Tylko czemu w Toyocie ie mogli już zostawić R6

Czyli taka typowa Toyota Altezza jest właśnie z tym silnikiem 3sge beams tak?
Pod jakim względem chciałby?Damian87 wrote:Lexus jest w sumie luksusową wersją Toyoty, ale w tym przypadku to chyba każdy chciałby mieć na kierownicy Altezza a nie![]()
Damian87 wrote:Lexus jest w sumie luksusową wersją Toyoty, ale w tym przypadku to chyba każdy chciałby mieć na kierownicy Altezza a nie![]()
to jedna zaleta prawdaledziu wrote:Pod jakim względem chciałby?Damian87 wrote:Lexus jest w sumie luksusową wersją Toyoty, ale w tym przypadku to chyba każdy chciałby mieć na kierownicy Altezza a nie![]()
Głowna zaleta altezzy to nazwa mało pospolita
Damian87 wrote:to jedna zaleta prawdaledziu wrote:Pod jakim względem chciałby?Damian87 wrote:Lexus jest w sumie luksusową wersją Toyoty, ale w tym przypadku to chyba każdy chciałby mieć na kierownicy Altezza a nie![]()
Głowna zaleta altezzy to nazwa mało pospolitadruga to taka że nawet najsłabszy silnik altezzy jest mocniejszy od Lexusa IS200, o 5 koni bo 5 ale zawsze
a przeważnie miały 50KM więcej
Może i masz racje 3sge VS 1g ale jedna jest zasada kg+brak Nm+obroty kiepski pomysłDamian87 wrote:
to jedna zaleta prawdadruga to taka że nawet najsłabszy silnik altezzy jest mocniejszy od Lexusa IS200, o 5 koni bo 5 ale zawsze
a przeważnie miały 50KM więcej
to fakt, różnica w momencie to coś ok 20NM ale przy takiej różnicy w koniach to nie wierzę że nie ma efektuledziu wrote:Może i masz racje 3sge VS 1g ale jedna jest zasada kg+brak Nm+obroty kiepski pomysłDamian87 wrote:
to jedna zaleta prawdadruga to taka że nawet najsłabszy silnik altezzy jest mocniejszy od Lexusa IS200, o 5 koni bo 5 ale zawsze
a przeważnie miały 50KM więcej
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests