Witam,
Została mi zaproponowana instalacja Lovato Easy Fast OBD II - kompletna (sekwencja IV gen.).
Gwarancja na 2 lata bez limitu kilometrów. W przypadku awarii któregoś z podzespołów - wymiana na nowy od ręki.
Bak 48-50L, wlew pod klapką.
Cena 3500 za wszystko.
Co myślicie? Da się na tym pojeździć?
...i ogólnie co to za instalacja? Słyszałem, że Landirenzo od około 3 lat macza palce w Lovato... (???)
Pozdro.
Adix
[IS200] Instalacja Lovato Easy Fast OBD II
- Adix
- Lex user
- Posts: 39
- Joined: 3 Jan 2011, o 14:10
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Wawa
- Location: Wawa
- Contact:
[IS200] Instalacja Lovato Easy Fast OBD II
Last edited by Adix on 5 Mar 2013, o 14:23, edited 3 times in total.
- konik_80
- Lex Driver
- Posts: 426
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:13
- Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
- Skąd:: Szkocja
- Location: Szkocja / Stargard Szczec
- Contact:
Re: [IS200] Instalacja Lovato
O Lovato nie będę się wypowiadał bo nie miałem przyjemności jeszcze się tym "pobawić" a bańka jaka spokojnie wchodzi do IS200 to 52L - ALE musi być wypoziomowana! bo inaczej wejdzie tylko około 37L.
- Adix
- Lex user
- Posts: 39
- Joined: 3 Jan 2011, o 14:10
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Wawa
- Location: Wawa
- Contact:
Re: [IS200] Instalacja Lovato Easy Fast OBD II
Póki co udało mi się ustalić, że Lovato należy do grupy Landi 
Opinie na innych forach sa raczej pozytywne ale nie znalazłem żadnego tematu dot. połączenia IS200 z Lovato, tak więc nadal czekam na Wasze opinie.

Opinie na innych forach sa raczej pozytywne ale nie znalazłem żadnego tematu dot. połączenia IS200 z Lovato, tak więc nadal czekam na Wasze opinie.

- konik_80
- Lex Driver
- Posts: 426
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:13
- Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
- Skąd:: Szkocja
- Location: Szkocja / Stargard Szczec
- Contact:
Re: [IS200] Instalacja Lovato Easy Fast OBD II
Jedna moja znajoma przyjeżdża do mnie Toyotą Rav4 właśnie z Lovato bodajże Smart i fura śmiga poprawnie - póki co nie podpinałem się pod sterownik aby zobaczyć jak to wygląda.
Nawet jeśli instalka jest spoko to będzie miała 1 minus - mała ilość warsztatów która to ogarnia
Nawet jeśli instalka jest spoko to będzie miała 1 minus - mała ilość warsztatów która to ogarnia
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: [IS200] Instalacja Lovato Easy Fast OBD II
To racja zapewne, ale znów z drugiej strony staga zna 90% ludków a 80-90% z nich jest źle ustawiona albo w ogóle nic nie było robione poza autokalibracją.konik_80 wrote:Nawet jeśli instalka jest spoko to będzie miała 1 minus - mała ilość warsztatów która to ogarnia
- Adix
- Lex user
- Posts: 39
- Joined: 3 Jan 2011, o 14:10
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Wawa
- Location: Wawa
- Contact:
Re: [IS200] Instalacja Lovato Easy Fast OBD II
Akurat mam niedaleko domu autoryzowany warsztat Landi więc moze nie będzie tak tragiczniekonik_80 wrote:Nawet jeśli instalka jest spoko to będzie miała 1 minus - mała ilość warsztatów która to ogarnia

EDIT:
Instalacja założona.
Jak pojeżdżę to jeśli ktoś będzie zainteresowany dam znać jak się to sprawuje.
