[IS 200] redukcja masy.

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
User avatar
carinus
Lex Master
Posts: 1840
Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Contact:

Re: [IS 200] redukcja masy.

Post by carinus »

W Twoim przypadku pozostaje tylko zmienić styl jazdy i dopasować szerokość opon do minimum jakie może być.Silnik jest cięższy od 4-cylindrowca i do tego cały napęd daje większą masę.Zamist rozbebeszać dobry samochód możesz jeżdzić emerycko i wtedy zejdziesz do 8l,cos za coś.
User avatar
IgoR_KilleR
Lex user
Posts: 262
Joined: 3 Oct 2010, o 10:00
Model Lexusa: Is 200
Contact:

Re: [IS 200] redukcja masy.

Post by IgoR_KilleR »

Jeżdżę emerycko, ale do 8l nie zjadę bo jeżdżę tylko w mieście jednak jak było cieplej to miałem ok 10l/100km jak temperatura spadła, to spalanie drastycznie wzrosło. Lipa, że w europie nie było Isów z Beamsem.
Rada z tymi oponami ciekawa, muszę obadać ten temat.
User avatar
luxus
Lex Driver
Posts: 687
Joined: 21 Sep 2010, o 17:03
Model Lexusa: IS200 2GS300 2GS430
Skąd:: JAWORZNO-ŚLĄSK
Location: JAWORZNO-ŚLĄSK
Contact:

Re: [IS 200] redukcja masy.

Post by luxus »

a myślisz że z kompressorem pali mniej???? przynajmniej dołóż 2 litry więcej
GDYBY BÓG PREFEROWAŁ PRZEDNI NAPĘD TO WSZYSCY CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH...
User avatar
andrej7
Lex Driver
Posts: 333
Joined: 13 Jan 2011, o 13:49
Model Lexusa: IS 200, GS430 MkIII
Skąd:: Tu i tam.
Contact:

Re: [IS 200] redukcja masy.

Post by andrej7 »

Pewnych faktów nie da sie ominąć, auto nie spali tyle co panda. Dziwne byłoby wybebeszać go z wygłuszeń itp to chyba się mija z celem, tylna kanapa to waży może 10kg ale jak auto ma wyglądać takie ogołocone? całkiem nie praktycznie. Cena paliwa tez nie spadnie.
Chyba nie ma złotego środka na Twoj problem, parę kg można zaoszczdzic ale i tak wydaje mi sie ze nie wiecej niz 0.5-1l. Jeśli chodzi o opony to możesz tez ciśnienie zwiększyć trochę i założyc pełne kołpaki co by zawirowań powietrza nie było :) ale ja tego jakos sobie nie wyobrażam.
W poszukiwaniu mocy...
User avatar
IgoR_KilleR
Lex user
Posts: 262
Joined: 3 Oct 2010, o 10:00
Model Lexusa: Is 200
Contact:

Re: [IS 200] redukcja masy.

Post by IgoR_KilleR »

luxus wrote:a myślisz że z kompressorem pali mniej???? przynajmniej dołóż 2 litry więcej
Nie mówię tu o kompresorze, tylko o 4 cylindrowym silniku yamahy. 4 cylindry taniej zagazować i wydaje mi się, że taki silnik może trochę mniej palić na niskich obrotach.

A spadek cen paliw walczymy w protestach. Jakby tak obalić rząd Tuska to mogłyby się pokazać nowe możliwości:)

Generalnie wychodzi na to że Lexus pomimo że fajnie mi się nim jeździ (nie licząc długich tras, na których wg mnie nie siedzi się w fotelu zbyt komfortowo) to nie jest jednak auto dla mnie :(
tomekb
Lex Master
Posts: 2610
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Location: Sosnowiec, Będzin
Contact:

Re: [IS 200] redukcja masy.

Post by tomekb »

beams mniej pali? nie mozliwe. taniej zagazowac nie wydaje mi sie wysoko obrotowe silniki bardziej nie lubia gazu. mysle ze nie ma co biadolic tylko zalozyc lpg do IS200 i jezdzic cieszyc sie cena za 100km jak w tdi podobnej mocy i tyle gaz przy tych cenach zwroci ci sie po 10000km
ledziu
Lex Master
Posts: 2583
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: [IS 200] redukcja masy.

Post by ledziu »

IgoR_KilleR wrote:
luxus wrote:a myślisz że z kompressorem pali mniej???? przynajmniej dołóż 2 litry więcej
Nie mówię tu o kompresorze, tylko o 4 cylindrowym silniku yamahy. 4 cylindry taniej zagazować i wydaje mi się, że taki silnik może trochę mniej palić na niskich obrotach.

A spadek cen paliw walczymy w protestach. Jakby tak obalić rząd Tuska to mogłyby się pokazać nowe możliwości:)

Generalnie wychodzi na to że Lexus pomimo że fajnie mi się nim jeździ (nie licząc długich tras, na których wg mnie nie siedzi się w fotelu zbyt komfortowo) to nie jest jednak auto dla mnie :(
Silnik beams-a o którym napisałeś nie będzie super oszczędniejszy (typ wiertarki), gazu też nie przyjmie a co do niskich obrotów to ......pomyłka.

Ja o mały włos nie zraziłem się do :LEXUS: przez automat i spalanie w moim IS200 dopiero IS300/GS300 naprawił mój światopogląd czyli spalanie na poziomie IS200 z aut. a doznania x5 :ok: . i w przypadku GSa komfort inna baja.
User avatar
carinus
Lex Master
Posts: 1840
Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Contact:

Re: [IS 200] redukcja masy.

Post by carinus »

Jestes w stanie zagazować lexa za 2,5 tysiaka na dobrych gratach i cieszyć się tańszym paliwem,chyba ze wstawisz poprzednią generację silnika yamahy ale taniej nie będzie,spytaj się ile w celikach palą te silniki.Ja miałem ten silnik 176KM w carinie i spalanie było mniejsze o 1-1,5 l niż w lexie,a to był ten oszczędniejszy silnik niż beams.
tomekb
Lex Master
Posts: 2610
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Location: Sosnowiec, Będzin
Contact:

Re: [IS 200] redukcja masy.

Post by tomekb »

dodac nalezy ze carna ma przod naped i mniejsza mase od isa
User avatar
carinus
Lex Master
Posts: 1840
Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Contact:

Re: [IS 200] redukcja masy.

Post by carinus »

tomekb wrote:dodac nalezy ze carna ma przod naped i mniejsza mase od isa
Dokładnie,i to daje dodatkowy plus,więc w lexie za różowo nie bedzie.
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: Amazon [Bot] and 2 guests