GS MK2-Regeneracja zawieszenia

User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Post by legato97 »

Si ale chodzi o GS MK2, troche tam inaczej niz w IS
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re:

Post by Yarecki »

legato97 wrote:Si ale chodzi o GS MK2, troche tam inaczej niz w IS
Dokładnie, IS nie ma wahliwych tulei w przednich wahaczach o czym już wspominałem, dlatego w ASO wahacz do IS kosztuje 500-600 a do GS 1600zł :biggrin2: .
Zatem pakując poli do GS robimy 2 rzeczy:
1. Rezygnujemy z uniball'a
2. Pakujemy coś sztywniejszego od gumy

Zatem efekt będzie zupełnie inaczej odczuwalny niż w IS.
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Post by legato97 »

Jak pisalem, sztywniej mi nie przeszkadza, dlatego temat zaczalem. Cos mi sie uwidzialo, ze sztywniej na wahaczach I bardziej miekki gwint bedzie lepszy, niz gumowe elementy I sztywny gwint. Ale teraz biore tez pod uwage dzwieki, ktore moga sie wydobywac po zalozeniu poli, a ktorych nie ma prawa byc w GS.
gorgu
Lex user
Posts: 85
Joined: 17 Apr 2012, o 08:15
Model Lexusa: GS 300 MKII
Skąd:: Pruszków
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by gorgu »

Ja w ogóle nie potrafię sobie wytłumaczyć tych stwierdzeń że jak się założy poli to będzie twardo jak kamień i pozwolę sobie powiedzieć że jest to pier...enie kocopołów i mam prawo tak mówić bo mam GSII na poli i wiele aut wcześniej i też regeneruję zawieszenia .Bez odbioru.Nara :smoke:
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by Yarecki »

gorgu wrote:Ja w ogóle nie potrafię sobie wytłumaczyć tych stwierdzeń że jak się założy poli to będzie twardo jak kamień i pozwolę sobie powiedzieć że jest to pier...enie kocopołów i mam prawo tak mówić bo mam GSII na poli i wiele aut wcześniej i też regeneruję zawieszenia .Bez odbioru.Nara :smoke:
Ty jesteś po sąsiedzku z Carsikiem więc Twoja wypowiedź jest dla mnie przynajmniej mało wiarygodna - ( skoro nie czujesz różnicy między oem a Poly - to po co zmieniać na poly) :lol: ;) - a prawo masz do wszystkiego, wolny kraj, mimo, że dziki :D :lol: .
Poza tym zastanawiał się ktoś, skoro to "poly" to takie super komfortowe, ciche, trwałe i nie ma wad to czemu fabryczne auta na tym nie wychodzą, tylko pchają jakieś skomplikowane mieszanki "gum" - pewnie dlatego, że się nie znają Ci "mali Inżynieriowie" za to nasi wiedzą wszystko dlatego mamy tak rozwinięty rodzimy przemysł motoryzacyjny i nie tylko zresztą :omg:
gorgu
Lex user
Posts: 85
Joined: 17 Apr 2012, o 08:15
Model Lexusa: GS 300 MKII
Skąd:: Pruszków
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by gorgu »

Bo guma też działa i co najważniejsze jest to najtańsza technologia i na dodatek szybciej się psuje. .Dam przykład ,obecny Ford Mustang ma sztywny most tylko dlatego bo w produkcji wielowaczhacz byłby droższy o 100USD.
hydrant23
Lex Driver
Posts: 690
Joined: 21 Sep 2010, o 17:21
Model Lexusa: GS430 mkIII
Skąd:: zamosc
Location: zamosc
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by hydrant23 »

dobra Panowie, wszyscy tylko pitu pitu , a konkrotów brakuje... jeśli ktoś ma chęć na poli to niech wstawi poli ,a nawet stali , więc jeśli ktoś jest w stanie taki zestaw poli zaproponować do gs'a to niech proponuje - sam jestem ciekawy tej alternatywy i zapewne się na to skuszę jeśli będę zmuszony wymienić i zapewne sporo posiadaczy gs'a również
Post Reply

Return to “GS mk2 1997-2005”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest