GS MK2-Regeneracja zawieszenia

User avatar
krzywydg
Lex Maniak
Posts: 786
Joined: 14 Jan 2011, o 00:42
Model Lexusa: GS430 MK I
Skąd:: Dąbrowa Górnicza
Location: Dąbrowa Górnicza
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by krzywydg »

Picakus wrote:Pomijając wasze potyczki to tuleje poli przeraźliwie skrzypią po pewnym czasie.
Ja bym proponował zamiast poli regeneracje na zwykłych gumach... No chyba że sie przygotowujesz do startu we drifcięęęęę :]
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Image
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by carsik »

zacznę od pkt 9. bo co wcześniejszych nie wiem o co Ci chodzi, przykre ale nic na to nie poradzę jak klienci się spóźniają.

Miałeś luzy w zawieszeniu. I niech do Ciebie dotrze raz na zawsze, że zaczyna się od likwidacji rzeczy oczywistych a nie szukania świętego Graala. Jest mi niezmiernie przykro, że Twoje auto nie okazało się takim ideałem jak Ci się wydawało ale nie jest to moją winą. Nie jest też moją winą, że terminy bywają różne, mam poumawiane sporo w przód i nie rzucę wszystkiego aby zrobić coś poza terminarzem, zresztą jak pamiętam proponowałem Ci różne terminy na szybko po godzinach ale zawsze coś było nie tak, więc nie miej o to pretensji do innych, że mają swoje życie. Jedno co się w tym wszystkim zgadza to powiedziałem że wg mnie drążki kierownicze mają luz ale odróżnienie tego na parkingu bez demontażu jest raczej trudne. Więc trzeba było to zdemontować na końcówce, ocenić i zamontować bez wymiany i tyle. Nie widziałem dalej auta więc nie wiem co i jak miałem diagnozować bo przez telefon się nie da, więc Twoje pretensje są mocno nietrafione. Skoro zdecydowałeś się korzystać z usług kogoś innego, to po co mnie mieszasz do zdalnej diagnozy. Reasumując robiłem Ci tylko zawias i gumy magla o ile pamiętam, więc wszystko się dość usztywniło. To, że masz problem z akceptacją sztywności zawieszenia na seryjnych sprężynach i amortyzatorach no to ja na to nic nie poradzę, bo wpływ gumy czy poli w wahaczu na skok zawieszenia jest żaden a uniball pracuje gorzej jak guma bo w wahaczu trójkątnym tylko w jednej płaszczyźnie i taka jest idea jego zastosowania przez większość firm samochodowych.

Napisałem już, że poliuretanów jest cała mnogość. Jest coś takiego jak twardość gumy czy też poliuretanu i wszystko zależy od tego co się zastosuje. Są poli co przypomina nawet w dotyku bakelit są takie zbliżone do mydła.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
User avatar
Pawełn
Lex Driver
Posts: 400
Joined: 6 Oct 2012, o 14:43
Model Lexusa: IS300
Skąd:: Pruszków
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by Pawełn »

Witam,
U mnie w ISie jest ok, samochód na pewno nie podskakuje na nierównościach bardziej jak powinien, jeżdżę na tulejach z poliuretanu ponad pół roku i nie zauważyłem żadnych negatywnych skutków zamiany gumy na poli.

krzywydg wrote:
Picakus wrote:Pomijając wasze potyczki to tuleje poli przeraźliwie skrzypią po pewnym czasie.
Ja bym proponował zamiast poli regeneracje na zwykłych gumach... No chyba że sie przygotowujesz do startu we drifcięęęęę :]
Być może jeszcze za wcześnie na to ale nie słyszę również żadnego skrzypienia tych tulei, choćby przeraźliwego:) może po zimie się pojawi, dam znać jakby co.

Do driftu poli napewno się nadaje ale nie taki o jakim tu mówimy, tylko znacznie twardszy...

pozdr.
レクサス
User avatar
Picakus
Lex user
Posts: 278
Joined: 16 Mar 2013, o 16:37
Model Lexusa: Zależnie od chwili
Skąd:: Pomiechówek
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by Picakus »

carsik wrote:zacznę od pkt 9. bo co wcześniejszych nie wiem o co Ci chodzi, przykre ale nic na to nie poradzę jak klienci się spóźniają.

Miałeś luzy w zawieszeniu. I niech do Ciebie dotrze raz na zawsze, że zaczyna się od likwidacji rzeczy oczywistych a nie szukania świętego Graala. Jest mi niezmiernie przykro, że Twoje auto nie okazało się takim ideałem jak Ci się wydawało ale nie jest to moją winą. Nie jest też moją winą, że terminy bywają różne, mam poumawiane sporo w przód i nie rzucę wszystkiego aby zrobić coś poza terminarzem, zresztą jak pamiętam proponowałem Ci różne terminy na szybko po godzinach ale zawsze coś było nie tak, więc nie miej o to pretensji do innych, że mają swoje życie. Jedno co się w tym wszystkim zgadza to powiedziałem że wg mnie drążki kierownicze mają luz ale odróżnienie tego na parkingu bez demontażu jest raczej trudne. Więc trzeba było to zdemontować na końcówce, ocenić i zamontować bez wymiany i tyle. Nie widziałem dalej auta więc nie wiem co i jak miałem diagnozować bo przez telefon się nie da, więc Twoje pretensje są mocno nietrafione. Skoro zdecydowałeś się korzystać z usług kogoś innego, to po co mnie mieszasz do zdalnej diagnozy. Reasumując robiłem Ci tylko zawias i gumy magla o ile pamiętam, więc wszystko się dość usztywniło. To, że masz problem z akceptacją sztywności zawieszenia na seryjnych sprężynach i amortyzatorach no to ja na to nic nie poradzę, bo wpływ gumy czy poli w wahaczu na skok zawieszenia jest żaden a uniball pracuje gorzej jak guma bo w wahaczu trójkątnym tylko w jednej płaszczyźnie i taka jest idea jego zastosowania przez większość firm samochodowych.

