turkus wrote:Yarecki wrote:
Kolektorów nie zdejmują w 99% przypadków mimo, iż mówią zupełnie co innego.
Warsztat który leci na opinii z przed lat a teraz leci na ilość ot tyle z mojej strony.
Dlatego minimum to zdjecia auta ze zdjetym kolektorem + zwrot starego uszczelnienia kolektora. Jak ktos jest uparty to mozna tez byc przy zdejmowaniu

Wiesz ile jest zdjęć w sieci

, uszczelkę często można wyjąć odchylając kolektor.
Poza tym to nie wszystko, estetyka wykonania, poprawność techniczna - można zrobić technicznie ok ale z "burdelem pod maską" jest szybciej , ale można przemyśleć montaż i pomęczyć się by nie kolidowało nic podczas serwisu auta itd, później strojenie etc.
Wszystko zależy za co klient chce zapłacić.
Poza tym chyba nie sądzisz, że jeśli ktoś chce urwać na instalacji 100-200zł to zapłaci za oryginalne uszczelki do lexusa które nie kosztują 20zł i nie leża w sklepie na półce - proszę cię ...