IS200/300 do driftu?

Rozmowy na tematy nie koniecznie związane z marką lub motoryzacją
ledziu
Lex Master
Posts: 2567
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: IS200/300 do driftu?

Post by ledziu »

A ile masz kaski???
User avatar
GrzegorzPPP
Lex user
Posts: 168
Joined: 29 Jul 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Contact:

Re: IS200/300 do driftu?

Post by GrzegorzPPP »

8500 narazie, przeznaczone na ten cel.
ledziu
Lex Master
Posts: 2567
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: IS200/300 do driftu?

Post by ledziu »

To tylko BMW ... szukaj e30 325 sądzę że tyle w temacie :biggrin2:
User avatar
GrzegorzPPP
Lex user
Posts: 168
Joined: 29 Jul 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Contact:

Re: IS200/300 do driftu?

Post by GrzegorzPPP »

http://tablica.pl/oferta/bmw-e36-coupe- ... 6ecde7a30a

Myślicie że coś takiego by się nadało :?:

Użytkowanie typowo amatorskie, zrobiłbym tylko powiększony promień skrętu, szperę 100% i rękaw. I może właśnie klatkę, bo jednak te samochody zbyt bezpieczne nie są. Interesuje mnie jeszcze czy klatka w razie W, chroni w wystarczający sposób przed obrażeniami :?: Co jeśli auto było składane z dwóch :?: Lepiej kupić takiego złoma za 4tys i wspawać klatkę, czy poszukać za 8000 bez poważniejszych przygód (pewnie graniczy to z cudem)

Wolałbym E36, młodszy i lepsze zaplecze serwisowe, E30 z roku na rok jest co raz mniej :)
ledziu
Lex Master
Posts: 2567
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: IS200/300 do driftu?

Post by ledziu »

Nie kupuj takich ulepów bo nie bedzie kaski ani auta :biggrin2:
User avatar
Marcin
Lex user
Posts: 90
Joined: 4 Oct 2010, o 19:42
Model Lexusa: IS 300 Sport
Skąd:: Ujście k/Piły
Contact:

Re: IS200/300 do driftu?

Post by Marcin »

e36....
Kupujesz podstawe z 2.0, wrzucasz 2.5/2.8 lub m30b35, spawasz most i za 5-6k zł masz latającego bokiem brzydala
Dokładasz kolejne 3-4 i masz wszystko łącznie z hydraulikiem, kubłami i nawet rozpórkami czy fajniejszą felgą.

Nie pakuj żadnego uz'ta....Po co?
User avatar
GrzegorzPPP
Lex user
Posts: 168
Joined: 29 Jul 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Contact:

Re: IS200/300 do driftu?

Post by GrzegorzPPP »

Marcin wrote:e36....
Wiem... Nie chcę tego samochodu, ale aktualnie jestem na etapie kupna mieszkania, więc tam odejdą mi wszystkie oszczędności, a jazda bokiem jest silniejsza ode mnie. Znowu Lexusa swojego raz, że nie chcę katować, dwa że głupio było by rozbić (cały jest z oryginalnym lakierem). BMW to najtańsza droga, a i pewnie frajda będzie :)
Marcin wrote:Kupujesz podstawe z 2.0, wrzucasz 2.5/2.8 lub m30b35, spawasz most i za 5-6k zł masz latającego bokiem brzydala
Wolałbym uniknąć swapów. Myślę nad M52 2.5/170 lub bardziej 2.8/193


Pytanie tylko jak kupić dobre BMW, ewentualnie kupić już lekko poprzerabiane :?:
User avatar
turkus
Lex Driver
Posts: 463
Joined: 11 Jun 2013, o 21:25
Model Lexusa: is 300 SC
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: IS200/300 do driftu?

Post by turkus »

GrzegorzPPP wrote:I może właśnie klatkę, bo jednak te samochody zbyt bezpieczne nie są. Interesuje mnie jeszcze czy klatka w razie W, chroni w wystarczający sposób przed obrażeniami :?: Co jeśli auto było składane z dwóch :?: Lepiej kupić takiego złoma za 4tys i wspawać klatkę, czy poszukać za 8000 bez poważniejszych przygód (pewnie graniczy to z cudem)
Tylko nie spawany z dwóch, bardzo niebezpieczne, tym bardziej w sporcie. Nie powinien być mocno bity i musi być prosty ;)

Klatka jeśli ma być dobra to będzie droga - strzelałabym w okolice Twojego obecnego budżetu za samą klatkę, ale żeby się bawić na poważnie jest potrzebna, bo te auta są "papierowe". To raczej nie będzie tak, że wszystko Ci się uda od razu zrobić w takim aucie.
Marcin wrote:e36....
Kupujesz podstawe z 2.0, wrzucasz 2.5/2.8 lub m30b35, spawasz most i za 5-6k zł masz latającego bokiem brzydala
Dokładasz kolejne 3-4 i masz wszystko łącznie z hydraulikiem, kubłami i nawet rozpórkami czy fajniejszą felgą.

Nie pakuj żadnego uz'ta....Po co?
Albo S50B32 :D Tylko sam silnik to 10k, ale miałam okazję się tym przejechać. Wgniata w fotel :mrgreen:
Kolega przekładał ten silnik - kupił e36 z fabrycznym 1.6. Obecnie oryginalna została z niego chyba tylko bardzo brzydka buda ;)
Plusem BMW jest to, że koszt części jest żaden - jak rozwalisz drzwi, to kupisz nowe za 6 dych. Cała karoseria jest warta nie więcej niż 1k.
User avatar
GrzegorzPPP
Lex user
Posts: 168
Joined: 29 Jul 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Contact:

Re: IS200/300 do driftu?

Post by GrzegorzPPP »

turkus wrote:Plusem BMW jest to, że koszt części jest żaden - jak rozwalisz drzwi, to kupisz nowe za 6 dych. Cała karoseria jest warta nie więcej niż 1k.
I to jest główny powód. Jak chciałem robić swojego to nie mogłem się doczekać na części z okolic. A z daleka to maski po 500zł i też całe pordzewiałe.

Z nudów spojrzałem ile jest do BMW i w samych Siedlcach miałem 6 do wyboru, w cenie około 150zł...
User avatar
turkus
Lex Driver
Posts: 463
Joined: 11 Jun 2013, o 21:25
Model Lexusa: is 300 SC
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: IS200/300 do driftu?

Post by turkus »

No, a biorąc pod uwagę, że ucząc się driftować przestawisz niejeden znak drogowy przy rondzie i zahaczysz o niejedną latarnię... serio, to auto długo ładne nie będzie. Kolega ma najbrzydsze auto ze wszystkich znajomych, a i tak każdy przychodzi i prosi, żeby się nim przejechać, bo robi setkę w 5 sekund i jest po prostu niesamowite :) Przy czym nadal jest to auto drogowe, strasznie niewygodne, ale można jeździć ;)
Post Reply

Return to “Na każdy temat”

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 3 guests