Napisałem już, że poliuretanów jest cała mnogość. Jest coś takiego jak twardość gumy czy też poliuretanu i wszystko zależy od tego co się zastosuje. Są poli co przypomina nawet w dotyku bakelit są takie zbliżone do mydła.
Fakt jest duży wybór poliuretanu, ja wybrałem tuleje o podobnej twardości do oryginału, było sztywniej, ale jak mówiłem po pewnym czasie było i głośniej.
User avatar
Pawełn
Lex Driver
Posts: 400
Joined: 6 Oct 2012, o 14:43
Model Lexusa: IS300
Skąd:: Pruszków
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by Pawełn »

Picakus wrote:... tuleje poli przeraźliwie skrzypią po pewnym czasie.
Picakus wrote: Fakt jest duży wybór poliuretanu, ja wybrałem tuleje o podobnej twardości do oryginału, było sztywniej, ale jak mówiłem po pewnym czasie było i głośniej.
Mogłbyś napisać trochę dokładniej co i po jakim czasie u Ciebie wystąpiło...
レクサス
User avatar
Picakus
Lex user
Posts: 278
Joined: 16 Mar 2013, o 16:37
Model Lexusa: Zależnie od chwili
Skąd:: Pomiechówek
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by Picakus »

Pawełn wrote:
Picakus wrote:... tuleje poli przeraźliwie skrzypią po pewnym czasie.
Picakus wrote: Fakt jest duży wybór poliuretanu, ja wybrałem tuleje o podobnej twardości do oryginału, było sztywniej, ale jak mówiłem po pewnym czasie było i głośniej.
Mogłbyś napisać trochę dokładniej co i po jakim czasie u Ciebie wystąpiło...
Ja zamawiałem w olkuszu tuleje i jak wcześniej napisałem prosiłem o twardość zbliżoną do oryginału i takie dostałem.
Po około roku zaczeły delikatnie skrzypić (mogą później, kwestia nasmarowania), później się tylko pogarszał komfort w aucie.
Fakt, że galant był dużo gorzej wyciszony, ale skrzypienie jedynie postępowało...

Generalnie poliuretan to plastik, nie guma więc nie ma co się dziwić.
User avatar
Pawełn
Lex Driver
Posts: 400
Joined: 6 Oct 2012, o 14:43
Model Lexusa: IS300
Skąd:: Pruszków
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by Pawełn »

Picakus wrote:
Pawełn wrote:
Picakus wrote:... tuleje poli przeraźliwie skrzypią po pewnym czasie.
Picakus wrote: Fakt jest duży wybór poliuretanu, ja wybrałem tuleje o podobnej twardości do oryginału, było sztywniej, ale jak mówiłem po pewnym czasie było i głośniej.
Mogłbyś napisać trochę dokładniej co i po jakim czasie u Ciebie wystąpiło...
Ja zamawiałem w olkuszu tuleje i jak wcześniej napisałem prosiłem o twardość zbliżoną do oryginału i takie dostałem.
Po około roku zaczeły delikatnie skrzypić (mogą później, kwestia nasmarowania), później się tylko pogarszał komfort w aucie.
Fakt, że galant był dużo gorzej wyciszony, ale skrzypienie jedynie postępowało...

Generalnie poliuretan to plastik, nie guma więc nie ma co się dziwić.
Pewny jesteś że miałeś wszystko ok z zawiasem, że nie dostałeś wyczynowych tulei...
Miałem w ręku poli który wkładany był do driftowozu to rzeczywiście bardzo twardy, prawie że się nie uginał, ale to co siedzi w moim zawiasie to bez porównania do tamtego.
レクサス
User avatar
Picakus
Lex user
Posts: 278
Joined: 16 Mar 2013, o 16:37
Model Lexusa: Zależnie od chwili
Skąd:: Pomiechówek
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by Picakus »

Pawełn wrote:Pewny jesteś że miałeś wszystko ok z zawiasem, że nie dostałeś wyczynowych tulei...
Miałem w ręku poli który wkładany był do driftowozu to rzeczywiście bardzo twardy, prawie że się nie uginał, ale to co siedzi w moim zawiasie to bez porównania do tamtego.
Nie był to zestaw do driftowozu, klasyczne rozwiązanie na codzień. Zresztą każdy kogo znam i poliuretan zakładał po pewnym czasie skarżył się na skrzypienie tych tuleji.
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Post by legato97 »

Przeczytanie paru tych postow sklania mnie do pozostania przy ori setupie plus gwint...
User avatar
Pawełn
Lex Driver
Posts: 400
Joined: 6 Oct 2012, o 14:43
Model Lexusa: IS300
Skąd:: Pruszków
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by Pawełn »

Picakus wrote:...każdy kogo znam i poliuretan zakładał po pewnym czasie skarżył się na skrzypienie tych tuleji.
U mnie tam nic nie skrzypi :dance3: póki co jest :ok: i :LEXUS: jeździ zajebiście:)

Według mnie poliuretan to dobra alternatywa dla tych średniej jakości gumowych zamienników, które są u nas dostępne, tym bardziej że cena poli nie powala:)
Ale na pewno jeżeli po tym tzw. pewnym czasie coś zacznie się dziać to dam znać:)
レクサス
Post Reply

Return to “GS mk2 1997-2005”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests