Ralfx wrote:Ratio oznacza główne przełożenie dyferencjału, które ma wpływ na prędkość maksymalną na wszystkich biegach, im niższe ratio tym większa prędkośc maksymalna a gorsze przyspieszenie.Phil wrote:OK ale co to oznacza?hesus wrote:znalezione na LOC:
A01A/B --- 4,100 ratio gear no lsd/LSD
A02A/B ----4,300
A03A/B ----3,909
Za wartośc przełożenia głównego odpowada w dyferencjalne element oznaczony jako "1" na zdjęciu poniżej
pozwolę się nie zgodzić z tym co zostało wyżej napisane, otóż szperając internet znalazłem następujące informacje :
3.585 - A01A/B
3.909 - A02A/B
4.100 - A03A/B
...i teraz pokrywa się to co mam na tabliczce znamionowej z tym co pokazał mi Microcat

Dodam również że im niższe ratio tym lepsze przyśpieszenie i odwrotnie. O czy mówi artykuł poniżej
http://wiki.answers.com/Q/How_does_gear ... and_torque