IS220d - wyższe obroty podczas postoju

Naprawa, usterki, porady, spostrzeżenia. Wszystko co dotyczy silników Diesla.
Post Reply
lexrwd
Lex user
Posts: 70
Joined: 3 May 2011, o 19:27
Model Lexusa: is 220d
Skąd:: DOLNY ŚLĄSK
Contact:

IS220d - wyższe obroty podczas postoju

Post by lexrwd »

Mam pytanie do właścicieli Diesla - czy zdarzyło się Wam zauważyć podwyższone obroty "na luzie" (ok. 1200 - 1300), tylko podczas postoju ? Słychać to dokładnie tak jak automatyczne ssanie w silniku benzynowym.
Lex

Re: IS220d - wyższe obroty podczas postoju

Post by Lex »

czasami się tak zdarza jak jest załączona klima a nawet wystarczy że jest nawiew , wciśnij OFF na panelu klimatyzacji a zejdzie na 800/900
lexrwd
Lex user
Posts: 70
Joined: 3 May 2011, o 19:27
Model Lexusa: is 220d
Skąd:: DOLNY ŚLĄSK
Contact:

Re: IS220d - wyższe obroty podczas postoju

Post by lexrwd »

Podziękował, działa :)
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3746
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Re: IS220d - wyższe obroty podczas postoju

Post by legato97 »

Jak wylaczysz swiatla, to jeszcze troche spadna :laugh1:
lexrwd
Lex user
Posts: 70
Joined: 3 May 2011, o 19:27
Model Lexusa: is 220d
Skąd:: DOLNY ŚLĄSK
Contact:

Re: IS220d - wyższe obroty podczas postoju

Post by lexrwd »

no właśnie nie :) wiem, że to brzmi śmiesznie - bo to wygląda jakby w aucie była prądnica, a nie alternator, ale naprawdę jest dokładnie 400 obr./min więcej. A to wkurza, zwłaszcza, jak silnik jest zimny.
q3_
Lex Driver
Posts: 353
Joined: 30 Jun 2011, o 08:44
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Mińsk Mazowiecki
Contact:

Re: IS220d - wyższe obroty podczas postoju

Post by q3_ »

Wkurza, ale nie aż tak bardzo, bo tylko w momentach, kiedy się stoi. Czyli przynajmniej w moim przypadku niezbyt często.
FREDEK
Nowy lex user
Posts: 1
Joined: 12 Nov 2012, o 00:44
Model Lexusa: RX330
Skąd:: lexuscity
Contact:

Re: IS220d - wyższe obroty podczas postoju

Post by FREDEK »

lexrwd wrote:no właśnie nie :) wiem, że to brzmi śmiesznie - bo to wygląda jakby w aucie była prądnica, a nie alternator, ale naprawdę jest dokładnie 400 obr./min więcej. A to wkurza, zwłaszcza, jak silnik jest zimny.

niestety TTTM i nic z tym nie zrobisz, podobnie jak w avensisach
Post Reply

Return to “Silniki wysokoprężne”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests