

Pokażę to na przykładzie moich felg które kupiłem na lato.Stan lakieru jest bardzo dobry z wyjątkiem polerowanych rantów.Jak widać na zdjęciach poniżej lakier bezbarwny postanowił się rozstać z aluminium



Do pozbycia się resztek lakieru z rantów użyłem papieru ściernego wodnego w odpowiedniej kolejności:
P600-3 arkusze(ten papier robi tutaj największą robotę)
P800-1 arkusz(tylko do wyrównania rys po P600)
P2000-1 arkusz(do wyrówania rys po P800)
Zeszlifowanie jednej felgi ręcznie trwa około 1,5-2 godzin.
Po tym zabiegu wygląda to tak.

Następnie ,aby usunąć rysy po papierze użyłem pasty Farecla G3
Po tej paście pozbywamy się głebszych rys,ale po niej samej zostają rysy i brak połysku,ale felga zaczyna już jakoś wyglądać.


Kolejnym i ostatnim etapem jest użycie pasty Autosol Aluminium Polish.
Po tej paście uzyskujemy lustrzany połysk i to już po minucie ręcznego polerowania.Oczywiście mowa tutaj o kawałku 10cm ,a nie o całej feldze.

Dla uzyskania idealnego lustra trzeba sobie zarezerwować kilka zimowych wieczorów.
Efekt widoczny na zdjęciach uzyskałem w tydzień,czas jaki na to poświęciłem to 12-15 godzin.
Koszty:
-papiery ścierne 10zł
-Farecla G3 35zł
-Autosol Aluminium Polish 20zł
-poświęcony czas-bezcenny
