carsik wrote:To teraz jest ciekawostką dlaczego tak dobrze sprawuje się IK w JZetach i GF-ach
Pytanie względem czego - napewno nie względem nowej SK20R11 .
Wzgledem żużytej świecy to "miedzianka" przez chwile może być lepsza.
turkus wrote:
Może temu, że to jest 0,04 cala
Z info w necie wygląda, że IK20 jest lepsza, jeśli idzie o osiągi, potrzebuje mniejszego napięcia i generuje mocniejszą iskrę (przez podstawę w kształcie litery U), niż SK20R11. Denso zrobiło testy i wyszło im, że wzrasta moc, przyspieszenie i spada spalanie. Tu więcej szczegółów na ten temat -
http://www.globaldenso.com/en/products/ ... tures.html
SK20R11 jest słabsza pod tym względem, ale wytrzymuje dużo dłużej (wg info na zagranicznych forach 100kkm, podczas gdy IK20 20kkm).
Jako, że według tabeli na stronie Denso (
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... =4w-48.txt) to są zamienniki, to po prostu zależy, na czym komu zależy. Może rzeczywiście IK20 się lepiej dogadują z gazem.
No osoba z takim doświadczeniem, które podkreślane jest na każdym kroku nie popełnia tego samego błędu w wielu wątkach. Ale to już mniejsza o większość.
W danych producenta podają że IK20 ma lepsze wyniki, wszystko super, hyper tylko nie napiasali względem czego

- produkt sprzedać trzeba.
SK20R11 tez ma w opisie, że jest naj naj naj, że wszystko spada jak się ją założy

pewnie zużycie opon też

.
Nie napisali również jak długo IK20 jest „lepsiejsze od lepszego a może od tego najsłabszego” gdyż świeca ta ma dużo cieńszy rdzeń i nie jest tak wytrzymała, bo po prostu dużo szybciej się zużywa co `powoduje iż jako nowa przez chwilę może ma lepsze osiągi ( o 0,000001%) ale po 5Kkm już nie , proste i logiczne.
Poza tym, do chwili obecnej argumentem za IK20 była mała przerwa 0,4mm która rzekomo występowała w tej świecy zdaniem
Carsika i to miało być idealne rozwiązanie pod LPG ( co się okazało bzdurą totalną co udowodniłem powyżej faktami a napasł tą błędną informacją wszystkich co te świece kupili pod LPG dzięki niemu i myślą że wytrzyma tyle co SK20R11 ) i jakież będzie ich zdziwienie jak po 10-20Kkm okażą się szrotem bo pracują w trudniejszych warunkach. Ot tyle z mojej strony.