- Adix
- Lex user
- Posts: 39
- Joined: 3 Jan 2011, o 14:10
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Wawa
- Location: Wawa
- Contact:
Re: [IS200] Instalacja Lovato Easy Fast OBD II
Hej,
Przejechałem już ponad 6000km na tej instalacji i myślę, że mogę podzielić się już pierwszymi moimi odczuciami dotyczącymi w/w instalacji gazowej...
Instalacja: Lovato Easy Fast OBD II (pod patronatem LandiRenzo) (W załączniku zdjęcia ogólne z pod maski)
Instalacja założona: 16.03.2013
Butla: 55L. (efektywnie wchodzi do około 50L.)
Suma dotychczasowych tankowań: 23 (zawsze do pełna)
Przejechanych km: 6161km
Sumarycznie zatankowanego gazu: 1044L.
Średnia cena tankowanego gazu: 2.37PLN
Sumarycznie zapłacono za zatankowany gaz: 2465PLN
Średnia cena przejechanego kilometra: 0.38PLN/1km
Średnie spalanie gazu: 16L/100km (bez oszczędności w jeździe - ciężka noga, dynamiczna jazda, klima, w większości cykl miejski)
Minimum spalania gazu: 13.39L/100km
Maksimum spalania gazu: 18.39L/100km
Dystans przejechany na pełnym baku średnio: 279km (max 319km)
Tyle jeśli chodzi o suche dane liczbowe.
Instalacja sprawuje się bez zarzutu. W porównaniu do benzyny nie odczuwa się spadku mocy (no może minimalny rzędu 1-2%).
Wtryski pracują ciszej niż w natywnej instalacji LandiRenzo, poza tym tak jak pisałem, całość mimo, że Lovato, jest spod stajni LandiRenzo.
Przy zakładaniu instalacji nie oszczędzałem kasy. Chciałem założyć natywną LandiRenzo ale mechanik w autoryzowanej stacji LandiRenzo zdecydowanie sugerował montaż Lovato argumentując to tymi samymi częściami montażowymi jak w przypadku LandiRenzo i ogólną taką samą wydajnością (nota bene, Instalka LandiRenzo była w tej samej cenie 3800PLN).
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z instalacji. Silnik pracuje bardzo równo (zarówno w słuchu jak i pod komputerem - 550-650rpm/min). Wtryski cykają cicho (w porównaniu do natywnych LandiRenzo), nie ma opcji żeby pojawiła się kontrolka "check engine" co czasami pojawia się przy niektórych instalacjach.
W związku z tym, że wskaźnik paliwa (benzyny) jest kontrolowany 2 fazowo (pływak w baku oraz przeliczenie komputerowe z układu wtryskiwaczy), konieczne było dołożenie do instalacji emulatora, który resetuje wskaźnik benzyny do właściwego poziomu co kilka restartów silnika.
Butla w kole oczywiście była poziomowana. Natywna pojemność to 55L., faktyczna po poziomowaniu to około 50L.
Jeśli miałbym się do czegoś przyczepić, to do wskaźnika poziomu gazu w butli. W zależności od wypoziomowania butli, wskazuje on jej zawartość nie dokładnie. Oczywiście jest to kwestia przyzwyczajenia i wyczucia. Ja obecnie już wiem, że od połowy zbiornika zaczyna się u mnie świecić rezerwa i starcza ona na około 150km.
Tak jak pisałem, instalacja nie powoduje ubytku mocy (może na komputerze wyjdzie z 1-2% ale w jeździe tego nie czuć). Kilka razy zrobiłem jazdę autostradami (np. Łódź - Gdańsk czy Łódź - Warszawa) gdzie przez całą drogę utrzymywałem prędkość 200-220km/h oraz oczywiście sprawdziłem samochód na v-max bez problemu. Dla ciekawości dodam, że przy prędkości 240km/h następuje odcięcie obrotów silnika
Muszę dodać, że jak samochód jest zimny to przy przełączaniu na gaz (a kontroluje to temperatura silnika), czasem czuć przez chwilę gaz w samochodzie. Po chwili już nic nie czuć ale muszę na to zwrócić uwagę podczas następnego przeglądu.
I to chyba tyle...
W razie jakiś pytań, chętnie odpowiem....
Pozdr.
Adix
Przejechałem już ponad 6000km na tej instalacji i myślę, że mogę podzielić się już pierwszymi moimi odczuciami dotyczącymi w/w instalacji gazowej...
Instalacja: Lovato Easy Fast OBD II (pod patronatem LandiRenzo) (W załączniku zdjęcia ogólne z pod maski)
Instalacja założona: 16.03.2013
Butla: 55L. (efektywnie wchodzi do około 50L.)
Suma dotychczasowych tankowań: 23 (zawsze do pełna)
Przejechanych km: 6161km
Sumarycznie zatankowanego gazu: 1044L.
Średnia cena tankowanego gazu: 2.37PLN
Sumarycznie zapłacono za zatankowany gaz: 2465PLN
Średnia cena przejechanego kilometra: 0.38PLN/1km
Średnie spalanie gazu: 16L/100km (bez oszczędności w jeździe - ciężka noga, dynamiczna jazda, klima, w większości cykl miejski)
Minimum spalania gazu: 13.39L/100km
Maksimum spalania gazu: 18.39L/100km
Dystans przejechany na pełnym baku średnio: 279km (max 319km)
Tyle jeśli chodzi o suche dane liczbowe.
Instalacja sprawuje się bez zarzutu. W porównaniu do benzyny nie odczuwa się spadku mocy (no może minimalny rzędu 1-2%).
Wtryski pracują ciszej niż w natywnej instalacji LandiRenzo, poza tym tak jak pisałem, całość mimo, że Lovato, jest spod stajni LandiRenzo.
Przy zakładaniu instalacji nie oszczędzałem kasy. Chciałem założyć natywną LandiRenzo ale mechanik w autoryzowanej stacji LandiRenzo zdecydowanie sugerował montaż Lovato argumentując to tymi samymi częściami montażowymi jak w przypadku LandiRenzo i ogólną taką samą wydajnością (nota bene, Instalka LandiRenzo była w tej samej cenie 3800PLN).
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z instalacji. Silnik pracuje bardzo równo (zarówno w słuchu jak i pod komputerem - 550-650rpm/min). Wtryski cykają cicho (w porównaniu do natywnych LandiRenzo), nie ma opcji żeby pojawiła się kontrolka "check engine" co czasami pojawia się przy niektórych instalacjach.
W związku z tym, że wskaźnik paliwa (benzyny) jest kontrolowany 2 fazowo (pływak w baku oraz przeliczenie komputerowe z układu wtryskiwaczy), konieczne było dołożenie do instalacji emulatora, który resetuje wskaźnik benzyny do właściwego poziomu co kilka restartów silnika.
Butla w kole oczywiście była poziomowana. Natywna pojemność to 55L., faktyczna po poziomowaniu to około 50L.
Jeśli miałbym się do czegoś przyczepić, to do wskaźnika poziomu gazu w butli. W zależności od wypoziomowania butli, wskazuje on jej zawartość nie dokładnie. Oczywiście jest to kwestia przyzwyczajenia i wyczucia. Ja obecnie już wiem, że od połowy zbiornika zaczyna się u mnie świecić rezerwa i starcza ona na około 150km.


I to chyba tyle...
W razie jakiś pytań, chętnie odpowiem....
Pozdr.
Adix
- Adix
- Lex user
- Posts: 39
- Joined: 3 Jan 2011, o 14:10
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Wawa
- Location: Wawa
- Contact:
-
- Lex Master
- Posts: 1051
- Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Contact:
Re: [IS200] Instalacja Lovato Easy Fast OBD II
jeśli nie masz spadków mocy to ja jestem książe egipski.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
- Adix
- Lex user
- Posts: 39
- Joined: 3 Jan 2011, o 14:10
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Wawa
- Location: Wawa
- Contact:
Re: [IS200] Instalacja Lovato Easy Fast OBD II
Są ale na tyle nie duże, że się ich nie odczuwa.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests