT: http://testysamochodowe.pl/eko-fikcja-po-polsku/
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest